Poveste Sofia
In sfarsit vine si asta !,dupa ce s-a intamplat aseara , azi-noapte ,m-a aruncat in pat si a plecat ca nesimtitul de dimineata la aia . Ce sa faca la aia , nici macar nu e buna in pat. O aschie .
-Si ... ce ai facut la draga Cat ?!,spun rasfoind o revista parand neinteresata .
-Am futut-o dulce si lent , nu cum am facut cu tine ... tu ai fost doar mezelul ea a fost felul 1 si 2 , imi raspunde nenorocitul .
Ma duc rapid la el si il iau de guler.
-Tu nu iti bati joc de mine , ai inteles ?!, tip , daca te mai prind la ea , imi va parea rau , insa va ramane fara par in cap .
-Te atingi de ea si te omor !, vad cum ochii i se innegresc , se incordeaza ...
-Ti-am spus ...
-Tu nu esti cine sa imi spui ce sa fac , spune stapanindu-si nervii si isi trage tricoul de pe el , inlocuindu-l cu unul negru .
-Nu imi pasa ... o spui la nervi .
-Termina o data cu gelozia ... nu esti in putere sa te pui cu un "lup flamand" .Calmeaza-te.Ma afund cu capul in perna si incep sa simt ceva ud in partea cu perna . Plang , si e pentru un baiat , eu care niciodata nu am plans dupa un baiat , acum o fac si nu e tocmai cum ma asteptam , e ciudat dar am inceput sa am sentimente pentru Jack , insa el tot pentru Catlin are sentimente, iar ea are sentimente pentru Bruno , este totul o incurcatura ! , ce dracu aveti toti ?! .
Aud cum o usa se inchide , a plecat , pur si simplu a plecat si m-a lasat singura aici , din nou . Ma ridic din pat si ma duc dupa el . Defapt ma duc sa il urmaresc , dar mai intai sa ma aranjez ca tot rimelul mi-a curs , si sa-mi schimb hainele ,astea nu sunt potrivite.
Isi ia masina si pleaca . Ce naiba sa fac? Daca am sa chem un taxi .. ii ia mult pana ajunge si nu il mai pot urmarii .. Imprumut masina familiei lui .. sper ca nu o sa se supere .. pornesc spre el .. ii las putin timp sa vada ca nu e nimeni .Poveste Jack
M-a e enervat tampita aia .. Nu o mai pot suporta . Ma duc spre aeroport .
-Tom ... (este unul dintre cei mai buni prieteni ai mei , care imi este si asistent la firma) , ma duc cateva zile la Boston , sa rezolv problema cu firma si sa mai uit de griji .. te-am sunat sa iti spun ca nu voi mai aparea pe la firma zilele astea , te descurci tu .. Noroc .
-Bine frate , te astept cu bine .Oare crede ca nu o vad ?! , ma face sa rad .. Opresc masina si cobor .
-Ce dracu ai ?! , tip in timp ce ma duc spre masina .
-Iubitule ..
-Nu sunt iubitul tau!, cu ce tupeu iei masina familiei .. nu faci parte din ea .Pleaca din fata ochilor !! , intoarce-te!!
O vad ca incepe sa planga . Masinile claxoneaza in continuu .
-Inceta-ti !!, gata !! , tip catre tipii furiosi din masina .Dupa cateva ore
Sunt in avion spre Boston .Aproape trebuie sa aterizam , a trecut foarte repede timpul .Cand ajungem ma duc imediat sa iau un taxi pentru a ajunge la firma . Este asa de mult trafic incat nu cred ca o sa iesim din el cel putin 3 ore , o sa mai stau blocat aici intr-un amarat de taxi , cu un sofer care nu termina cu intrebarile si glumele lui stupide , care incep sa ma enerveze , si culmea este ca mai sunt vreo 500 de metrii pana la firma .
Cobor din taxi , ii platesc si imi iau la revedere .
Sper sa nu ma ratecesc , e ceva timp de cand nu mai calc prin Boston , mai am vreo 20 de metri si ajung . In fata mea este o femeie care mi se pare cunoscuta , brunteta ,par lung,botine ,blug destul de lipiti , si o geaca , nu reusesc sa ii vad fata , merge grabita spre directia in care ma duc si eu . Femeia aceasta atat de misterioasa imi atrage atentia , vreau sa ii vad fata , dar nu reusesc sa o prind din urma cand aproape era sa o ajung la ea intra intr-o cladire. Ma uit sa vad unde am ajuns dus de fata misterioasa si vad ca sunt pe partea cealalata a strazii , iar firma este in fata mea , traversez si intru in firma .
-Buna ziua , domnule Black , ce surpriza!, imi spune administratoarea .
-Buna ,Cloe !, Am venit sa vad ce mai faceti pe aici , sa mai schimb aerul .
-Ma bucur mult domule !, si ma imbratiseaza.Mi se pare mie , sau este prea prietenoasa Cloe, ma rog...
Urc in birou, totul este neschimbat .. ma asez pe scaun , stau si ma gandesc la tot ce s-a intamplat in utlimul timp... Catlin , Emma, Bruno, Sofia.., rotesc scaunul si ma uit pe inmensul geam din birou , vad oameni grabiti peste tot , ma uit in cladirea de vis-a -vis , care acum cativa ani nu era si... o vad din nou pe fata misterioasa iesind din cladire si intrand intr-un taxi grabita .Ies din birou si ma duc la Cloe
-Cloe ?, cu ce se ocupa cladire din fata noastra ?
-Nu stiu domule , dar pot sa ma interezes,daca doriti ...
-Asa sa faci ..
Plec . Ajung acasa la apartamentul meu si primesc un mesaj :
"Domnule , va trimit informatiile prin fax ". Incep sa citesc ..
Ce parere aveti ? Oare fata misterioasa este Catlin ?, sau este altcineva :> :*
YOU ARE READING
Razbunarea-i dulce !
RomanceCand traiesti in secolul XXI este dificil sa te acomodezi , o faci doar daca esti cunoscut de toti , mai ales placut , dar pentru a reusi asta e greu .Aceasta este poveste lui Catlin, o fata care este diapusa sa isi lase fericirea la o parte pentru...