Azi ma voi duce la cumparaturi , e ziua fetelor deci o iau cu mine si pe Amanda, n-am mai vorbit cu ea de cand a aflat de Emma .
Pe drum ne intalnim cu un Jack furios , ce cauta asta in mall si de ce are nervi ?, ma duc catre el dar ma evita total
-Stii ce , la naiba cu tine !! , tip dupa el
Nici macar nu se deranjeaza sa se uite in spate ,mi-a stricat toata ziua , ma duc acasa la familia lui imi iau lucrurile mele , ce mai avem pe acolo si dispar .Nu imi pasa ca o sa se supere si mai tare , daca nu vrea sa vorbeasca cu mine , sa nu o faca si asa nu imi pasa .
Poveste Jack
Ajung acasa si observ ca lucrurile lui Catlin nu mai sunt .
-Ce dracu am facut ?! , am inselat-o , a fost o greseala ...
Ma duc la ea acasa , dar observ ca nu e, il vad pe Troy .
-Frate , stii unde e Catlin ? ,intreb punandu-mi mana in cap si ofticandu-ma ca nu sunt langa ea ea momentul asta .
-S-a schimbat si a plecat , nu mi-a spus unde .. spune el incepand sa se ingrijoreze .
Ies din casa , ma sui in masina si ma duc sa o caut , nu stiu unde sa incep sa o caut ...Daca pateste ceva , nu ma voi ierta !!!Catlin Poveste
Aveam in gand sa ma duc undeva sa beau sa uit de tot , de toate grijile ,am trecut prin parc , l-am vazut pe Bruno stand pe o banca uitandu-se in gol , m-am apropiat de el pe la spate si i-am pus mana la ochi.
-Ghici ?!, ii spun razand .
-Nu stiu cine e .. nu prea stiu nici cine sunt , spune incercand sa isi ascunda tristetea .
-Sunt Catlin , ma asez langa el pe banca , ce faci aici singur? intalnire ceva ?, spun facand cu ochiul .
-Nu , nu ... stii ..se abtine din a isi spune ideea .
-Ce e ?, intreb facand ochii mari .
-Esti sigura ca nu am fost mai mult decat "prieteni " ?
Doamne , si-a dat seama ...
-De ce intrebi ? ,simt cum ma inrosesc toata .
-Nu , e o prostie ,nu ma baga in seama...
-Nimic nu este o prostie , totul isi are rostul, ii spun incercand sa il incurajez .
-Mereu cand sunt cu tine sau sunt in apropierea ta ...
Nu isi termina ideea ca il vad venind pe Jack spre noi .
-Iubito mi-am facut griji... spune in timp ce ma saruta..
Ce crede el ca face?!, ma ignora, nu ma baga in seama iar apoi hop si vine la proasta de Catlin , bravo ma !
-Scuze , vorbesti cu mine ? ii spun facand misto de el , incerc sa il platesc cu aceeasi moneda .
-Iubito, iarta-ma ..
Ma uit la Bruno care pare sa nu inteleaga nimic ..
-Eu ma duc acasa Jack ! spune si pleaca , suparat .
Ce a vrut sa imi spuna ?!
Nici macar nu i-am raspuns lui Jack la cererea lui de "iarta-ma " , am mers pana acasa unde m-am schimbat intr-o pereche de blugi si un tricou alb .
-Iubito , ce zici sa mergem undeva departe cateva zile ..Ce crede el ?! , Daca nu il vad pe Bruno cateva zile turbez ..
-Nu am chef ... vreau sa stau acasa .. sa mananc ciocolata si sa ma uit la filme triste ..
-Cum?! ce ai patit iubito ? ti-a spus ceva Bruno de te-a intristat , vrei sa ma iau de el ?
-Pe Bruno il lasi in pace da ?! Nu mi-a facut nimic !!, nu incerca sa dai vina pe ceva la care tu ai gresit , nu iti dai seama ?! , atat de chior esti ?! ..
-Chiar n-am vrut ... saa te ..
-Sa ma ce ? ! , il intrerup din a-si spune ideea , sa ma lasi balta .. sa nu ma bagi in seama ..
-Haide sa ne impacam , nu imi place sa fim certati ...
-Nici mie nu imi place iubitule ,nu mai fii asa , doar stii ca sunt sensibila si ma doare orice ..
-Iarta-maa , ma tranteste in pat si ma saruta ...Cum sa ii spun ca nu , e asa adorabil .Te iubesc
-Si eu .
Dupa ce ne-am "tavalit " putin prin pat .. am decis sa mergem la el acasa .. Hmm cu acel "am decis " , defapt , eu am decis , trebuia sa ma duc sa il vad pe Bruno si sa imi spuna ce voia sa imi spuna inainte ca pacostea asta sa vina ...
Cand am ajuns acasa vad masina Amandei parcata in fata casei .Ce dracu' cauta asta aici?
Intram in casa si il vad pe Bruno cu aia de mana .
-Oo fratioare , ti-a venit iubita pierduta ,aa ?
-De unde stii .. aaa da ! , spune confunz apoi readucandu-si aminte ca are pierdere temporara de memorie .
-Buna Amanda , o salut politicoasa , abtinandu-ma sa nu sar sa ii rup extensiile de 2 lei , parasuta ..
-Cat , ghici ?! , eu si Bruno ne-am impacat , nu puteam fii separati unul de celalat ..
-Da ... spun eu , nu stiu de ce am spus acel "da " , stiti cum se zice Doamne da-mi rabdare ca daca imi dai putere o omor .. asa si eu .
Am mai stat la discutii iar apoi ne-am dus fiecare in camera "iubitului" .
Nu vreau ca acea .... hm .. sa nu zic ce .. sa fie in bratele lui .
-Iubitule ! haide sa o facem ... ii spun eu inghitind in sec .
-D...
Nici nu termina ca ma napustesc pe el ... Il dezbrac de pantaloni si boxeri , ramanand in tricou .
-Iubito, ce vrei sa imi faci ?
Prefer sa nu ii raspund .Continui unde eram , o frec bine , apoi o sug , incerc sa fac cerculete pe cap ,apoi bag in gura cat intra din ea si o scot si tot asa timp de 5 minute .
-Iubito ,o sa imi dau drumul ... scoate-o ! , il aud strigand printre gemete ..
Nu o sa fac asta .. imi ling buzele ... ah ... Ma ridic in picioare, el stand in pat intins , mirandu-se ce urmeaza sa fac ..imi dau blugii jos o data cu chilotii ..Ma urc usor pe el cu o mana bagand-o in mine .. Jucandu-ma apoi de ridicatul si coboratul , iubesc faptul ca eu conduc partida asta , imi place ..Dupa ce am terminat ne-am dat seama ca amandoi inca eram in tricou.Se urca pe mine , incercand sa rezolve problema tricourilor , mi-l da jos usor .. usor , apoi sutienul , ma penetreaza cu doua degete in acelasi timp muscandu-ma de sfarc iar apoi lingand sa nu se simta durerea .
-Ahh , ce uda esti iubito , il aud spunand ..
O introduce in vaginul meu , incet ,incet , facandu-ma sa astept ..apoi mareste ritmul eu infingandu-mi unghiile in spatele lui de placere lasandu-i semn si muscandu-l de gat , incercand sa imi dau seama cum a disparut tricoul.Dragi cititori , scuzati ca n-am mai postat , scoala e de vina.
Ce credeti ca voia sa ii spuna Bruno lui Cat ?
YOU ARE READING
Razbunarea-i dulce !
عاطفيةCand traiesti in secolul XXI este dificil sa te acomodezi , o faci doar daca esti cunoscut de toti , mai ales placut , dar pentru a reusi asta e greu .Aceasta este poveste lui Catlin, o fata care este diapusa sa isi lase fericirea la o parte pentru...