4.-Sam McConnor

4.8K 296 6
                                    

Kenneth

Les osvetľovali lúče horúceho slnka a jeho vytrvalosť zistiť odpovede po ktorých jeho mozog tak prahol sa strácala vo vzduchu s vôňou ihličia. Nedúfal, že ju nájde v tomto bludisku vetvičiek a kríkov.
Možno svoje nohy naschvál nechala spustené zo stromu alebo len nemyslela na to, že by ju Kenneth hľadal, no stalo sa a on ju uvidel. Sediacu na "terase" domčeku na strome s hlavou opretou o zhnité drevo.
„Vypadni Kenneth," chcela ho poslať preč hneď ako počula, že sa šplhá po rebríku ku nej na strom.
„Nikam nejdem," odhodlaný si sadol vedľa nej a dúfal, že sa žiadna trieska nechystá navštíviť jeho sexy prdelku.
„Nemám v pláne sa s tebou rozprávať," prehrabla si tmavé blonďavé vlasy a pozorovala krajinu pred sebou.
„Nemusíš sa so mnou rozprávať."
„Ani nebudem."
„Ale niečo by si mi povedať mohla, nie?"
„Nie."
„Ale prečo?"
„Lebo si otrvaný. A neznášam ťa."
„Je to vzájomné."
Chvíľu spolu zdieľali jeden priestor -asi tak pól metra od seba- a dýchali spoločný kyslík v snahe nebrať túto pauzu medzi nimi tak trápne ako naozaj je.
„Ak sa chceš niekomu zdôveriť, povedz to mužovy. Máš istotu, že to nikomu nepovie, pretože ťa nepočúva," pobavila sa na jeho dosť trápnom vtipe vzhľadom na túto chvíľu.
„Lenže ty ma počúvaš, v tom je ten problém."
„Prosím, aspoň mi povedz prečo si utiekla. Prosím." naschvál zdôraznil slovo prosím.
„Uh, tak fajn. Aj tak to každý vie," nadýchla sa a pokračovala. „Poznáš Sam-a McConnor-a?"
„Kráľa v motocrosse o ktorom nikto nič nevie? Kto by ho nepoznal." spomenul si na všetky videá ktoré o ňom videl a všetky sny, že by ho raz stretol.
„Bol to môj otec," z jej hlasu vyčítal, že na spojitosť medzi nimi nebola príliš hrdá.
„A akú to má súvislosť s tým, že si sa na mňa dnes urazila?"
„Zas až tak dobre sa nepoznáme aby som ti to vešala na nos," s týmito slovami sa postavila a odkráčala preč.

*Pred desiatimi rokmi*
Aj keď sa vonku schyľovalo k búrke, obloha sa zatiahla tmavými oblakmi a jesené lístie zbesilo poletovalo po príjazdovej ceste, malé blonďavé dievčatko sa stále hojdalo na záhradnej hojdačke. Bolo šťastné a svoj úsmev šírilo okolo seba. V tej dobe nepoznala odvrátenú stránku tohto sveta a tešila sa aj z úplne každodennej maličkosti. „Oci! Idem vyskočiť!" zakričala na muža stojaceho kúsok od nej. Na brade sa mu rysovalo strnisko a husté vlasy začali zdobiť sivé pramienky. Muž sa pohol smerom k nej a chytal jej krehké telíčko, ktoré sa ledva odlepilo od hojdačly, no ona si aj tak myslela, že lieta. Radostne sa usmiala a objala muža okolo krku. Ten sa usmial tiež a zakrútil sa s ňou vo vzduchu. Krútili sa ako malé deti, až kým sa im nezakrútili hlavy. „Prestaň oci!" zapišťalo dievčatko. „Musím si užiť chvíľky, ktoré strávim s tebou, srdiečko. Čoskoro ma nahradíš." vľúdne sa na ňu usmial. „To sú hlúposti. Ja mám predsa teba a mamku." smiala sa aj keď netušila akú obrovskú pravdu jej otec má. „Raz tu nebudem a na moje miesto príde niekto, kto ťa bude milovať rovnako ako ja."
**

