10.-Esemesky

4K 247 2
                                    

Robin

Možno jej rozhovor s Kennethovou mamou pomohol a konečne si ujasnila svoje myšlienky. Nedozvedela sa nič nové, niečo, čo by ešte nevedela. Vysvetlila jej ako to naozaj bolo, a že Kenneth naozaj za nič nemôže. Určite ju teraz nemá rada a preklína deň kedy Kenneth vošiel do klubu, no vie celú pravdu.

Už s lepším pocitom odchádzala z jeho domu skôr ako sa stihne vrátiť. O tomto rozhovore nemusí nič vedieť.

|18:34|Kenneth: nechceš dnes niekam vypadnúť?
|18:36|Robin: nie, nemám záujem. A už vôbec nie s tebou
|

18:37|Kenneth: čo keby si prišla do mesta a pôjdeme do nejakého klubu? Prosím
|18:38|Robin: buď si hluchý alebo iba retrdovaný...
|18:40|Keneth: nechápem čo je zlé na tom, že chcem ísť s tebou von
|18:41|Robin: možno to, že ty si ten jediný kto to chce ;)
|18:42|Kenneth: mám ťa rád, vieš o tom? :))
|18:43|Robin: mal by si prestať piť...
|18:44|Kenneth: ale ja ťa mám naozaj rád :3
|18:45|Robin: haha, keci -,-
|18:46|Kenneth: ako myslíš :*
|18:47|Robin: zomri

Vedela, že sú to len prázdne reči. Nikto tie slová nemyslí úprimne a už vôbec nie Kenneth. On rozhodne nepatrí medzi tie osoby, ktoré by potrebovali svoje city vylievať na každom kroku. Aj keď sa jej dostával pod kožu, stále nebol blízko jej srdca. Tam nebude zjavne nikdy.

Kenneth

Po nekonečne dlhej dobe si vyrazil niekam so svojimi priateľmi. Presnejšie povedané, išli ničiť verejné majetky, opíjať sa do klubov a baliť pekné dievčatá. Toto je jeho život, ten, ktorý mu tak chýbal.
„Hej Ken! Nečum stále do toho mobilu a pridaj sa k nám!" zakričal jeden jeho kamarát keď stále ťukal do telefónu.
„Už idem," ani nestihol odpísať Robin na jej poslednú správu, pretože mu Zeke schmatol mobil a držal ho vysoko nad zemou.
„Daj to sem ty debil!" zahučal Kenneth no nepomohlo to.
„Nie, pretože nerobíš nič iné len si píšeš s frajerkou.." všetci v partii sa zasmiali.
„Do toho ťa nič nie je," snažil sa dostať svoj telefón späť no druhý chalan ho držal za zdravé rameno.
Na takéto správanie svojej partie bol zvuknutý. Doberali si jeden druhého, dokoca sa sem-tam pobili. Ak by mu Zeke mobil hodil do fontány, vôbec by ho to neprekvapilo.
„Tak sa pozrime s kým si to píšeš."
„Daj ho sem!" akokoľvek sa Kenneth snažil, nemal silu vytrhnúť sa zo zovretia. Ak by nešlo o Robin, bolo by mu jedno či Zeke uvidí ich správy.
„Prečo ti tá kočka menom Robin píše aby si zomrel?" zasmial sa ako malé decko.
„Pretože ma neznáša," zamrmlal si sám pre seba.
„Ooh, mám ťa rád. Aké dojímavé!" Zeke ďalej čítal ich esemesky.
„To by stačilo ak nechceš, aby som všetkým povedal čo máš za úchylku," Kenneth zasiahol do čierneho.
Zeke mu mobil hodil späť a vražedne na neho pozrel. Kenneth vedel pár vecí, ktoré sa nemali dostať na povrch a preto to bol výborný materiál k vydieraniu.
„Pôjdeme už konečne piť?!" zakričal niekto z ich šesť člennej partie.
Vseti súhlasne prikývli a vybrali sa k ich obľúbenému baru.

***

Na mäkkých stoličkách sedeli už pár hodín, všetci boli poriadne opitý a zábava bola v plnom prúde. Objednali si ďalšie kolo Brandy a sledovali ľudí okolo.
Po chvíli do klubu vošli tri dievčatá. Všetky Kenneth veľmi dobre poznal. Priamo oproti nemu kráčala sexy tmavovláska v krátkych čiernych šatách a koženej bunde. Bola to Zekeova mladšia sestra Zoella, ktorá už našťastie mala sedemnásť. Ostatné dve dievčatá ho nezaujímali. Neboli také trúfalé a ani krásne ako Zoella.
Kenneth ju nemal príliš rád. Svoju namyslenosť by mohla predávať a stále by jej mala dostatok. Našťastie bola dostatočne atraktívna a tak svoju prázdnu hlavu niečím tromfla.
„Ahoj chlapci!" pozdravila sa Zoella aj jej dve spolužiačky.
Všetci omámene odzdravili až na Zekea. Ten ju prebodával pohľadom a pitval zaživa.
„Môžme si prisadnúť?"
„Nemáte tu čo hľadať! Toto je pánska jazda!" osočil sa na ňu Zeke.
„Jasné, len si prisadnite," Kenneth sa trochu posunul na sedačke ako všetci ostatný.
„Ahoj Ken!" neznášal tú prezývku aj keď ju vyslovila Zoella.
„Aho Zoell, dnes ti to pristane," zalichotil hneď ako si k nemu sadla.
„Oh, zdvorilí ako vždy," zazubila sa a prisadla si k nemu ešte bližšie.
„Hej Cassanova! Je to moja sestra!" Zeke prekričal rozhovory z druhého konca stola.
„Neboj sa, do rána ju máš doma." nebolo by to po prvý krát čo by spolu strávili noc.
Chvíľu len tak nezáväzne viedli konverzáciu a pozorovali ako sa majú k veci jej kamarátky. Keď jedna odišla s Kennethovým kamarátom a druhá sa vášnivo bozkávala, prišiel si dosť pozadu. Neváhal a pohladil ju po odhalenom stehne. Prvý krok za ním..
„Čo sa ti to stalo s rukou?" ukázala na keho rameno zatiaľ čo si užívala dotyky na svojích nohách.
„Menší pád. Dnes som invalid," usmial sa na ňu a rukou zašiel vyššie.
„Čo povieš na to, keby som bola tvoja doktorka?"
„To by sa mi veľmi páčilo," nemal rád tieto konverzácie z ktorých sa mu dvíhal žalúdok.
Radšej jej rýchlo zrentgenoval výstrih a po zistení, že sa v ňom nič nezmenilo sa zdvihol a spolu so Zoellou vyšiel z klubu.
Aj keď len pred pár hodinami písal Robin ako ju má rád a teraz si sadá do auta s touto dievčinou, neprišlo mu to zlé. Ak si Robin doteraz nezvykla na jeho správanie, mala by začať. Pretože too je skutočný Keneth a nehodlá sa meniť.
Alebo?

***

Och, som na seba úplne nahnevaná, pretože som napísla takúto krátku, nezáživnú a nudnú časť :(( nevadí, sľubujem, že nabudúce bude lepšia a určite dlhšia ^^
Hope you like it,with love Em❤

Riders (SK) /DOKONČENÉ/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang