M-am trezit dimineata Apollo nu era langa mine. Off doamne baiatul asta de la un timp tot dispare nu stiu ce e cu el. Am zabovit toata ziua in pat si tot nu am aparut am inceput sa ma imbrac trebuia sa ajung la petrecere. Am imbracat o rochie rosie scurtuta si mulata pe corp care imi scoate in evidenta talia, am aplicat un machiaj nu foarte strident mi-am luat poseta si pantofii asortati ch toc stileto si am iesit pe usa. Andreea tocmai ajunsese am urcat in masina si am plecat spre petrecere. Casa lu Andy era foarte mare, toti dansau si se distrau. Eu, Amdreea si Denisa ne-am pus pe dans. Mai trebuia sa apara si Anne dar nu stiam ce e cu ea. Am inceput sa dansam si toti erau cu privirile pe noi ne simteam foarte bine si toata atmosfera era superba. Dupa ceva timp am zis sa ne oprim, ne-am dus sa bem ceva. Deodata cineva ma prins de la spate si mi-a pus mana la gura fetele nu erau langa mine asa ca eram singura. Matahala aia de om ma luat pe sus si a iesit afara cu mine.
-Tarfo atat iti trebuie sa tip te ruo.in doua firai tu asa meriti! Seful meu va fi mandru! Tipa el dupa ce ma lipeste de un perete.
-Tarfa? Eu zic sa iti masori cuvintele lasa-ma in pace nu ma intereseaza de seful tau de c*c*t!
Am inceput sa ma zbat si sa tip apoi mi-a lipit o palma o asa palma incat ametisem. Matahala aia de om nu gandeste, m-am enervat si i-am dat un picior intr-o zona in care nu o sa uite niciodata. Am inceput sa fug si sa tot fug dar tot m-a prins. Nu stiu de unde dar a aparut Apollo si l-a terminat pe ala din doua miscari.
-Doamne m-ai speriat rau! Apollo vine spre mine si ma ia in brate apoi intram in masina.
- Ti-am zis sa stai in casa m-ai speriat enorm!
-Ma pliktisisem si tu nu mai veneai... iarta-ma trebuia sa te ascult.
-Ti-am zis si o sa iti repet ca astia te urmaresc de asta vom pleca de aici. Esti ok?
-Mda..
-Cum mda? Esti rosie. A dat in tine nu? Mama sa il prind il omor!
-Gata iubitule calmeaza-te te rog!
-Sa ma calmez ai inebunit era sa te omoare!
Am mers acasa si ne-am intins in pat a fost o zi lunga.
CITEȘTI
Iubire de golan♥️
Storie d'amoreHey eu sunt Cara Jonson si am 17 ani sunt cu cel mai dragut tip din liceu si parintii mei sunt foarte bogati. Viata mea ia o intorsatura groaznica cand in viata mea apare Apollo genul de bad boy. Cei doi vor trece prin multe impreuna, oare vor reusi...