Cap 6-pedepse

603 22 0
                                    

A doua zi Simona si Rebeca au dat navala la mine in camera trezindu-ma.
-Unde ai fost? A trebuit sa mintim profii ca  ti-e rau! Spune Rebeca.
-Hai lasa asta intreab-o unde a dus-o. Spune Simona cu o privire perversa.
-Pai am facut un fel de turul orasului si am facut poze peste tot, mi-a luat o geaca de piele facuta la comanda special pentru mine.(si le-am aratat geaca.) Apoi cand s-a intunecat ne-am dus la lac unde ne-am sarutat si apoi la plecare ne-am mai sarutat odata.
-Ce cutee! Spune Rebeca.
-Si ia zi saruta bine? Intreaba Simona.
-Da foarte bine, este un baiat superb este adorabil, este iubitor imi aduc aminte ce frumos straluceau ochii lui verzi-albastrui in lumina stelelor.
-Wow Cara tu chiar te-ai indrgostit. Si ati facut ceva sau a fost totul okey?
-Stai linistita de-abea ne cunoastem a fost doar o provocare si atat. Nu-l plac a fost doar o provocare.
-Haide pregateste-te ai ore!
-Ok ok.
Am intrat si am facut o baie calda nu-mi puteam lua gandul de la Apollo era atat de dragut, ochii lui, buzele lui el, off doamne ce spun Cara nu te poti indragosti de el, el e genul ala bad boy nu-i plac fetele cuminti, stai nus asa cuminte am deranjat orele la inceput dar acum m-am cumintit parca nu mai vreau sa deranjez atat de mult in fine nu o pot face. M-am imbracat si am plecat spre scoala.
*
Nu a durat mult si proful de chimie a intrat in clasa.
-Domnisoara Jonson si domnule Anderson sunteti chemati la director va rog sa va luati lucrurile si sa plecati. Razvan s-a uitat ciudat dupa mine, apoi am plecat.
Pe hol Apollo se opreste pana sa ajungem la biroul directoturului.
-Hei posicutzo chiar vrei sa mergi la director?
-Nu nu am chef de certuri.
-Pai hai sa ne distram putin!
Apollo m-7a izbit de dulapuri si ma sarutat pasional, limbile noastre facandu-si valsul. Era atat de dulce imi placea la nebunie felul lui de a fi acel bad boy in acelas timp foarte dulce.
-Voi doi! Nu aveti de gand sa va miscati mai repede? Ne-am desprins din sarut fiind intrerupti de director. Am intrat in birou.
-Aveti pedeapsa maine dimineatza in sala de pedeapsa la ora 8:00 si mai vorbim nu o sa scapati doar cu atat!
-Ok domnule!

Iubire de golan♥️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum