12.Upps !

112 5 0
                                    

Ma trezesc in miez de noapte , ma duc la bucatarie dupa un pahar de apa ,e lumina aprinsa deci mai trebuie sa fie cineva treaz , sper sa nu fie Amanda ca o sa iasa urat .
Cobor scarile si ce sa vezi ? ! , Bruno bea un pahar de apa , e la bustul gol cu o pereche de boxeri , Cat ! abtine-te , nu inghitii in sec , o sa pari o ciudata , poarta-te normal ,culmea in ultima treapta ma impiedic si cad pe burta , bravo , asta intelegi tu prin "poarta-te normal" ,constiinta proasta .
-Te-ai lovit .. il vad venind spre mine ingrijorat ..
Ma ia in brate si fara sa vreau ii ating abdomenul bine lucrat , Povestea se cam repeta ,nu ti se pare ? .
-Iti place, aa ? , ma intreaba el pervers uitandu-se la mine ..
-Ohh ,mai taci .. ii spun rece , sigur i-a placut Amandei in seara asta .. ii spun ironica ...
-Amanda a plecat , spune razand ..
-Oh, imi pare rau , ii spun eu , de ce a plecat ?
-Pai a sunat-o una Sofia ..
-Si , ati avut timp sa va cunoasteti , ii spun uitandu-ma pervers , apoi astupandu-mi gura , dandu-mi seama de prostia spusa .
-Da, daca prin 10 minute intelegi ce vreau sa spun.
-oo , totusi e mult ,spun chicotind ...
-Ce cauti treaza la ora asta n-ai somn ? , spune aratandu-mi dintii lui perfecti .
-Da , n-am avut somn si cautam experiente noi , incercam sa imi scrantesc piciorul de ceva zile si uite ca am reusit ii spun eu , facand misto de el ..
-Te doare ? ,spune atingandu-mi piciorul ..
-Ehh , stii voiam sa te intreb ... ce voiai sa imi spui in parc ? , spun deschizand ochii .
-Pai .. simt ca am fost mai mult ca prieteni .. mereu cand sunt cu tine , e un fel de conexiune , nu stiu da...
Nu imi pasa daca ma voi simti vinovata mai incolo , dar o sa o fac!
Il sarut apasat , oprindu-l sa termine de vorbit , acel sarut apasat transformandu-se in unul lent ... limbile noastre se intersectau dupa atata timp , mi-a fost dor de el , nu stiu cum am putut sta despartita de el ..dar totusi atat de aproape pe zi ce trece il iubesc mai mult si ma omoara gandul ca nu o sa apuc sa ii spun .Dupa cateva minute ..
-Wow , il vad spunand .
-Nu as spune ca a fost o greseala .. dar chiar a fost o greseala pe care nu prea o voi putea uita ,ii spun.
-Dar eu ...
-Tu ce ? ...Nu se poate asa ceva ,e gresit ,sunt iubita fratelui tau , daca s-ar fii putut, crede-ma as fii facut si imposibilul pentru a te pastra , dar nu se poate , suntem rude , si da , si eu te iubesc , te iubesc din prima zi cand te-am vazut , a fost o chestie la prima vedere , nu se poate descrie in cuvinte , aveai iubita ca si acum de accea nu am insistat , te vreau pentru tot restul vietii , tu imi provoci vibratii ce nimeni nu mi le-a mai provocat pana acum , mi-e frica sa imi expun sentimentele la vedere cum am facut-o acum ...mi-e frica de ce se va intam...
Imi ia fata in palmele lui si o saruta cu delicatete de parca buzele mele ar fii de cristal ...
-Asta simt si eu ...
Incerca sa ma ridic si sa urc inapoi langa Jack , dar piciorul nu pare sa ma ajute asa ca termin cazand pe jos .
Bruno ma ridica in brate si ma duce pe scari ,amandoi nu spunem nimic ne oprim in fata camerei ..
-Vrei sa intru cu tine ? , ma intreaba
-Nu , e bine ,spun incercand sa ma dau jos .
-Atunci , noapte buna , si ma pupa in crestetul capului .
Imi plac mult detaliile astea.
-Noapte buna , ii spun abtinandu-ma sa nu il iau in brate .
Ma pun langa Jack in pat .. incep sa ma gandesc la ce am facut acum cateva minute , proasta mai esti Cat ! , in loc sa astepti sa iti spuna el .. tu ai inceput sa ii spui ce simti pentru el , poate ca ai gresit .. e cea mai frumoasa greseala din viata mea pe care am facut-o pana acum ..
Un zambet imi apare ...

Bruno poveste
-Ce ai facut Bruno ?! , vorbesc cu voce tare pentru a reflecta asupra celor facute ... O iubesc , pot spune ca o iubesc , voi face tot posibilul sa o pot aduce la mine acum ca imi aduc aminte de toate , cand m-a sarutat ea ,brusc mi-am adus aminte de tot , cel mai important , mi-am dat seama ca o iubesc si ca nu pot sta departe de ea ...Cred ca nu ii voi spune de memoria mea , adica daca i-as spune prefer sa creada ca nu stiu nimic , sa incerc sa o cuceresc .

Catlin poveste

E ora 9 dimineata si Jack inca doarme , il privesc cum doarme , seamana mult cu fratele lui , vad cum dintr-o data isi deschide ochii .
-Tu nu ai somn? ma intreaba .
-Nu , ii spun eu in timp ce il sarut ..
-Ma duc la baie,spune chicotind .
-Vin si eu , sincer aveam si eu nevoie , acum trebuie sa ma duc cu el sa fac baie ...
Intram in baie si vad ca sta in picioare ..
-Ce faci ?il intreb eu
-Pai vezi tu , eu am nevoie la wc spune razand ... dar cum ai spus ca vii cu mine nu am putut sa te refuz , spune razand .
Ce proasta esti Cat !!
-Apoi intrii cu mine-n cada ?
-Asta aveam in gand sa fac.. spune el uitandu-se pervers .
Am dat drumul la apa fierbinte , nici nu mi-am dat seama cand a venit langa mine .
-Au , nu te frige apa ?
-Asa imi place ..
-Dar e destul de fierbinte , incerca sa schimbe apa , dar imediat iese cearta .
-Daca vrei apa rece , fa tu mai intai iar apoi eu , ii spun in timp ce ies din cada .
-Iubito , nu te supara ,stai ! , il aud strigand dupa mine , dar am iesit din baie .
Il vad pe Bruno in camera lui Jack ..
-Upps , scuze , spune in timp ce se intoarce ..
Ce naiba cauta asta .. nu stiam ce sa fac..
Am luat cearceaful de pe pat si m-am invelit in el facand o rochie .
-Scuze ,ii spun eu .
-De ce scuze ? ! eu am intrat in camera ..
-Mda , de ce ai venit  ii spun uimita ca se afla in camera noastra .
-Pai ai primit un buchet de flori. .Destul de maricel .. spune facand cu ochiul .
-Daa ?! ii spun iluzionata , ma duc sa il vad .
-Totusi as zice sa iti pui ceva pe tine , spune razand .
-Da , mersii ..
Ma uit la el care se uita lung la mine ...
-Poti pleca .. ii spun .
-A , da ... si inchide usa .

Stiu , cam plictisitor , de la cine o fi buchetul ? :* :*

Razbunarea-i dulce !Where stories live. Discover now