Cap 15-surpriza

408 14 0
                                    

-Trezireaaa!
-Gata gata m-an trezit! Stai cunosc vocea aia. Apollo? Deschid ochii incet si il vad pe Apollo.
-Ai zis ca o sa fi gata.
-A da scuza sunt foarte obosita am uitat asteapta-ma in 10 minute sunt gata! Si l-am sarutat pe obraz. Am fugit repede sa ma schimb.
*
Am urcat pe motocicleta lui, ca de obicei l-am strans in brate lipindu-mi fata de spatele lui. Inainte sa pornim normal ca Apollo ma legase la ochi, credeam ca ma lasa sa ma uit dar normal ca nu.
*
-Am ajuns?
-Dap.
-Ma dezlegi?
-Nu normal ca nu!
M-a cuprins in brate apoi nu stiu cat am mers ca m-a pus jos.
-Esti pregatita?
-Da.
M-a dezlegat lasandu-ma sa vad imaginea superba iarba verde care stralucea facand lacul sa straluceasca, apa lucitoare si toata atnosfera superbadin poenita.
-Te iubesc Cara! Si vine spre mine scotand de la spate un buchet de trandafiri rosii sangerii.
-Si eu Apollo! Si l-am sarutat pasional.
Ne-am asezat pe patura de picnic de pe poduletul superb care mergea superb cu tot ce se afla acolo.
-Deci, nu mi-ai povestit nimic despre familia ta. Spune el.
-Pai an un frate mai mic David, parintii mei sunt mai mereu plecati, si acasa stau cu bona, cam atat, dar tu? Niciodata nu mi-ai povestit despre tine.
-Pai ai aflat povestea ciudat atunci la spital. Mama a murit cand aveam 10 ani.
-Pai si tatal vostru?
-Tata....
Atat a zis si era plin de nervi a inceput sa loveasca cu pumnii in pod si sa se umple de nervi si mai rau.
-Iubitule gata te rog sunt aici! Si l-am luat in brate linistindu-l.
-Hai sa inotam.
Am aruncat hainele de pe mine intrand in apa foarte relaxanta am inotat cu Apollo ne-an stropit si a fost superb.
*
Am iesit din apa tremurand, apoi am fost cu Apollo in cabana de langa lac unde am ramas peste noapte.

Hey sper sa va placa continuarea din nou scz de greseli si ca poste rar dar v-am zis scoala, astept pareri pupp.

Iubire de golan♥️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum