Cap 13-filmul

380 16 0
                                    

-Iubii in seara asta vi la mine sa vedem un film? Ma intreaba Apollo. Stiam ce avea de gand si m-am gandit sa-i fac pe plac.
-Pai nu am nimic de facut, deci ok.
*
S-au terminat orele, Apollo m-a dus pana acasa, l-am sarutat dulce si am intrat, eram singura acasa si m-am gandit sa-l iau si pe el. Am intrat amandoi, m-am dus sa ma schimb, normal ca Apollo ma oprea din 5 in 5 minute si ma saruta. In sfarsit am fost gata, am coborat si am urcat pe motocicleta strangandu-l in brate si lipindu-mi fata de spatele lui.
*
Am intrat, casa lui era mare, ne-am descaltat si ne-am asezat pe canapea cand Apollo a sarit pe mine si a jnceput sa ma sarute apasat.
-Ti-e foame?
-Putin, de ce?
S-a ridicat de langa mine si s-a dus spre bucatarie, am luat-o dupa el.
-Am sa-ti gatesc eu!
-Esti sigur nu vreau sa mor.
-Foarte sigur.
*
Mancarea facuta de Apollo a fost excelenta chiar imi era foame.
Am dat drumul la film, ne-am uitat la unul de groaza evident, eu ma cuibarisem in bratele lui Apollo, nu am inteles mare parte din film pentru ca el ma saruta lung si pasional din 5 in 5 minute.
La sfarsitul filmului m-am urcat pe Apollo si am inceput sa-l sarut asta satisfacandu-l foarte mult.

Hey scz ca postez mai greu dar nu mai am foarte mult timp o sa reusesc sa-mi pe langa asta lasati-mi comentarii gen cum ati vrea sa fie cartea sau idei pe care ari vrea sa le introduc in ea de ce nu poate ceva mi se pare dragut si introduc. Merci mult va pupp:*  astept comentarii.

Iubire de golan♥️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum