13/Hush Now Quiet Now

717 61 84
                                    

-29 Aralık Perşembe-

Butterscotch zalimlik hayatının en gurur verici eserine baktı. Bu videoyu internete koyup Rainbow Dash'i bitirebilirdi ama Blitz efendinin isteği üzerine sadece arkadaşlarına izletmesi gerekiyordu. Eh tabii yumruk sahnesini kesecek vakit bulamamıştı ama yine de zafer onlarındı. Blitz'in kaşından akan kanlar dışında tabii.

Rainbow Blitz çoktan gitmişti, patlak kaşının kanamasını durduracağını söylemişti. O da umursamadığını belirten birkaç cümle kurmuş, bilgisayarındaki videonun üzerinde oynamalar yapmaya devam etmişti. Birkaç noktayı kesmiş, Rainbow Dash ve Rainbow Blitz isteyerek öpüşüyorlarmış gibi göstermişti. Lanet olsun ki çok zekiydi.

Birkaç oynama daha yapacakken bir anda bilgisayar kapandı, muhtemelen şarjı bitmişti. Butterscotch sinirle homurdanarak çantasını kurcaladı, şarj aletini bulduğunda zaferle bilgisayarı elektrikle buluşturdu, ekran yeniden açılırken kantinden biraz kahve almak için dışarıya çıktı.

***

Kahvesini zaferle yudumlayarak merdivenleri çıkarken, merdiven boşluğunda Fluttershy'a rastladı. Oldukça sinirli görünüyordu, yumruklarını sertçe sıkmış, kaşlarını çatmıştı. Ve ona doğru geliyordu?

"Bunu nasıl yaparsın!" dedi sesini biraz yükselterek. "Bunu arkadaşıma nasıl yaparsın!"

Butterscotch anlamayarak bir süre Fluttershy'ın yüzüne baktı. Bu sefer ne yaptım? diye geçirdi içinden, o kadar çok şey yapmıştı ki Fluttershy'ın hangisinden bahsettiğini bile bilmiyordu.

"O video! Rainbow Dash asla öyle bir şey yapmaz! Videoyla oynamışsın!"

Butterscotch neler döndüğü anladığında "Haa, o mu?" demesine engel olamadı. Pek de önemli bir şey sayılmazdı.

"Bunun önemsiz bir şey olduğunu mu düşünüyorsun?! Ama değil!"

Butterscotch sinirlenmeye başlıyordu, bu kız ona biraz daha engel olursa kahvesi soğuyacaktı.

"Çekil önümden!" diyerek Fluttershy'ı kenara doğru ittirdi, ama Fluttershy yana doğru savrulduğunda dengesini kaybedip merdivenlerden aşağıya yuvarlandı. Butterscotch daha ne olduğunu anlamadan bir el, kolunu yakalayıp omzunun üzerinden arkaya doğru büktü.

"NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN?!"

Butterscotch bu çirkef sesi nerede olsa tanırdı, Rainbow Dash'ti bu. Arkadaşının onu korumaya çalışırken bu duruma geldiğini biliyor muydu acaba?

"FLUTTERSHY'A NE YAPTIN?!"

"Rainbow, burada neler olu- AMAN TANRIM FLUTTERSHY İYİ MİSİN?!"

Rarity merdivenlerden koşarak yere çökmüş kanayan başını tutan Fluttershy'ın yanına gitti. Elindeki mendille Flutter'ın başındaki kanamayı durdurmaya çalışırken, bir yandan da Butterscotch'a bağırdı: "Bunu Fluttershy'a nasıl yaparsın?!"

Butterscotch içinden şansına lanet ederek yere dökülen kahvesine mahzun mahzun baktı.

"Fluttershy tatlım iyi misin? Ah ben neyden bahsediyorum tabii ki değilsin!"

Rarity söylenmeye devam ederken, merdivenlerde bu sefer Applejack belirdi, Butterscotch iyice şansına sövmeye başlamıştı.

"Flutters! İyi misin şeker küpüm?"

Butterscotch duvara yapıştırılmış suratını duvardan kurtarmaya çalışırken, herkesin geldiğini gördü. Gerçekten mi? Bunlar hep birbirine yakın mı geziyor?

"Hey! Bir kaş patlattığın yetmedi mi?"

Rainbow Blitz, Butterscotch'u Rainbow Dash'in elinden kurtardığında, Butterscotch eliyle yanağını ovuşturarak Blitz'e teşekkür etti. O daha ne olduğunu anlamadan, Fluttershy'ın arkadaşları ve kendi arkadaşlarının bir kavgaya tutuştuğunu gördü. Şu lacivert saçlı kız ve Dusk Shine -Twilight'tı galiba kızın adı, emin değildi- kavgayı ayırmaya çalışıyordu. Butterscotch, AJ'in Dusk Shine'a yardım ettiğini gördüğünde küçük dilini yutacaktı. AJ en son onların tarafında değil miydi?

"Millet, sakinleşin! Belli ki sadece bir kaza olmuş!"

"BİR KAZA DEĞİLDİ! BİLEREK YAPTI!"

"Arkadaşın da daha dikkatli olsaydı o zaman! Butter'a bulaşmaması gerektiğini bilmeliydi!"

"Blitz, sakin ol. Dusk Shine ve Twilight haklı, sadece bir kaza olmuş."

"Kaza mı? KAZA MI?! Bunu bilerek yaptı, oradaydım!"

"YETEEEER!"

Twilight'ın isyan dolu haykırışıyla, herkes sus pus oldu. Rainbow Dash, oğlanlara dalacakken Twilight'ın ona gönderdiği otoriter bakışlarla; sadece homurdanmakla yetindi.

"Bakın, kavga edersek hiçbir şeyi çözemeyiz. Sakinleşin."

Twilight'ın arkadaşları ona hak verdiler, ancak Butterscotch'un uyuz arkadaşları hala kavgaya meyilli görünüyordu. AJ ve Dusk Shine onları uzaklaştırınca, Twilight Sparkle da arkadaşlıktan falan bahsederek arkadaşlarını azarladı. Ortam yatıştığında ve herkes gittiğinde, Butterscotch, Fluttershy'ın yere çökmüş eliyle başını tuttuğunu gördü. Yardım etmek için ona elini uzattığında, Fluttershy gözlerini korkuyla irileştirerek ayağa fırlayıp uzaklaştı.

Harika. Butterscotch tamamen yalnız kalmıştı.

***

A: Butter seni her şeye rağmen seviyorum ndbdjdbsmbs

Tamam. Her neyse.

Multide Hush Now Quiet Now'un remix'i var, bayılıyorum ona. Ve kanlı Butter. Heh.

Veeeee size sormam gereken konuyu şeedeyim.

CoRer mı?

Unicornist mi?

CoRist mi?

Biz Unicornist'i sevdik. Hani. Ne bileyim. Ama size bağlı en çok oyu hangisi alırsa o olacak sjsnksns

Falan filan işte.

Adios!

Colors of Rainbow|My Little PonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin