cap 29- fetita blonda cu ochi verzi

193 7 2
                                    

Totul era pregatit numai ramanea decat sa plecam, am urcat in masina si am plecat nu stiam unde vrea Apollo sa mergem pentru ca nici acum.nu mi-a spus. Doamne cand ma gandesc atata timp o sa stau departe de prieteni de familie de absolut tot.
-Esti foarte ingandurata. spune Apollo.
-Mda stiu.
-O sa vezi ca va fi bine iubito! Iti promit! spune asta si imi saruta usor mana.
-Te iubesc mult!
-Si eu!
*
Deschid ochii si vad ca eram nu stiu unde dar era atat de frumos. Era o vila mare si frumos colorata cu o curte mare plina cu flori si o piscina mare acoperita cu sauna si salon. Am intrat in casa si am vazut cat de frumoasa era si inauntru si afara. Era o casa mare cu multe camere si foarte spatioasa.
-Unde suntem? Si a cui e casa asta?
-Suntem acasa. De acum poti sa numesto casa asta ca pe casa ta, am cumparat-o pentru noi dar deocamdata am vrut doar sa o vezi nu vom sta aici deocamdata ca sa nu se afle pana atunci vom sta in casa bunicii mele unde nu ne va gasi nimeni.
*
Casa bunicii lui Apollo avea un aer frumos era o casa primitoare, foarte veche dar in acelas timp foarte draguta, mobila veche si micile accesorii ii dadeau un farmec aparte.
Erau multe fotigrafii pe pereti foarte frumoase.
Ne-am asezat pe canapea si Apollo ma tinea in brate in timp ce imi mangaia parul.
-Cat o sa stam aici?
-Destul timp scumpo.
-Dar vreau acasa.
-Si eu dar ma ocup de situatie si totul va fi bine.
Pe peretele opus canapelei era o poza cu doi copii, un baiat si o fata.
-Cine e in poza aia?
-Acolo sunt eu si.. sora mea.
-Adica sora ta? Tatal tau a zis ca a murit. Ai reusit sa o cunosti?
-Cara e foarte complicata povestea. Sora mea a fost rapita, mi s-au ascuns multe cand eram mic, noi eram prieteni, nu iti aduci aminte ca te jucai cu o fetita cu parul caztaniu deschis mai mult spre blond, si ochii verzi si fata blanda? Aceea era sora mea imi aduc aminte fiecare clipa. Cat am fost mintit ca ea e la bunica si cand am ajuns in casa asta si am vazut ca nu e nimeni mi-am dat seama. Parintii mi-au zis tot adevarul, si tata m-a mintit cum ca ar fi fost omorata de tatal tau si de asta nu mai sunt prieteni. Dar adevarul este ca prietenia lor a fost rupta din cauza ca tatal meu a fost distrus cand sora mea a fost rapita si ei s-au ocupat amandoi de situatie dar a fost periculos si s-au indepartat tatal tau avand grija de familia lui si apoi tatal meu a ramas singur mama era rece si vroia sa se razbune. Cand am aflat adevarul am fost distrus notele mele au scazut am.ajuns sa fiu mutat din scoala in scoala mi-am facut gasca mea unde am invatat sa conduc o motocicleta am avut o gramada de curse si acolo ma simteam bine. Acum sti adevarul.
Am vazut pe fata lui Apollo o lacrima eram fascinata de poveste nu pot sa cred era foarte dureros.
-Iarta-ma! O vom gasi pe sora ta iti promit!
-Off iubito e disparuta de atatia ani nu mai poti sa o gasesti.
-Ba da. De omorat nu ar fi omorat-o sigur pentru ca vor sa veniti la ei.
-Da dar nu cred ca e bine. Tata a fost distrus ca a fost rapita de un om fals care i s-a dat prieten.
-Apreciez mult ca mi-ai spus adevarul iubitule.
-Dar pe mine de ce ma vor?

Heii capitol nou sper sa va placaa oare ce se va intampla? Vom afla tot adevarul? Bafta la citit:*

Iubire de golan♥️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum