28/Adios! [Final]

812 56 116
                                    


-31 Aralık Cumartesi-

"Dusk! Twilight!"

Dusk konuştuğu konuyu yarıda keserek ona seslenen Elusive'e baktı. Telaşlı bir şekilde hızla onlara geliyordu.

"A-Artemis, iyi değil transa geçmiş gibi! Konuşmuyor ve nefes almıyor. Gözleri ise bomboş bakıyor."

Twilight ile birbirlerine baktıktan sonra hızla kalktılar ve koşturarak Elusive'i takip ettiler. Boş fen laboratuvarına girdiklerinde yerde uzanan Artemis'in yanına gittiler. Luna onun yüzünü okşuyordu. Gözleri bembeyaz parlıyor ve vücudu titriyordu. Twilight, Luna'yı çektiğinde Dusk eğilidi ve elini kalbinin üzerine koydu. Kalbi atmıyordu! Ama görünüşe göre yaşıyordu.

"Hepiniz burada mısınız?"

Artemis'ten gelen sesle herkes şaşkınlıkla ona bakmaya başladı. Dusk kendini toparladı ve konuştu.

"Evet."

Ve sonra Artemis'in hemen yanı başında bir kız belirdi. O kadar sevimliydi ki insanın ıssırası geliyordu.

"Merhaba!"

İnce kız sesi kız yerine Artemis'ten geldiğinde önce şaşırsalarda sonra kahkaha atmaya başladılar. Kız da kıkırdadığında Berry ve Pinkie'de kıkırdadılar.

"Imm merhaba ben Güven. Evet adım Güven."

Pinkie kalkmış parmağı ve açılmış ağzıyla ona bakakaldı.

"Sizinle tanışmayı gerçekten istiyordum çünkü ben bile Artemis'e yardım edememiştim. Benim gerçekte kim olduğumu neden burada olduğumu merak ediyorsunuzdur. Ben o içinizdeki güven duygusuyum ve aynı zamanda Prens Artemis'e yardım etmeye çalışan ve ihanete uğrayarak onun zihnine hapsedilen küçük kızım. Size Kaos'un karanlığını yenmenize yardım ettim."

"Ne? Ama onu Luna sayesinde yendik!"

Dash atlayarak söze karıştığında küçük kız sadece gülümsedi.

"Ah! Küçük Dashie-"

"Ben senden büyüyüm!"

Dash ona bağırdığında Güven'i ilk defa o kadar korkunç gördüler.

"Siz Discord'u- ups onu siz yenmemiştiniz doğru farklı versiyonunuz yenmişti. Kaos'un yarattığı karanlığın ne kadar güçlü olduğunu biliyor musunuz? Yaptığım yardımın sürekli söylenmesini sevmem ama yaptığım yardımı yok sayılmasını hiç sevmem. Neyse bu arada ben binlerce yaşındayım. Gitmeden önce son bir kez bir şey söylemek istiyorum eğer prens yeniden böyle davranırsa, bana söylemeniz yeter."

Güven aniden yok olduğunda Artemis kendine geldi.

"Ne old- Güven!"

Hızla etrafına bakındığında olmadığını görünce omuzları çöktü. Dusk atılıp ona sarıldığında diğerleride onunla bir sarıldı.

"Hey! Hala buradayım!"

Güven'in sesi yeniden ortalıkta yayıldığında yeniden ona döndüler.

"Merak etmeyin gideceğim bu kadar istemed-"

"GÜVEN!"

"Siz gökkuşağının renklerisiniz. Bir araya geldiğinizde insanın yüzünde gülümseme oluşturuyorsunuz."

Güven onlara gülümseyerek bir portal açtı ve sonra yok oldu. Oraya baktıklarında içerisinde kızların aynısı gibi olan ponyler vardı.

"Onu nasıl geri getireceğim!? Ne dediğimi büyüyü nasıl yaptığımı bilmiyorum!"

Luna ve Twilight portala kilitlenerek baktığında Dusk'ta ne olduğunu anlamak istercesine onlara baktı.

"Abla!"

Luna portala doğru bağırdığında ponyler onlara baktı.

"Luna!"

"Oha o ben miyim!?"

"Ben yine muhteşemim!"

"Ouv elbiseleri kesin ben tasarladım!"

"Umm Merhaba!"

"Yeeeeha!"

"İki tane mi sevgilim var?"

Herkes bir ağızdan konuştuğunda en çok Lucy'nin sorusu dikkat çekti. Rarity ona dönüp sinirle baktığında Lucy hala şaşkındı.

"PİNKİE!"

Pony olan Pinkie portaldan dışarı atladığında bütün dikkatler oraya yöneldi ve diğer ponyler ayaklarından tuttular ve onun sadece kolları ile kafası dışarı çıktı. İnsan olan Pinkie 'de yanına gittiğinde sarıldılar.

"Hey Dash! Sakın sevgili yaparak kendini kısıtlama!"

Pony olan -artık Dusk'ın kafası karışmaya başlamıştı!- Dash konuştuğunda Blitz atıldı.

"Niye önümü kapatıyorsun ki!"

"Hey Rarity!"

Sonra küçük bir ejderha portalın önüne geldiğinde herkes şaşkınlıkla dondu.

"Sen beni nasıl aldatırsın! Hem de bu ultra yakışıklı, karizmatik ins- ya da vazgeçtim. Ben olsam ben de aldatırdım."

Herkes kahkaha attığında Luna, Artemis ve Twilight veda ederek portala ilerlediler. Twilight'ın ağlamaya başlayacağını gördüğünde hemen arkadaşlarına döndü.

"Siz gerçekten arkadaşlarım gibi oldunuz ve hepinizi seviyorum ama birinizi daha fazla seviyorum ve o şu an gidiyor! ADIOS!"

Ve sonra Dusk portaldan atladı.

***

Bundan sonra söze gerek yok bizce umarım beğenmişsinizdir. Birazdan gelecek yazar notunu kaçırmayın! Açıklamaların hepsi orada!

ADIOS!

*Ve sonra iki unicorn portaldan atladı*

Colors of Rainbow|My Little PonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin