A trecut o saptamana ,eu si Amanda am devenit "cele mai bune prietene" , peste tot mergeam impreuna si normal ca unde este Amanda este si afemeiatul de Bruno , nu se potrivesc deloc eu as fii mult mai frumoasa langa el , ce tot zic !
Acum ma pregatesc sa merg cu Amanda la club, aud ca cineva claxoneaza in fata casei , cobor repede dar o mana ma trage inapoi, e Troy.
-Unde te duci ,domnisoara?
-La club , spun eu mirandu-ma de intrebarea lui .
-Cum la club?, mi-ai cerut voie, sau ceva?
-Nu esti mama mea sa iti cer voie!!, ii spun rastindu-ma la el .
-Da stiu, spune el curgandu-i o lacrima, dar dorinta parintilor nostrii era sa am grija de tine nu sa te las asa sa faci ce vrei, totusi sunt singura familie pe care o ai ...
-Nu trebuie sa imi tii morala, ma voi purta bine , spun eu si plec
-Offf, bine ...
La poarta era Amanda cu Bruno ,normal, cu cu .....
-El cine e ?
-O , scuze,spune Amanda, sper ca nu te superi ca am adus un baiat si imi face cu ochiu'...
-Nuu.. spun eu si ma duc sa fac cunostinta
Amada s-a asezat cu Bruno in fata iar eu cu Jack in spate, asa il cheama , si ce frumos e , as putea spune ca ii seamana dar Jack este mult mai chipes si mai atent decat Bruno....nu te mai mintii singura Catlin, stii ca nu e asa ,din nou constiinta imi vorbeste ,dar mai bine ar tace !
Amanda si Bruno discuta in fata iar noi in spate muti, o fii rusinos si zambesc.
-Ti-au mai spus ca ai un zambet frumos?
-Nu...spun eu rosind.
-Ei bine, este foarte frumos .
-Multumesc.. si , deci cati ani ai?
-20
-Aaa, esti de varsta cu fratele meu...Eu am 17
Ce proasta sunt nici macar nu m-a intrebat.
-Ai un frate?, sper ca n-o sa fie vreo problema ...
-De ce sa fie problema?
-Pai daca o sa fie mai mult intre noi ... ,zic si eu , sa nu se supere ..
-Stai linistit e super de treba , n-o sa fie o problema asta ...Si povesteste-mi sa fie ceva intre noi zici?
Observ cum ne priveste atent Bruno prin oglinda retrovizoare ,orice miscare, orice atigere, de parca ar vrea sa ma ...
-Da, adica poate am ajuge sa fim iubiti...
-Suna bine, dar mai intai sa intreb ... ai iubita?
-In devenire , spune asta uitandu-se pervers...
-Ah
-Porumbeilor , despre ce vorbiti acolo , intreaba Bruno uitandu-se din nou in oglinda retrovizoare ...
De paraca n-ai stii!!
-De ale noastre , zice Jack.
-Cum ziceti , am ajuns .
Baietii cobara primii si se duc in fata iar eu si Amanda ramanem in spate .
-Sper ca nu te-ai suparat,spune Amanda.
-Chiar deloc ,ii spun eu zambind, si uitandu-ma dupa baieti
Ii vad certandu-se ,ce naiba se intampla!! , se imping . Zambetul mi-a disparut iar Amanda m-a intrebat.
-Ce ai?
-Nimic.
Nu stiu de ce dar n-am vrut sa se intoarca si sa vada baietii certandu-se .Cand au terminat cearta eu si Amanda ne-am dus la ei , l-am luat pe Jack de mana m-am uitat in ochii lui si l-am intrebat :
-De ce naiba v-ati ceratat?
-Niste neintelegeri atata tot
-Bine, daca nu vrei sa imi spui...
-Nu este asta ... imi ia fata in palmele lui si ma saruta , doar ca te plac ...
-Si eu te plac , in momentul acela nu stiam ce sa zic ...
Ne intoarcem la masa si il vedem pe Bruno privindu-ne cu ura , Ce cacat are asta ?! , ma si enerveaza....
-Haide sa dansam iubire, ii zice Amanda lui Bruno , dar bruno se uita fix la mine si nu isi ia privirea de pe mine, devine enervant !
-Haide si noi sa dansam,spune Jack spre mine si uitandu-se cu ura spre Bruno
Ce au astia doi ?! ma roade curiozitatea
-Haide, ii spun eu
-Ma alatur si eu , spune Amanda
Bruno ramane la masa , bea pahar dupa pahar uitandu-se la noi, m-am saturat , nu ma simt bine cand cineva se uita la mine insistent ...
-Continuati voi , vin imediat ca mi-e sete.. le spun lor si ducandu-ma spre Bruno
-Ce naiba ai ?! de ce te uiti asa la mine, stii ma deranjeaza !
Sta si se uita ca maimutoiu' la mine
-Vorbesc cu tine !!!, raspunde-mi si il zgaltai , ca sa isi dea seama ca e baut ...
-Te iubesc, a fost dragoste la prima vedere si nu suport ca fratele meu sa te sarute sa te atinga , nici macar sa iti vorbeasca .
-E fratele tau ? Hai ca ai baut destul ...
-Sunt sincer ..
-Sa nu mai spui niciodata ce ai spus ! Beau o gura din ce a baut el si plec ...
Ma duc spre Amanda si Jack ...
-Ce ti-a luat atat? intreaba Amanda
-Nu mai gaseam masa , zic eu razand sa nu ma prinda cu minciuna
-Haideti la masa,ca am obosit zice Jack.
-Bine..
Bruno a incercat sa o scoata la dans pe Amanda , dar de la bautura nici in picioare n-a putut sta asa ca a cazut pe picioarele mele, cand pielea lui a atins pielea mea , am simtit furnicaturi in tot corpul , ca si m-as fii electrocutat , a fost o senzatie placuta , pe care nu o avusesem pana acum ..
-Eu zic sa mergem acasa... Bruno nu se simte bine, spune Amanda incercand sa il ridice de pe picioarele mele .
-Da, cred ca este o idee buna, zic eu
Jack il cara pe Bruno pana la masina si il aseaza in spate , si nu stiu cum , de s-a nimerit ca eu sa stau cu el in spate !!
Pornim iar Bruno nu pierde timp si incepe sa ma pipaie , Cine se crede ca sunt curva de iubita-sa ?
Baga mana sub fusta , Ahh Doamne... Incerc sa ii iau mana de pe mine dar nu ma lasa , intra in chiloti mana lui si incepe "sa se joace" ... In momentul acela imi venea sa tip .. dar oricum nu s-ar fii auzit pentru ca muzica era data la maxim , ce vrea de la mine ?
Ii iau mana de pe mine si i -o pun la loc iar eu ma lipesc de usa ... Mi s-a parut drumul interminabil , cand in sfarsit ajungem eu ies din masina ca sarita , Bruno ramane la Amanda, normal ca ramame doar trebuie sa futa pe cineva in seara asta , iar Jack ramane sa ma duca acasa , ajunsi acasa imi deschide usa si ramanem la poarta ma saruta si apoi isi ia la revedere .. , dar se intoarce
-Ce ai uitat?-Numarul de telefon
-Acum ca stii unde stau poti sa vii maine sa mi-l ceri ii fac cu ochiul si plec ca o diva normal ..
Aud motorul de la masina plecand...
Doamne ,ce mai seara!!Vreau pareri :>
YOU ARE READING
Razbunarea-i dulce !
RomanceCand traiesti in secolul XXI este dificil sa te acomodezi , o faci doar daca esti cunoscut de toti , mai ales placut , dar pentru a reusi asta e greu .Aceasta este poveste lui Catlin, o fata care este diapusa sa isi lase fericirea la o parte pentru...