Robin
Premýšľala, či to, čo včera urobila bolo správne. Či mala naozaj Kennethovi dovoliť pobozkať ju a tak sa jej dostať viac pod kožu. Dala mu priestor nájsť jej slabé miesta a ak bude chcieť využije to. Presne ako veľa ľudí pred ním, tí, čo sa hrali na priateľov no nakoniec jej len podkopli nohy a využili všetko čo im o sebe prezradila. Nechcela znova padnúť na dno len kvôli jednému človeku, ktorý sa hrá na blízku osobu. Takú už nikdy nenájde, nikdy jej nikto nebude bližší ako bol jej otec. Ale čo keď ju už načase povzniesť sa nad minulosťou a začať budovať budúcnosť? To by si však musela pripustiť, že to čo s Kennethom zažila sa jej páčilo a rada by si to zopakovala.
V klube bolo prekvapivo veľa ľudí. Každý si užíval posledné dni pred súťažou, ktorá sa neúprosne blížila. Malcolm, ako vždy, pobehoval po dráhe a riešil všetko, čo mu prišlo pod ruku. Odtrhnutú nádrž, prasknutú pneumatiku aj vypálenú žiarovku na záchodoch. Robin mu zamávala na pozdrav. Jeho roztržitý výraz tváre neprezrádzal nič dobrého, mračil sa na štrk na ceste a jeho väčšinou vzpriamená postava sa neprirodzene zhrbila.
„Malcolm?" Robin sa dovalila k lavičke pri ktorej sa krčila snažil sa splynúť so zemou.
Radšej ani neodpovedal, cítil sa previnilo, cítil zvieranie svojho srdca pri dotyku jej ruky, ktorá ho prinútila otočiť sa.
„Mal! Čo sa deje?"
„Niečo by sa malo diať?" snažil sa to uhrať na neviniatko, že naozaj o ničom nevie.
„Prestaň, poznám ťa dosť dlho na to, aby som zistila, že sa niečo deje. A nebude to zrovna dobré."
„Nič, len.."
„Len?!" jej vyčítavý pohľad sa zarýval do zelených očí a zanechával v ňom pocit strachu čeliť svojim činom.
„Na závod pôjdeš s niekým iným. So skúsenejším jazdcom."
„Skúsenejším jazdcom? A čo Kenneth?! Ak si to doteraz nepochopil, on je najlepší jazdec v klube, lepší ako ktokoľvek s viac skúsenosťami. Ak to má niekto vyhrať, tak to bude práve Kenneth!"
„Rozhodol som, on na ten závod nepôjde," Malcolmova päsť sa zovrela v návale zlosti.
„Prečo?!"
„Pretože vy dvaja spolu nemáte šancu."
„Robíš si zo mňa srandu, však?" Robin nevedela prečo jej to hovorí, nechápala, prečo hovorí, že Kenneth nie je dobrý jazdec.
„Ak tam budeš s ním, neodjazdíš to správne. On na teba nemá dobrý vpliv."
„Takže vplyv? A na to si prišiel ako?"
„Videl som, ako si sa usmievala a len tak náhodou ste sa oboja "záhadne" vyparili. Nemienim riešiť vaše problémy."
„To ťa noazaj tak serie, že som sa konečne usmiala?! Po tých rokoch by si mal byť nadšený a nie zhadzovať jediného chalana, ktorý to dokázal!" kričala mu do tváre slová plné hnevu.
„Záleži mi na tebe, aj na tom, čo s tebou bude. Nechcem aby si sa stretávala s pochybným mestským playboyom."
„Takže on je pochybný?! A čo si potom ty! Žiarliš Malcolm? Alebo len jednoducho nedokážeš prekúsnuť pocit, že je v mojom živote aj niekto iný ako ty?! Nie som malé decko aby si sa o mňa staral a už vôbec aby si sa staral do toho s kým sa stretávam. Môžem sa olizovať s kým len chcem!" ruch okolo nich sa zastavil a všetci sledovali slovnú prestrelku, ktorá sa schyľovala k poriadnej búrke.
„Je mi u prdele s kým sa bozkávaš, ale robiť kurvu žiadnemu rozmaznanému decku nebudeš!"
„Takže robiť kurvu?!"
„Presne tak, jebať s bohatými chlapcami ako je Kenneth," Robin sa neudržala chladná pri urážaní zo strany človeka, ktorému verila.
Jej pravá ruka vystrelila so zaťatou päsťou priamo k Malcolmovým perám. Chcela, aby pocítil aspoň čiastočnú bolesť zo slov, ktoré jej spôsobil.
„Nespala som s ním!" Malcolm si rýchlo rukou zakryl krvácajúce ústa. Nemohol jej ani odpovedať, pretože ochvíľu už bola preč.
Jediné čo mu zostalo bola hanba pred celým klubom a roztrhnutá pera.***
Na motorke uháňala tak rýchlo ako jej to motor dovolil. Nikdy ptedtým nejazdila s terénnou motorkou po hlavných cestách mesta, no teraz si situácia vyžadovala akékoľvek priestupky. Chcela byť pri tom prekliatom, nechutne bielom dome čo najskôr, aby sa dozvedela pravdu. Adrenalín pomaly zaplavoval jej mozog, nedovoľoval jej poriadne dýchať. Každým ďalším metrom mala v sebe viac a viac hnevu a krivdy. Hnevu na Malcolma aj Kennetha a krivdy na oboch, že vypustili s úst takú lož.
Chrapľavý zvuk motora sa ozval kľudnou ulicou. Nemienila strácať čas, zoskočila z motorky a v sekunde naliehavo klopala na dvere Kennethovej vily.
Strapatý malý chlapec otvoril dvere aj s úsmevom na tvári.
„Čau, krpec, tvoj brat je doma?" Robin šla rovno k veci. Nemala čas rozprávať sa s natešeným Nathanom.
„Hej, v garáži. Vieš o tom, že by som ťa nemal púšťať dnu?"
„Som Kenova kamarátka. Je to súrne."
„Doprava a na konci chodby sú dvere do garáže."
„Vďaka," zamrmlala a rýchlo kráčala do časti domu kde ešte nebola.
Rozrazila dvere a bez zaklopania sa ocitla v tmavej miestnosti. Svetlo sem prenikalo len z dvoch malých okien, zvyšok miestnosti osvetľovali malé farebné lampy poukladané na stoloch v miestnosti.
„Robin?!" Kennethov prekapený hlas nebol ani pri najmenšom hraný.
„Chvastač?! Alebo mám skôr povedať klamár?!" v miestnosti sedel ešte jeden chalan, s čiernymi vlasmi a prenikavými zelenými očami.
Obaja prestali stláčať tlačidlá na hracej konzole a zarazene sledovali hurikán, ktorý sa zjavil v garáži.
„O čom to,-" chcel sa spýtať, o čom hovorí, no skočila mu do reči a nedovolila pokračovať.
„Nehraj sa, že nevieš o čom hovorím. Chvastať sa vecami, ktoré sa nikdy nestali ti ide však? Chváliť sa, že som prejebal babu, korú neprejebal nikto iný ti príde hrdinské? Aj keď je to úplné klamstvo?!"
„Nič také som nepovedal!"
„Nie? Tak prečo máš potom rozbitý nos? Som si istá, že ti to urobil Malcolm po tom, ako si mu do hlavy natlačil tie tvoje vymyslené reči o tom akú kurvu si si zo mňa urobil!" prstom ukazovala na ranu na jeho nose, ktorá sa už stihla zčasti zahojiť.
„Nie si moja kurva, možno som sa pred ním preriekol čo sa stalo ale musel si to zle vysvetliť. Robin, to by som som o tebe nikdy nepovedal, ja," pristúpil k nej, že konečne konečne povie pravdu, no v momente ako sa jej dotkol ho odstrčila akoby bol odpad. Nikto.
„Myslela som, že som konečne našla chalana, ktorý nemá potrebu chváliť sa každým krokom vo svojich vzťahoch. Je to úbohé a detinské. Ty si ešte dieťa, ktoré ani nevie čo chce! A kým si to neuvedomíš, nemám sa s tebou o čom baviť," vyčítavý pohľad a ostro mierené slová nechávali v Kennethovi diery plné viny.
„Robin," znova sa snažil zachrániť situáciu, z ktorej nebolo návratu.
„Nehovor na mňa, je mi z teba zle," venovala mu posledný sklamaný pohľad a rovnako rýchlo ako prišla, tak aj odišla.
Zničene si sadol do koženej sedačky a tvár zaboril do dlaní, aby Zeke nevidel slzy tlačiace sa mu do očí.
„Kto to bol?" nedokázal byť ticho a nechať ho chvíľu premýšľať.„Dievča, ktoré pre mňa znamená všetko," Kenneth zamrmlal do svojich spotených dlaní skôr pre seba ako pre otravného Zeka.
„Neopúšťaj sa kvôli nejakej namyslenej pipke. Vonku je veľa dievčat, ktoré by ťa chceli."
„Ty to vôbec nechápeš! Ona nie je žiadna namyslená pipka, s ktorou som si užil jednu noc a teraz mi plače pred dverami!"
„Do riti," Zekov hlas odišiel do stratena, keď pochopil o čo tu vlastne celý čas išlo.
„Čo je?"
„Ty ju miluješ!"
„Hm, som to ale kokot čo?"***
Po viac ako týždni, ste radi? :D už sa nám blížia závody, po ktorých to bude mať naozaj rýchli spád, takže sa máte na čo tešiť. ^^ ďakujem moc za skoro 1K prečítaní na prológu a 12K prečítaní na celom príbehu!!!!!! ❤❤ Ste úžasní ❤
Hope you like it, with love Em❤
YOU ARE READING
Riders (SK) /DOKONČENÉ/
Teen Fiction,,Čo tu robíš?" prešla od svojej motorky ku nemu. ,,Zabudol som si tu bundu." dúfal, že na jej tvári vyčarí úsmev. No hlboko sa mýlil. Mračila sa rovnako ako vždy keď ju vidí. ,,Nie, čo robíš v mojom živote." ...