Cap 18-zapada

354 15 1
                                    

Ne-am cazat pentru cateva zile la un hotel apoi am iesit afara. Am fost pe la o terasa apoi am iesit la plimbare.
Mergeam linistita cand deodata Apollo ma impinge in zapada sarutandu-ma pasional si flamand, limbile noastre facandusi valsul mult dorit. Ne-am batut cu zapada, eram uda toata la fel si el cred ca vreo ora m-a tavalit in zapada pana s-a saturat.
-Caine ud ce esti te iubesc!
-Si eu proasto!
-Tot eu aia proasta!
-Pai dak nu te tii pe picioare vezi ai cazut in zapada!
-Caine ud ce esti uitete la el ma ia si la misto!
Am luat un bulgare si am aruncat in el. A venit spre mine m-a sarutat avand fata inghetata astfel trecandu-ma un fior prin tot corpul apoi ma trantit iar in zapada urcandu-se peste mine nelasandu-ma sa ma ridic.
-Nu-mi mai scapi tu mie! Ia zi mai comentezi?
-Comentez cat vreau caine ud ce esti!
-Aoleu. Si ma saruta scurt.
In final ma ridica si apoi ne continuam drumul.
*
Eram uda toata si ma luase frigul am hotarat sa mergem la hotel.
Am ajuns mi-am dat geaca jos si am dat drumul la apa sa curga pentru a-mi face o baie fierbinte.
-Pot sa intru cu tine? Ma intreaba Apollo.
-Puneti pofta in cui!
-Haidee ca eu vreau sa intru cu tine!
-Mai vedem data viitoare.
Am intrat in cada apa calda relaxandu-mi tot corpul si facandu-ma sa uit de toate. Nu am stat prea mult pentru ca Apollo sa intre si el in dus.
*
Ne-am trantit in pat dupa o zi lunga, iubitul meu strangandu-ma in brate a inceput sa ma sarute lung, apoi coborand incet pe gat muscandu-ma si lasand urme in spate. Mana lui se plimba pe corpul meu firav apoi eu prinzandu-i mana i-am spus.
-Iubitule nu! Te rog nu!
-Ok iubito daca tu nu vrei nu fac nimic.
Si m-a sarutat pe frunte eu adormind in bratele lui.


New!!!!

Iubire de golan♥️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum