18.Cine e sarbatoritul?

117 6 1
                                    

Dupa o saptamana

Lucrurile intre mine si Amanda s-au racit , nu mai vorbim , ne evitam cat mai mult posibil . Ieri am auzit-o din greseala ,cand vorbea la telefon .. vorbea cu iubitul ei , ceea ce e mai ciudat , nu ma gandeam ca isi va gasi iubit atat de devreme , adica abia a iesit dintr-o relatie .I-am spus lui Bruno si a spus ca stia de relatia ei cu un "anonim ".Gandurile imi sunt intrerupte de soneria de la telefon .
-Iubito ..
-Da , puisor , spune..
-Ce faci maine seara ? , intreaba el .
-Ma inviti la o cina romantica ? , intreb eu .
-Deci nu ai planuri nu ?
-N-am , spun sec .
-Vii cu mine la o zi onomastica ? ,spune misterios .
-Da .. dar asta ar insemna sa facem relatia nostra publica , a cui e ziua ? .
-Pai vom face relatia publica ,hai ca mai vorbim , ma striga tata .
-Ne vedem maine . Te iubesc .
-Si eu ! , sa nu uiti asta , imi spune .

Poveste Bruno

Daca i-as fii spus a cui era ziua onomastica , nu ar fii vrut sa vina nici in ruptul capului .Sper sa nu se supere pe mine .

Poveste Cat

Ma doare capul , ingrozitor. Boul de frate-miu iar are intalnire ! , sunt curioasa cine-i tipa . Daca ar fii fost normala ar fii adus-o pana acum acasa , cred ca e anormala ,incep sa rad de prostia pe care am spus-o .
Apoi fiorii ca sunt singura in casa . Daca vin hotii ? , sau daca am fantome in casa ? , adorm cu ganduri rele .

Dimineata
Azi am ziua aia onomastica , n-am chef , e duminica , nu vreau sa ma misc din pat .. e zi de leneveala .Si cum iubitul meu nu are ce face imi trimite mesaje de dimineata sa nu cumva sa uit de ziua lu' ala sau aleia !Ma intreb cine o fii ...

"Ce cadou sa ii iau ? "

"Stai linistaita puicuta mea , am luat eu pentru amandoi "

-Ia zi fratioare , pe unde ai umblat asera ?, spun in timp ce cobor scarile
-Am fost ... uhu ce buna e ..
-Cand o aduci acasa sa mi-o prezinti ?, curiozitatea e mare .
-Rabdare surioara, rabdare.
-Hai ca m-ai facut curioasa ...
-Eu merg la o petrecere in seara asta , deci sa nu ma astepti treaz., ii spun rupand tacerea.
-Pai si eu merg la o petrecere ,spune razand , ce coincidenta..
-Da , ma duc sa imi cumpar o rochita , da-mi si mie niste bani , si fac fata de copil mic .
-Ia , sper ca iti ajunge , si ia-ti si niste "toace", spune razand .
-Bine , ii spun eu
Dupa ce imi petrec aproape toata ziua in mall cautand ceva frumos , gasesc rochia perfecta , spatele gol , scurticica , tocuri , perfect.
Ma duc acasa si incep sa ma pregaresc.
Mai intai fac un dus lung ... dupa dus ma dau cu o crema hidratanta, iar apoi incep sa ma imbrac.Rochita vine superb pe mine .Ma machiez , umbra de ochi , corector de sprancene si putin strugurel pe buze .Il sun pe Bruno sa ii spun ca sunt gata si ca poate venii dupa mine.
Dupa 10 minute se aude soneria.
Imi iau o posetuta unde sa imi pun strictul necesar , bani , telefonul.. si imi pun asa zisele tocuri , am mai exersat cu ele , sa nu zica ca sunt incepatoare.
-Iubitule , ii spun in timp ce deschid usa
-Printesa , imi spune alintandu-ma si deja simt cum ma inrosesc.

Mergem spre masina , insa nu se poate abtine din a imi face o pirueta , se uita la mine din cap pana-n picioare .
-Ce norocos sunt .
-De ce ? , spun neintelegeand afirmatia lui.
-Ca te am pe tine , am iubirea ta ., ma saruta , asa de dragut .
Intram in masina si ne indreptam spre una din cele mai mare cladire ale oras , care se afla la cativa metri de plaja .
E asa frumos , vin invitati peste invitati , analizez structura blocului .
Ma asez cu Bruno la o masa , observ ca sunt o gramada de persoane pe care le cunosc ...Dar tot nu stiu a cui e ziua , si asta ma enerveaza destul de tare.
-Deci , iubitule .. a cui e ziua ? , intreb eu
In momentul coboara pe scari Jack cu Sofia de mana .
-Va multumesc dragilor ca imi sunteti alaturi in aceasta zi importanta ,spune Jack.
-Aa ,deci e ziua lui ... eu m-am carat de aici , dau sa plec dar mana lui Bruno ma opreste .
-Te rog frumos , fa-o pentru mine .Doar sangele ne leaga in rest nimic altceva.
Ma duc afara sa iau putin aer, e destul ce mi se intampla , simt ca nu poate fii mai rau .
Mai incolo vad venind un cumplu .Oare o sa fim si noi asa de fericiti vreodata?! .
-Ce mama dracu'?!
Este Troy cu Amanda , asta-i cuplul serii .
-Vai bravo fratioare , ti-ai tras o iubita calumea , ii spun in batjocoreala .
-Multumesc surioara ..

In momentul ala vine Jack .
-Ce faceti aici afara intrati !, ne ordoana.Tu Cat , cu cine ai venit?, intreaba el.
-Cu mine , vine salvatorul meu ,Bruno .E cu mine fratioare .Obisnuieste-te cu ideea .

Jack poveste

Imi sarbatoresc ziua alaturi de proasta de Sofia , crede ca o iubesc insa o folosesc pentru a o face geloasa pe Cat , si totodata sa am cu cine ma "juca" in pat .
Ma duc afara sa primesc invitatii si o vad , mai frumoasa ca oricand , vorbind cu fratele ei si iubita lui ? asta-i culmea , fratele ei cu cea mai buna , rectific , fosta cea mai buna prietena.

-Ce faceti aici afara intrati !, spun uitandu-ma catre Troy si Amanda .Tu Cat , cu cine ai venit?, intreab eu
-Cu mine ,spune Bruno .E cu mine fratioare .Obisnuieste-te cu ideea .
Se iau de mana sa imi arate mie ca sunt impreuna .
-Daca nu ar fii ziua mea , te-as lua la bataie !, tip eu .
-Ne iubim , mai adauga , n-a fost de ajuns ca m-a injunghiat , acum mai si rasuceste cutitul in mine .
-Sa va tina , spun privin cu ura mainile lor care se tin strans , apoi intru inapoi la petrecere.
Cum dracu' m-a uitat asa de repede?O fii simtit ceva pentru mine ? Mai simte ceva pentru mine sau doar ura ? Cu fratele meu?!Ii urasc !!!!! Pe toti ii urasc !!!

Razbunarea-i dulce !Where stories live. Discover now