Robin

Lenivo sa opierala o pult a hypnotizovala hodiny.
„Jamie! V tých hodinách sa znovu vybila baterka!" zakričala na silného muža v bielej zástere.
„Menil som ju pred týždňom, určite sa nevybila." namietal tmavovlasí "kuchár".
„Musela sa vybiť. Nevidíš ako idú tie hodiny pomaly?!"
„Tým, že vymením baterku ti tvoju šichtu tu moc neskrátim Robin."
Vedela, že má pravdu a ďalším nudným hodinám v tejto diere sa nevyhne. Namiesto hodín začala pre zmenu hypnotizovať svoj telefón, na ktorom ochvíľu pípla esemeska.

|17:34|Otrvaný Kenneth: Ďakujem ;)
|17:35|Robin: *nechápavý výraz*
|17:38|Otravný Kenneth: ďakujem, že si mi povedala aspoň niečo o sebe. Cením si to
|17:39|Robin: nemal by si, pretože to nič neznamenalo ;)
|17:41|Otravný Kenneth: Chýba ti tvoj otec??
|17:41|Robin: do toho ťa je úplné hovno!!!!!!!!
|17:43|Otravný Kenneth: pokoj, len som sa pýtal O:)
|17:44|Robin: tak sa prestaň pýtať a zaujímať o môj život! Nikto ťa do neho nevolal!!
|17:45|Otravný Kenneth: ja som sa pozval sám ;)

Priznávala, vytáčal ju. To ako sa do všetkého stará a všetko rozoberá.. Ľutovala, že mu povedala to o Samovy. Áno, nevolá ho otec ale Sam. Pretože ak by bol správny otec, zostal by pri nej a neodišiel by keď by ho najviac potrebovala. Človek, ktorý ju tak veľmi zradil si nezaslúži oslovenie otec. Aj keď odvtedy ubehlo viac ako desať rokov, stále ju to bolí a ničí zvnútra.
Až po toľkých rokoch konečne pochopila čo ich rozhovor na záhrade znamenal. Sam vedel, že odíde a vedel aj to, že príde chlapec ktorý bude Robin nekonečne milovať. A preto sa Robin takmer rozplakala. Spomenula si na svojho otca a nechcela si priznať to, že niekto iný by ju mohol milovať viac ako on. Už vonkoncom nie Kenneth.

Kenneth

Chcel o nej vedieť viac. Viac ako to málo čo mu prezradila a čo je lepšie ako si získať jej dôveru a opýtať sa jej na to? No predsa si ju vygoogliť. A preto sedí za svojim notebookom a do prehliadača zadáva Samove meno. Kurzorom rozklikol prvý text ktorý mu vyskočil na obrazovke a s nadšením sa pustil do čítania.

Len niekoľko mesiacov po tom, ako sa hviezda neprekonateľného Sam-a McConnora vzniesla do nekonečných výšin a konečne sme odhalili jeho súkromný život, prišla veľká rana pre jeho fanúšikov. „Na určitý čas odkladám svoju kariéru kvôli mojej milovanej dcére, ktorá ma momentálne potrebuje viac ako moja motorka." je smutné, že po necelých dvoch týždňoch od tohto výroku, ktorým zabrzdil svoju kariéru jeho žena oznámila, že zmizol. Keď sa druhý deň nevracal domov do ich sídla v Calgary polícia začala pátranie ktoré však nemalo úspech. „Dievčatko je na tom veľni zle. Jej otec bol pre ňu zmyslom života a tak z jeho odchodu upadla do depresií vo veľmi nízkom veku. Samova žena nezvládla ťažkú situáciu a siahla po alkohole a drogách. Pre obe je táto situácia veľmi náročná a neradi by sme ich trápenie prehlbovali." prezradil nám dôveryhodný zdroj po týždňoch neúspechu v pátraní. Rodina sa presťahovala do menšieho mestečka, ďaleko od novinárov a začala nový, skromnejší život. Nikto nevie pochopiť prečo Sam odišiel a opustil tak to najdôležitejšie vo svojom živote, no aj po všetkých tých dňoch stále dúfame, že sa jeho hviezda vráti späť.
Posledná úprava:17.9.2005

Desať rokov. Toľko nevidela svojho otca. Aj keď ho to prekvapilo, nestačí mu to. Musí si Robin pustiť bližšie k telu. Alebo ona jeho?

***

Nevravela som náhodou, že budú kratšie časti? :'D don't care, ak v nich bude všetko čo bude podstatné je to ok ^^ ďakujem za všetky ohlasy a dúfam, že Vás to začne baviť viac :))
Hope you like it,with love Em❤


Riders (SK) /DOKONČENÉ/Where stories live. Discover now