26.Inchisa in propriile ganduri ..

123 6 5
                                    

Dupa cateva luni

POV CATLIN

Totul e linistit aici .Amanda si cu mine ne facem planuri de facultate , la ce fel de facultate vrem sa dam .. unde ? ..E greu cand esti pe cont propriu , deoarece toate deciziile iti cad pe spate si trebuie sa te cari cu ele ..pana ajungi la un succesc si greutatile se micsoreaza ,dar mereu sunt acolo, prezente.. .uneori nu ajungi la succes ci continui zbatandu-te ca pestele pe uscat vrand sa gasesti apa ...dar cam greu pentru ca ramai fara a mai putea respira .
Termini intr-un final intrand in depresie si mori ..si tot acel defort depus pentru a supravietuii ramane in zadar . Ma rog , asta nu e cazul meu .
Cred ca voi urma facultatea de medicina , nu vreau sa ma implic in afaceri , nu prea imi plac afacerile .Vreau sa ajut oameni ..si asta voi face !

Dupa o saptamana

Ma aflu in casa Black si suna telefonul ..
-Alo ? , raspund eu .
-Buna , as vrea sa vorbesc cu Bruno Black ? , aud o voce groasa masculina .
-J-j-jack ? ! , spun bucuroasa parca vocea lui mi-a luat o patra de pe inima.
-Cat ? , intreaba el .
-Jack boule , ce faci , nu mai dai niciun semn de viata nimic ? Parca te-a inghitit pamantul ? Toata lumea e ingri...
Nu ma lasa sa termin .
-Ingrijorata zici ? , si imi rade in telefon ..Hai te rog nimeni nu e ingrijorat .
-Ba da Jack , Bruno isi face griji chiar daca nu o spune insa se vede dupa chip , comportament ,Sofia e ingrijorata , parintii tai sunt , prietenii , toti Jack , toti .
-Nu cred ca voi venii curand , am prins o ocazie aici si nu o voi rata .
-Ce ocazie Jack ? Vino acasa , imi , ne este dor de tine  , ma corectez inainte sa isi dea seama ca am vrut sa spun ca imi este .
-Tie iti este dor de mine ? , intreaba el dandu-si seama ce am vrut sa spun ..
-Da Jack , imi este dor de tine .
In momentul ala intra Bruno .
-Ce faci ?! , striga catre mine .
-Cum ce fac incerc sa il conving pe frac'tu sa vina acasa .. nu vrea ..
-Da-mi telefonul ! , se rasteste la mine .
-Ce faci Bruno ? , intreaba Jack .
-Stii ceva , du-te dracului , sa nu te prind ca te intorci la casa asta , asta nu mai e familia ta , poti sa iti iei adio de la orice , nici macar nu ti-a pasta ca din cauza ta mama a stat internata in spital , poti sa te duci dracului si daca ai ajuns acolo sa ramai sa nu te intorci ! Daca o vei face te omor ,atat iti zic, straine !
Si ii inchide telefonul in nas !
-Ce ai ? Ai inebunit ? Cum sa ii spui asa ceva ? Iti dai seama ca el nu va mai venii ?Esti un cretin !! , ii spun asta si plec .
-Oi fi cretin , dar nici asa cretin incat sa nu imi dau seama ca abia astepti sa vina sa te bagi pe el ! , striga dupa mine .
Ma intorc si ii arat muie , ma intorc din nou si imi continui drumul .
-Taranco !!! , aud cum striga dupa mine , dar sunt deja departe sa ma mai intorc sa ii spun ceva .
Sunt momente cand imi vine sa ii infig un cutit in cap !Dar nu neg ca sunt si momente frumoase cand ma face sa zbor pana la nori si inapoi . Insa de la un timp doar in certuri umblam . Relatiile au devenit atat de tensionate incat cred ca a fost o greseala sa ma mut la el acasa .. in momentul asta imi fac bagajul si merg acasa la mine , macar pentru cateva zile .. daca vine si ma cauta ma voi intoarce.
Am nevoie sa imi aranjez gandurile , sa scap de stresul ala de Bruno , a devenit asa gelos , asa posesiv incat nu poti sa te misti fara sa nu stie el .
Ma intind in pat si ma gandesc cum arata Jack , vocea lui , momentele frumoase petrecute impreuna ,tot , imi e atat de greu ,imi e dor de el , insa ce pot face ? , decat sa astept trecerea timpului si voi vedea daca se va intoarce sau nu, eu sper ca o va face , pentru ca vreau sa ii vad fata lui Bruno cand l-o vedea in "casa lui " care defapt e a familiei .. dar ma rog .

De ce a intrebat daca imi este dor de el ? Oare se gandeste la mine din cand in cand ? Sigur ca o face , pentru ca am insemnat ceva in viata lui , presupun ca am fost iubirea vietii lui , sau ma rog asta imi place sa gandesc ..desi sincer nu mai stiu cine ce simte , am devenit o straina in propriul meu corp daca m-as fi intrebat acum cativa ani inainte sa ii cunosc pe fratii Balck ca viata mea va ajunge asa nu m-as fi gandit niciodata ca eu , Cat voi ajunge unde acum sunt .


BUN , GATA SI ACEST CAPITOL , CAM SCURT, STIU , SI AM CAM INTARZIAT , STIU SI ASTA , MA SCUZATI DAR INCERC SA POSTEZ CAND AM TIMP .. AS VREA PARERI .. CAM CUM VI SE PARE CARTEA PANA ACUM , VA MULTUMESC TUTUROR CA IMI CITITI CARTEA , FARA VOI NU AS FII REUSIT , VA PUP SI SA AVETI O ZI/SEARA FRUMOASA !! 😘😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 25, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Razbunarea-i dulce !Where stories live. Discover now