Pomaly zapínala zips na svojej jazdeckej kombinéze. Dnes to nebol deň ako každý iný. Aj keď tieto dni zažila už pár krát, mala obavy akí ľudia prídu a či to nebudú len ďalší 'ockovi zajačikovia' s drahým autom a tučným kontom. Dúfala, že dnes by do klubu mohol prísť niekto nový a odlišný ako všetci chalani tam. Chcela spoznať nové osoby, ktoré stoja za spoznanie a za stratu času. A vôbec by to nemuseli byť chalani. Potešilo by ju dievča, nemusí byť pekné, stačí ak bude ako ona. Viac podobná chlapcom ako dievčatám, so šialenými nápadmi a túžbou vyčnievať z davu. To by sa jej páčilo.
No snívanie si nechá na neskôr. Vedela, že v tomto meste nemá šancu spoznať ľudí akých hľadá. Preto sa len s povzdychom vydala zo šatní rovno ku svojej motorke. Nechcela strácať čas, chcela jazdiť, cítiť benzín vo vzduchu okolo nej a smrad spálených pneumatýk.
Chlapci z klubu to určite zvládnu aj bez jej pomoci. Predsa len, berú ju viac ako ich sestru, než ako ďalšieho člena motocrossového klubu. Mala ich rada. Vedela, že ak ich niekedy bude potrebovať budú stáť pri nej. Aj keď sa niekedy správajú ako testosterónom ovládané gorili, akceptuje ich takých, akí sú. V tomto svete nemá na výber.
S pridávajúcim plynom cítila, ako jej vlasy v cope vlajú vo vetre, ako sa pomaly strácala z tejto galaxie a premiestňuje sa niekam inam. Na miesto, kde bude len to, čo miluje, a kde objaví ľudí ktorí budú milovať ju. No ako sa vznášala vo svojom pomyselnom vesmíre, netušila, že niekde v meste svoje auto štartuje chlapec s havraními vlasmi a veľkými ambíciami. Možno ak by to vedela, nenechala by sa uniesť, a nevykašlala by sa na tento zdanlivo obyčajný deň. V tej chvíli netušila ako tento chlapec zasiahne do jej života, a čo všetko v ňom zmení. No niekto chcel aby sa stretli. Možno osud, alebo to bola len hlúpa náhoda, ktorú jeden z nich budú preklínať. Vtedy ani jeden z nich nemal poňatia, čo sa udeje a ako sa všetko otočí hore nohami. Nevedeli, koľko žolíkov má osud v zálohe, no čoskoro pochopia.***
Sľúbený nový príbeh na svete :) dúfam, že nesklamem vaše očakávania a tento úvod Vás donúti čítať ďalej :)
Hope you like it, with love Em❤
YOU ARE READING
Riders (SK) /DOKONČENÉ/
Teen Fiction,,Čo tu robíš?" prešla od svojej motorky ku nemu. ,,Zabudol som si tu bundu." dúfal, že na jej tvári vyčarí úsmev. No hlboko sa mýlil. Mračila sa rovnako ako vždy keď ju vidí. ,,Nie, čo robíš v mojom živote." ...