Cap 19- mare

271 16 1
                                    

A doua zi dimineata am decis sa-i raspund mamei la telefon.
*Conversatie telefonica*
-Alo!
-Cara unde esti? Te-am cautat peste tot nu pot sa cred de ce nu raspunzi la telefon m-ai speriat enorm cei in capul tau? Fetito tu gandesti mai aveam putin si sunam la politie! Esti cu golanul ala nu-i asa? Vino acasa acum esti pedepsita domnisoara!
-Sunt in vacanta pa mama! Sa nu-l mai numesti golan pe Apollo niciodata el este iubitul meu!
*End call*
Ne-am hotarat sa o luam spre mare ca sa avem si o zi cu soare. Am luat toate bagajele urcand in masina.
*
Plaja era superba marea stralucea, insa nu era foarte multa lume avand in vedere ca noi am ajuns dimineata aici. Am coborat din masina si am aruncat hainele de pe mine ramanand in lenjerie si am intrat direct in apa . Eram cea mai fericita Apollo ma facea fericita! Il iubesc enorm pe baiatul asta! Ne-am jucat in apa, ne-am stropit am inotat pana cand ni s-a facut foame. Am decis sa mergem sa mancam ceva la o terasa in apropiere apoi am mers direct in clubul de pe plaja deoarece incepuse distractia. Au fost niste seri de neuitat alaturi de iubitul meu. Era un baiat minunat nu stiu ce m-as fi facut fara el.
*
Am urcat in masina plecand spre casa deoarece aveam scoala si deja lipsisem prea mult.
*
Mama ma astepta deja la poarta ce sa vezi.
-Miscate domnisoara iar tu tinere, va interzic sa iesiti impreuna!
-Nu imi interzici nimic mama!
I-am intors spatele urcand din nou in masina lui Apollo si am plecat cu el.

Hey am revenit!

Iubire de golan♥️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum