7. Infidel?!

134 7 0
                                    

Vineri , 7:30

Ma pregatesc de liceu cand de o data intra in camera Bruno?!
-Ce cauti in camera mea ? , intreb eu isterica deorarece eram doar in bluza si tanga
-Am venit sa iti spun "La multi ani" , spune asta uitandu-se la tanga si punandu-si imediat mana la ochi .
-Nu e ziua mea !!! Azi nu ee ... stau sa ma gandesc ... da ai dreptate , multumesc .
-Acum esti si tu majora ..
-Da sunt , spun iluzionata
-Astept cinste ...
-Mai intai cadoul spun eu punandu-mi blugii pe mine
-Uite , spune dandu-mi un pachet bine impachetat si un buchet de flori ..
-Glumeam ...
-Dar sunt penttu tine ...
-Nu trebuia sa te deranjezi ..
Le iau si vad ca in cutie se afla un lantic din aur ,care avea forma semnului infinitului, foarte frumos ....
-Cu timpul o sa intelegi semnificatia acestui lantic ,spune el in soapta ,crezand ca nu-l aud . Ti-l pun ?,incearca sa schimbe subiectul.
-Da , spun eu cu vocea tremuranda ..
Imi dau parul la oparte si ii simt respiratia pe corpul meu.... Mi-a fost dor de el ..
-Iti sta bine , spune aratandu-si dintii perfecti
-Multumesc frumos
Incerc sa il pup pe obraz dar "din greseala ", se intoarce si ne sarutam pasional ..
-Nu , nu .. ma opresc eu .. , nu e corect fata de Amanda si nici de Jack , il iubesc , in momentul acela mi se umpluse ochii de lacrimi
-Cum vrei tu ,regina mea ..
Se intistreaza si nu apuca sa iasa pe usa ca intra Jack .
-Ce naiba se intampla aici , intreaba furios ?!
-Nu e ceea ce pare iubitule ..
-Aa nu , si de ce nu ai sutien pe tine , nu vezi ca se vede tot prin tricoul ala ?!
Bruno incepe sa rada
Daca ai fii vazut cum eram cand a venit ...
-Tu ce razi ,aurolacule ?
-Nu e vina ei , eu am venit sa ii dau cadoul de ziua ei , atata tot ..
-Iesi ! , striga Jack catre Bruno
-Gata , gata , plec , si nu pentru ca mi-o spui tu , ci pentru Catlin. .
-Sa nu te mai apropii de ea ca nu o sa mai tin cont ca esti fratele meu !! , spune el foarte furios..
-Iar tu ... nu ma asteptam la asta din partea ta !!
-Nu ai motiv de suparare !!! a venit sa imi dea un cadou de ziua mea , si nu imi pasa ce speculatii ai tu in cap pentru ca nu-i asa , doar mi-a dat cadoul si l-ai gonit ca pe un catel ...
Ce se crede el , o fii iubitul meu ,dar asta nu ii da dreptul sa faca ce vrea din mine , magarul , boul , prostul asta !!!!
Ma asez pe pat si stau si ascult cum ma cearta .. pentru ca nu eram imbracata corespunzator  , pentru ca ce drept are el sa vina in casa fara sa anunte , ... ca Bruno nu este iubitul meu si el .. si tot asa .. cand simteam ca o sa fac o criza de nervi a tacut , Doamne , a inceput sa ma doara si capul , multumesc ..ca L-ai facut sa taca ..
-Ai terminat ? ! ii spun nepasatoare ..
Se pune in genunchi in fata mea ..
-Nu vreau sa ne certam , dar sunt foarte gelos pe baietii care se apropie de tine .. Foarte gelos e putin spus ...
-Uite care-i treaba , eu sunt cu tine nu cu el , nu imi pasa de el ,ci de tine , nu ma fut cu el , ci cu tine , nu ii spun 'te iubesc' , asta ti-o spun tie , ma enerveaza faptul ca nu ai incredere in mine .. el doar a venit sa imi ureze la multi ani si sa imi dea un cadou.
-Doar atat?!, spune mirat
-Ma faci cumva mincinoasa ?!
Desigur ca ne-am si sarutat dar asta-i partea a doua ..
-Nu iubita , te cred
Ma imbratiseaza iar apoi ma saruta pe frunte ..
-De ce ai venit ? , spun eu curioasa ...
-Pai sa te duc la scoala .. si sa iti spun sa nu iti faci planuri pentru sambata ..
-De ce ?
-Surpriza ...
-Alta surpriza ?!, spun eu mirata ...
-Daaa
-Te iubesc , acum chiar simt asta ..
-Te iubesc spune si el zambitor , acum haide sa te duc la scoala ca intarzii ..
Ma imbrac... imi iau geanta si plecam..
Ma lasa la scoala iar apoi pleaca la munca ..
Am uitat sa ma dau cu machiaj ,asa ca intru in baie si ma uit in oglinda , se aud gemete intr-o cabina .. Apoi se opresc iar din ea iese o fata , normal ca iese o fata doar e baia fetelor , mai iese si Bruno ?! , Ce?! , aia nici macar nu e Amanda ... cred ca nu am vazut bine !!
Bruno se uita la mine ca si cum nu m-ar cunoaste si pleaca ...
Intru la ora de romana si imi dau seama ca suntem colege la orele de romana ..
Nu m-am putut concentra deloc la ora de romana , in pauza o vad pe Amanda ma duc catre ea , dar de nicaieri apare Bruno cu tipa aia ...
-Hei Ami !ii spun eu
-Cat! , Ce ma bucur sa te vad .. uite ea este Sofia , o prietena din copilarie
-Incantata ,ii spun ohoo si ce mai incantata .., eu sunt Catlin ... ne cunoastem din baie si ii fac cu ochiul ...
In momentul ala Bruno si ea au impietrit , nu voiau sa deschid gura ... nu o sa o fac dar am sa ma folosesc de asta ... Amanda o sa sufere dupa Bruno iar Bruno dupa mine , iar pe parasuta asta o aranjez eu ..
-Cum din baie ?intreaba Amanda ..
-Pai vezi tu Ami .. Ma uit la Bruno si la Sofia si ii vad ingrijorati de ce urmeaza sa spun .. Mi-a cerut un servetel in baie ..
Fetele lor s-au schimbat in fete usurate ..
Amalia merge cu Sofia in fata iar eu in spate cu Bruno ..
-Trebuie sa vorbim .. imi spune in soapta ..
-Ohoo , chiar da , ii spun razand ..

Scuza-ti greselile gramaticale:* , va multumesc pentru vizualizari :** va pup , sa aveti o zi faina :**

Razbunarea-i dulce !Where stories live. Discover now