Dupa petrecere
Ce naiba s-a intamplat ? , nu imi vine sa cred ce am aflat .
Ma sui nervos la volan, Sofia se urca cu mine .Conduc asa de repede incat a inceput sa se agite.
-Ce dracului , vrei sa ne omori ?! tipa ea , cum indrazneste sa imi tipe.
-Ai sa vezi tu cand ajungem acasa !
-Daca mai ajunge vii , spune ea intre dinti , ma prefac ca nu o aud.Povestea Sofia
Acest Jack furios imi provoaca frica .
Ajungem acasa la el , ma duce in camera lui , Nu stiu din ce motiv are nervi dar incepe sa ma sperie din ce in ce mai rau !.
Nu mi-am dat seama ca Jack mai are o camera ascunsa in camera lui , nici n-avem cum , era ascunsa dupa un dulap.
-Ce faci? intreb incercand sa imi dau seama .
-Vrei sa vezi ?!, vino incoace , si vad cum intra .
-Ce-i camera asta ? , intru si vad , defapt nu prea vad , lumina-i difuza , nu prea se vede bine .
-Dezbraca-te !, imi ordona in timp ce inchide usa dupa noi.
-Nu vreau , spun .
Il vad ca vine furios spre mine si incepe sa traga de haine .
-De ce te-ai schimbat ? ! , intreb cu vocea tremuranda.
-Nu iti dau explicatii ,acum intinde-te pe masa !, imi raspunde
-Ce o sa imi faci ?! , intreb in timp ce ma pun pe masa .
-Ohoo , ai sa vezi acum !.
Faptul ca sunt dezbracata intinsa pe o masa , cu un psihopat ma infioara din ce in ce mai rau.
Ma obliga sa ii dau mainile si mi le leaga de masa , face acelasi lucru si cu picioarele .Apasa pe un buton iar masa incepe sa se ridice vertical .Se duce si ia un .. un vibrator ?!, ce cauta un barbat cu un vibrator ?!.
-Nuu, spun tipand .
Incepe sa ma atinga usor cu degetele ,eu incercand sa nu gem, apoi da cateva palmute cica incercand sa ma excite , apoi da cu limba.
-Ahh !, gem eu .
-Acum esti perfect de uda ... spune zabind pervers dar nici macar nu se uita la mine .
Ia vibratorul si misca usor pe abdomen , Nu stie cum se foloseste sau ce ?! , cand ajunge cu el la partea mea sensibila , rezist 5 minute dar apoi imi dau drumul .
-Asa , se aude vocea lui
Ma musca de san apoi ma rasuceste punandu-ma pe burta .
-Vrei sa iti arat cum nu o sa poti sta o saptamana in fund ?ma intreaba el
-Ce ? , Nuu , spun incepund sa plang
Ia un bici si incepe sa dea in mine de parca as fi un sac , dupa 10 minute nu mai simt durerea nu mai simt nimic ,cred ca aveam nevoie de asta pentru a imi da seama ce barbat am langa mine ,imi place salbaticia lui , chipul lui care cere durere...
-Te iubesc !, strig eu .
-Deci .. nu ti-a ajuns sa inteleg .
Aud cum isi trage fermoarul si usor ,usor o baga in mine , pe la spate , totusi as fii preferat sa fiu cu fata .Dupa cateva minute de dute-vino isi da drumul in mine , apoi o scoate si ma stropeste pe spate , gemem amandoi .
Imi da drumul iar apoi isi imbraca barbatia si ma penetreaza cu brutalitatea fara sa ii pese ca o sa ma doara sau nu .Ii infig unchiile in spatele lui iar el .Nu mai pot , ma doare tot corpul , simt ca nu mai rezist .Jack poveste
Dupa fata ei vad ca nu mai poate , dintr-o data imi lesina in brate . Eh se mai intampla .. O iau in brate ies din camera si o pun pe patul meu .O invelesc si ma duc sa fac un dus , necesit sa fac un dus ...
Dupa ce ies din baie ma duc in bucatarie dupa un pahar de lichior , am nevoie de bautura , peste cine dau... Desteptul de frate-miu .
-Ai futut-o bine ? , ma intreaba el .
-Oh taci... spun incercand sa ma abtin din a ii da una .
-Si eu am facut "dragoste" cu iubita mea , spune asta marcandu-mi fiecare cuvant rostit.
Oho mi-a ajuns !
Ma incrunt si vreau sa ii dau un pun, dar intervine tata .
-Ce dracu' aveti ?!, sunteti frati , nu asa se poarta o familie unita ,cum suntem noi , sa nu aud ca v-ati batut ! .
-Eram o familie unita !, spun si plec suind scarile
Ma duc si ma culc in camera. Nu mai pot de somn .
Inainte sa adorm mi se scurge o lacrima cand imi vine in minte numele ei , Catlin .Dimineata
Catlin poveste
-Cat , a venit posta , ai primit o scrisoare, il aud pe Troy .
-Nu e a mea , sigur au gresit , eu nu primesc scrisori ... , strig
Deschide usa si zice .
-Ba da , e a ta , uite !
Imi intinde scrisoarea si apoi iese din camera inchizand-o la loc .
Era un plic rosu pe care efectiv scria numele meu .
-Sa stii ca tot sunt suparata pe tine !! , strig
-A da ? , imi spui si mie de ce ? , spune deschizand din nou usa .
-De ce nu mi-ai spus ca esti cu Amanda ? , intreb incercand sa par calma
-Mi-a fost frica de reactia ta ...
-Acum nu trebuie , insa sa ai grija cu Amanda ,acum poti iesii din camera, ii spun razand .Ma uit la scrisoare , o deschid .
"Ce iti mai face iubitul ,draga ? , sa nu te gandesti cine sunt , ca nu ma cunosti, insa eu te cunosc chiar foarte bine ,as putea spune , astept cu nerabdare ziua cand ne vom revedea , ziua in care ma voi razbuna pe tine si pe fratii Black , draga curvulita ,uite niste poze cu ce ai facut in ultimul timp"
Incep sa tremur , golesc plicul si vad poze cu mine , Bruno , Jack in ultimile 3 saptamani . Ma duc dupa telefon si il sun pe Bruno .
-I-iubitule , ma hartiueste cineva ... tocmai am primit o scrisoare ... spun incepand sa plang .
-Cat, calmeaza-te , vin acum la tine , imi spune .... Jack ?
Ma uit pe cine am apelat si intr-adevar l-am apelat din greseala pe Jack in loc sa il apelez pe
-Nu , stai linistit , nu venii . Nu am nimic .
Inchid , in cateva minute se aude soneria .
YOU ARE READING
Razbunarea-i dulce !
RomanceCand traiesti in secolul XXI este dificil sa te acomodezi , o faci doar daca esti cunoscut de toti , mai ales placut , dar pentru a reusi asta e greu .Aceasta este poveste lui Catlin, o fata care este diapusa sa isi lase fericirea la o parte pentru...