cap 28-am intrat!

202 9 1
                                    

Il aud pe Goldy latrand si ma trezesc ce sa vezi din nou Apollo nu mai era langa mine l-am luat pe Goldy in brate ca sa il.linistesc si am asteptat. Dupa puin timp apare Apollo plin de sange.
-Off doamne! Ce s-a intamplat ce e cu tine?
-Nimic..
-Sa nu imi zici ca te-ai dus sa te bati cu omul ala?
-Ba da, ti-am zis ca il omor.
-Doamne Apollo nu esti in toate mintile? Ce e cu tine?
-Ti-am zis si iti repet ca nu las pe nimeni sa iti faca rau! Nimeni nu se va atinge de tine!
-Off doamne!
L-am sters pe Apollo de sange si si am inceput sa ii pansez ranile.
*Dupa cateva luni*
Pierdusem luni bune de scoala si trebuia sa termin liceul am recuperat repede si am dat examenele azi trebuie sa aflu rezultatele si sa aflu dak am intrat la facultatea mult dorita de medicina.Apollo reusise sa ia toate examenele si chiar se pusese pe invatat chiar daca inca mai avea banda lui de motociclisti si restul. Am vorbit cu Apollo si am decis sa nu mai plecam deocamdata pana nu dau toate examenele. M-am imbracat si am iesit pe usa.
*
Am ajuns repede la liceu si am fost cea mai fericita se afiseaza rezultatele si ce sa vezi am intrat! Doamne sunt cea mai fericita! Am plecat spre casa pentru ca stiam ca azi Apollo e acasa abea asteptam sa ii dau vestea cea buna.
*
-Ce crezi? Am intrat! I-am sarit in brate si l-am sarutat dulce.
-Sunt mandru de tine iubire asa te vreau! In curand o sa plecam..
-Dar sti ca nu vreau e greu sa plecam, daca o sa vina dupa noi?
-Trebuie sa plecam dar ne vom intoarce cand vom scapa va fi bine iti promit! Si imi ia mainile in ale lui. Se apropie de mine si ma ia in brate apoi ma tranteste in pat si incepe sa ma gadile.
-Stai nu! Lasa-ma! Tipam eu razand.
-O meriti nebuno ai trecut vreau sa te vad zambind!
-Gata!Gata! Ajungee! Cred ca m-au auzit si vecinii la cat de tare tipam.  Apollo m-a luat in brate si ma sarutat lung si apasat.
-Totul va fi bine piticot!
-Crezi? Spun eu putin intristata.
-Normal! Hai acum zambeste sau te gadil iar! si imi arata un zambet.
-Te iubesc nebuno!
-Si eu fraiere!
-Sa iti faci bagajele iubito mai am putina treaba de rezolvat in legatura cu plecarea ne vom intoarce cand incepi facultatea ok?
-Ok. deja ma intristasem toata.
-Nu mai fi asa vreau sa iti vad zambetul! si ma saruta.
-Te iubesc!  spun eu
-Si eu!
Apollo a plecat si am iesit putin cu fetele prin cate trecusem nu mai vorbisem de mult cu ele decat la telefon si nici atunci. M-am intalnit cu Rebeca si Simona in parc.
-Doamnee ce e frumusetea asta mica! Spune Rebeca.
-El e Goldy, l-am primit de la Apollo.
-Awwwe ce frmusetee! Si ce dragut din partea lui! Nu il credeam asa pe fratimiu nu stiu ce i-ai facut tu dar te iubeste orbeste. Spune Simona.
-Mama, tata si Apollo se tot intereseaza de ala care imi tot face rau.
-Parintii tai ce au zis ca nu ai fost acasa? Spune Rebeca.
-Chiar nu stiu am fost foarte surprinsa nici un telefon nimic? Nu mai stiu nimic de ei.  Stiu doar ca Apollo nu prea ma lasa sa ies din cauza aluia.
-Mda stiu am auzit stiu doar ca foarte de mult tatii nostri erau prieteni. spune Simona.
-Mda stiu dar cica a fost un conflict.
-Mama e bine acum dar tata tot asa e nici nu mai stiu ce sa cred e nebun trebuie sa il readucem inapoi.
-Stiu ma urmareste, Apollo a zis ca se va ocupa el dar sti ca sta prost cu nervii.
-Dap trebuie sa aveti grija si sa reusesti sa vorbesti cu el sa vezi ce vrea sa fac. zice Rebeca.
-Stiu e foarte nasol. Maine plec ne vom mai vedea cand incep facultatea.
-Serios? amandoua in cor.
-Mda Apollo vrea sa stam intr-un loc sigur.
-Are dreptate e cel mai bine noi o sa iti fim alaturi. spun ele.
Dupa plimbare am ajuns acasa si am inceput sa imi fac bagajele.

Iubire de golan♥️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum