Ma trezesc si o vad langa mine , e asa frumoasa cu parul ei ciufulit, nu as schimba clipele astea pentru nimic in lume . Usor ,usor deschide ochii .
-'Neata ! spune ea si imi da un sarut surpriza
-Buna dimineata printesa , ii zic .
Se ridica si se duce catre baie , ma ridic si eu , ma uit pe geam , cand vreau sa ma duc si eu catre baie trec pe langa oglinda ei uriasa , vad , buza sparta , gatul vanat , Domane , ce mi-ai facut Cat !! , acum sa ma intorc sau nu ?! Ma intorc si vad zgarieturi rosiatici ...
-Caaaaaaattt ! , strig cat pot de tare .
Intru peste ea in baie.-Mai vrei puiut ?, intreaba ea cu un zambet pervers.
-Nu mai face misto, eu acum cum ma duc la scoala , acasa, haaa ?
-Rezolvam , spune ea incercand sa ma linisteasca .
Dupa ce iese din baie si se schimba in haine de scoala vine catre mine .
-Hai sa te machiem ! , spune razand .
Imi aplica fond de ten pe gat . Apoi imi da un sarut .
-Buza o sa se vindece si ea , spune uitandu-se fix in ochii mei , iar spatele nu stiu ce sa fac ... spune ea razand .
-Pupa si acolo sa treaca , spun eu repede .. Imi place felul ei de a vindeca.
Incepe sa sarute si sa linga .. ahh ce bine e .
O trag si o pun cu capul pe poala mea , ea uitandu-se pe tavan iar eu la ea , ii fixez ochii care acum sunt atenti la buzele mele .
-Nu stiu exact ce simti tu pentru mine , insa eu iti pot spune ca n-am mai simtit niciodata ceea ce simt pentru tine , nici o fata pana acum nu mi-a produs vibratiile care mi le provoci tu cand pur si simplu ma atingi , nicio fata nu ma facut sa imi expun sentimentele fata de ea cum ma provoci tu , pe nicio fata nu o voi iubii cum te iubesc eu pe tine !urasc cand altcineva in afara de mine te atinge , vreau doar eu sa o fac , sa te sarut uite asa , o sarut usor ,si sa iti spun in fiecare moment al zilei "te iubesc" , nu spune nimic , pur si simplu se uita in ochii mei si zambeste .
-Te iubesc ! , imi spune , Ce naiba doar atat!? ,Face o pauza considerabila , te iubesc din prima clipa in care te-am vazut , nu prea le am cu declaratiile , sau cu romantismul , sau cu orice altceva , nu ma pricep cam mai la nimic , doar sa stric , insa cand sunt cu tine ,cand esti lamga mine simt ca nu pote sa mi se intample nimic , cand sunt cu tine simt ca plutesc de fericire, si imi zambeste ,esti totul pentru mine ....
Momentul ne este intrerupt de un ciocanit la usa .
-Cat ?!, se aude vocea iubitei mele , ce dracu cauta asta aici? ..Catlin poveste
Amanda e la usa iar Bruno e in camera mea aproape gol ! , ce fac ?!
-Cat ?! , deschide-mi usa ! , striga ea .
Ii fac semn lui Bruno sa se duca in baia din camera .
-Vin, strig eu.
Deschid usa si o vad cum se aseaza pe patul meu .
-Ce ai patit ?!, o intreb ingrijorata.
-Nimic , am venit sa te iau sa ne ducem la scoala ... dar vad ca nu esti gata ..Apropo pot sa folosesc baia ta ? , intreaba .
-Sigur , vad cum se ridica ducandu-se spre baie .Nu nu nu ! , tip eu , nu asta , aia din hol ,spun catre ea .
-De ce ?! , spune uimita
-S-a stricat, si iese apa peste tot ...Alta minciuna nu ai fii gasit !!
-Aa bine , spune si o vad ca iese din camera .
Intru in baie si ii spun lui Bruno sa plece din casa dupa noi si ma duc catre sufragerie .
-Amanda ,hai o data ! , strig catre ea
-Vin femeie!! , si intr-un final coboara scarile .
Ne-am urcat in masina .
-Cine este tipul? ma intreaba ea ..
Fuck!
-Cum ti-ai dat seama ? , intreb eu speriata nestiind ce sa ii spun .
-Pantaloni de barbati aruncati pe jos , gatul tau vanat, apoi chestia cu baia stricata , si eu foloseam asta cu mama .. ce mai vrei sa iti spun.
-E un tip pe care l-am cunoscut ieri ...
-Si cum il cheama ? , ma intreaba curioasa
-N-nu stiu spun , razand
-Bravo Cat! , te futi salbatic si nici nu stii cum il cheama pe tip , spune ea razand .
-Asta e .
Ajungem la scoala si de cine credeti ca dam ? De Jack cu Sofia , normal !
-Nici macar nu le spun "sa va tina " , nu imi vine sa cred ce ti-a facut magarul de Jack ,dar si Sofia e o mare vaca , spune Amanda.
-Gata , a trecut, spun eu ...
-Esti sigura ca esti bine ? , spune .
-Da .
Trecem pe langa ei cu nasu' in sus ... in gandul meu spunand toata carticica de injuraturi .
-Cat !, aud vocea jegosului ...
-Sa nu indraznesti sa imi spui numele prin gura aia spurcita !!, strig catre el si ma indrept cu Amanda catre ora de romana .
-Bravo , fata !! , i-ai spus-o , spune Amanda .Auzi ,ii spui tu profului ca m-am simtit rau ?
-Unde te duci ? , intreb curioasa.
-Ma vad cu Bruno , Auu mama !, a spus ca vrea sa imi spuna ceva si e urgent.Deci ureaza-mi bafta .
-Bafta ! , zic cu jumate de gura stiind ce va urma .Poveste Amanda
Ma intalnesc cu iubii , a spus in baia fetelor . Il gasesc la oglinda .. se aranjeaza normal .Ma duc si il iau de gat ,dar ma respinge .
-Ce ai patit ,iubitule ? , intreb deranjata de reactia lui .
-Nimic
-Pai atunci de ce m-ai chemat?, spun eu deja iritata .
-Vreau sa terminam relatia noastra !, spune el
-Glumesti nu ? , intreb eu razand
-Chiar deloc , spune el serios .
YOU ARE READING
Razbunarea-i dulce !
RomanceCand traiesti in secolul XXI este dificil sa te acomodezi , o faci doar daca esti cunoscut de toti , mai ales placut , dar pentru a reusi asta e greu .Aceasta este poveste lui Catlin, o fata care este diapusa sa isi lase fericirea la o parte pentru...