Cap 20-meditatii

280 14 3
                                    

Am stat putin la Apollo ca sa ma linistesc apoi m-am dus acasa, normal ca am avut o cearta imensa cu mama si am inceput sa plang. Tata a venit dupa mine si m-a consolat, nu stiu ce m-a fi facut fara tata el imi era alaturi insa mama era foarte stricta.
*
-Domnisoara Jonson sunteti chemata la director va multumesc!
Mi-am luat lucrurile si am mers spre biroul directorului. Am deschis incet usa si am intrat.
-Ce s-a intamplat doamnule?
-Vreau sa iti vad parintii domnisoara, notele tale au scazut foarte mult, nu stiu ce e cu tine chiulesti tu nu esti asa tu erai o eleva buna.
*
Dupa o discutie lunga cu directorul mi-a sunat parintii si au aparut in 10 min ca prin magie la liceu.
Am decis pana la urma sa imi puna un meditator, dar directorul a spus ca voi face meditatiile cu un coleg de al meu, atunci chiar am fost uimita.
*
-Cara Jonson vei face meditatii de acum cu Andy Peterson.
Nu credeam o sa fac meditatii cu Andy chiar sunt curioasa ce o sa iasa din asta nu cred ca o sa invat prea multe pt ca Andy nu prea se gandeste la invatatura nu stiu cum are notele pe care le are cand chiuleste si chestii.
Restul zilei mi l-am petrecut cu feletele apoi am ajuns obosita acasa luamdu-mi cearta de la mama, deoarece chiulesc cu un baiat.

Iubire de golan♥️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum