Incep sa citesc ..
-Wow! Avem concurenta pe piata .. Se pare ca cea care detine firma este o femeie , eh , e femeie , nu ii dau importanta, pe tipa o cheama Jessica Walker , interesant , macar arata bine ? !
Caut poze pe internet si gasesc una in care zambeste .. este destul de sexy .Maine as vrea sa ma duc la ea la firma .Dar cu ce scuza ? Gata am gasit ..
A doua zi .Cumpar un buchet de flori si ma duc la birou..
-Cloe!!,strig in timp ce intru in birou ..intra ea speriata. Ce parere ai?
-Domnule , unde va duceti ? , ma intreaba curioasa
-Sa imi cunosc concurenta .. deci ? ,maresc ochii..
-Sunteti frumos domnule .. adica va , va sta bine .. spune balbaindu-se .
De bucurie o pup pe frunte si plec .
Intru in cladirea aceea si intreb la receptie ..
-As vrea sa vorbesc cu doamna Walker ... Unde se afla acum ?
-Doamna Walker este intr-o sedinta .. ar fii trebuit sa sunati inainte .. nu va pot pune la dispozitia dumneaei ..
-Stiti macar cine sunt ? ! , ridic vocea ..
-Nu , dar .. in timpul acela aud o voce .
-Dar vai , domnul Black in persoana , incepe sa aplaude , ce cautati in firma mea ?
Eu care ma gandeam ca o sa ma primeasc cu sampanie si o camera de hotel ..
-Pare ca cineva si-a facut temele.. spun ironic .
-Mereu mi le fac.. deci .. ce cautati aici?..
Oamenii s-au oprit din a face ce faceau si se uitau la noi ..
-Si .. o sa ma tii la intrare .. sau intram in biroul tau ? , spun indraznet
-Vrei si sampanie , spune incepand sa rada ..
-Mi-ai citit gandurile , spun facand cu ochiul si urmand-o .
Intram in birou , este asemanator cu al meu , geamul inmens da spre strada si se vede destul de bine firma mea .
-Esti curios domnule Black ..
-Da , sunt .
-Scuze , dar nu era o intrebare , spune zambind .Deci , de ce ati venit ?
-Am vrut sa imi cunosc concurenta domna Walker .
-Domnisoara Walker , nu sunt casatorita , spune razand .
-Scuzati ..
-M-ati cunoscut ...si acum ce ? Spune razand increzatoare pe ea ..
Ma ridic si ma uit pe geam ..
Se ridica si se uita si ea .
-Va place sa va dati in spectacol, nu-i asa ?
-De ce intrebati ?
-Negati ?
-Nu neg ..stiti ce nu inteleg eu..Cum ati ridicat asa de repede firma aceasta si cum ati ajuns asa departe .. la jumatatea standardurilor noastre in ani buni ?Trebuie sa va fii ajutat cineva..
-Aici nu este treaba dumneavostra ..spune rece .Amandoi ne uitam pe geam blocati in gandurile noastre ..
Deodata ma intorc si ma uit la ea , o admir intr-un fel.. este asa creativa , puternica si totusi misterioasa , cel mai rau este ca nu ma lasa sa o descopar , nu vrea , acest lucru da de inteles ca a trecut prin multe greutati ale vietii , intr-un fel imi aduce aminte de Catlin , sunt destul de asemanatoare ..
-Ce este domnule Black , de ce va uitati asa la mine ? , ma intreaba fara sa isi iasa din gandurile ei,fara nici macar sa ma priveasca .
-Stiti ,imi aduceti aminte de o prietena ..
-Nu cred .. spune ea seriosa , vedeti dumneavoastra , eu am treaba ..
-Poti sa imi spui Jack , suna mai informal .
-Bine .. dumneavoastra nu .. , dupa cum ziceam am de facut niste dosare .. deci daca nu va deranjeaza ..
Ii iau capul in mainile mele si o sarut .. ciudat este ca imi raspunde la sarut dintr-o data simt o durere puternica in partea cu .. juniorul .
-Sa nu mai faci asta niciodata !! , pleaca din biroul meu , spune tipand isterica .
Ma uit la ea si plec .. nu inteleg cum imi poate rezista .. mai vedem noi cat mai face pe fata dura cu mine ..dar nu ii va tine mult ..
Intru in birou si ma afund in hârtii la un moment dat imi dau seama ca este deja miezul noptii .
-Cloe , haide acasa , este deja tarziu ..
-Bine domnule .
Iesim si chem un taxi .
Ar trebuii sa imi închiriez o masina cat timp voi fii aici .
Cloe coboara acasa la ea .
-Ne vedem maine , spune ea
Ii fac cu mana .
Si pornim spre casa mea .
-De ce nu v-ati sarutat iubita domnule ? , intreaba soferul , ii pot recunoaste vocea pitigaiata , este acelasi de la aeroport .. Asta-i prea de tot , tocmai de asta dau ...
-Nu este iubita mea ! , spun revoltat .
-Dar se vede ca va place ..
Incepe sa ma enerveze .
-Stiti ceva ? Nu va mai bagati , nu e treaba ta .
Ma trazesc pe trotuar singur .. .
Putina miscare nu strica ..Ajung la apartament .
Ma intind in fotoliu si stau .
Ma gandesc sa ii cer scuze Jessicai . O sun pe Cloe .
-Fa-mi si mie rost de numarul doamnei Walker .
-Bine .
Imi inchide iar apoi imi trimite mesaj cu numarul fetei.
Sun ..raspunde o voce somnoroasa .
-Da?!
-Sunt eu , imi pare rau pentru ce s-a intamplat azi ,nu trebuia m-am luat dus de frumusetea ta...
-Cine esti ?Jack?
-Da , care altul?
-Putea sa fie logodnicul meu .. ma rog , nu-i nimic ..ne mai auzim pa ..-Dar stai ! .
A inchis cretina , cine se crede , logodnic ? ,eu de ce nu am vazut niciun inel pe degetul ei azi ?
Ma rog , daca fata zice ca are asa o fii ..Ma intind si ma gandesc la Catlin a mea .. ce o face .. o fii cu Bruno ? Normal ca este cu Bruno ..doar este iubitul ei ..Povestea Catlin
-Stii iubitule ca Jack a plecat ? , m-a sunat Sofia sa imi spuna ca a plecat furios ..
-Si te-a sunat pe tine ? , spune curios.
-Da, si pe mine m-a mirat , apoi a spus ca este numai vina mea .. si mi-a inchis .. Stii cumva unde s-a dus ?
-Nu imi pasa , asa mai face el sa se dea in spectacol , sigur s-a dus undeva departe .. asa obisnuieste , intr-un final apare .. este aerian ..
-Vrei sa spui ca tu nu esti ? Spun incepand sa rad ..
-Nu , nu sunt asa, spune enervandu-se .
-Nu , stai ! , tu esti suparaciosul , il iau de mana si il sarut .
Inchid subiectul ca cine stie ce o sa iasa ..
-Te iubesc , imi spune
-Si eu te iubesc .
YOU ARE READING
Razbunarea-i dulce !
RomanceCand traiesti in secolul XXI este dificil sa te acomodezi , o faci doar daca esti cunoscut de toti , mai ales placut , dar pentru a reusi asta e greu .Aceasta este poveste lui Catlin, o fata care este diapusa sa isi lase fericirea la o parte pentru...