Stateam in pat, de abea ma linistisem si Apollo era plecat de acasa, am aprins televizorul si astept sa ajunga Apollo. M-am pliktisit rau. Ma duc sa fac o baie fierbinte. Am dat drumul la apa si am intrat in cabina lasand apa calda sa imi atinga corpul . Toate gandurile mele se eliberau incet, cum au putut toti sa ma minta? De ce omul ala vrea sa ma omoare de ce da vina pe tata ca i-a murit primul copil? Si de ce trebuie sa ma ascund? Apollo nu ma lasa sa ies din casa spune ca e periculos nu mai inteleg nimic deja e prea mult o sa imi reiau viata normala fara sa imi pese ce gandac imbecil ma urmareste. Am iesit din baie mi-am prins parul si m-am imbracat dupa care m-am intins in pat. Se aude usa in sfarsit nu mai sunt singura sigur e Apollo. Se deschide usa si intra Apollo cu un trandafir si tinand in mana un catelus mic si auriu aww cat de dragut era.
M-am ridicat din pat si l-am luat in brate dupa care i-am oferit un sarut dulce.
-Te iubesc scumpo!
-Si eu! Aww ce dragut e ! Nu pot sa cred! Cum il cheama?
-L-am luat pentru tine poti sa ii pui ce nume vrei.
-Atunci o sa iti spun Goldy.
-M-am gandit ca o sa stai ceva timp aici pana rezolvam noi totul si sa nu fi singura.
-Dar nu vreau sa mai stau aici! Sunt inchisa intr-o casa, oricum ce imi poate face.
-Stai in casa e cel mai sigur oricum daca se intampla ceva vom pleca mai departe de aici. Saptamana viitoare plecam intr-un loc sigur unde nu te va gasi nimeni.
-Dar nu vreau sa plec!
-Iubito trebuie sa plecam pana cand il eliminam de tot.
Ma saruta si iese din camera.
-Off putea fi si mai rau, macar tu esti de acord cu mine nu-i asa Goldy? Cat de dragut esti!
Mor de pliktiseala nu pot sa cred numai mie mi se intampla. Am primit un mesaj de la Andreea " Hei fata maine seara e petrecere la Andy vi si tu nu-i as?" Nu vreau sa stau in casa ma voi furisa la petrecere. " ne vedem acolo!"
Perfect!Hey scz de greseli o sa revin cu noi capitole cat de repede pot!:*
La media il avem pe Goldy.
CITEȘTI
Iubire de golan♥️
RomanceHey eu sunt Cara Jonson si am 17 ani sunt cu cel mai dragut tip din liceu si parintii mei sunt foarte bogati. Viata mea ia o intorsatura groaznica cand in viata mea apare Apollo genul de bad boy. Cei doi vor trece prin multe impreuna, oare vor reusi...