24.Sorry .

66 4 2
                                    

-Helen e la spital !, spune agitat imi pot da seama din glasul lui ca e ceva grav.

-Vrei sa vin cu tine ? , intreb eu .

-Nu , tu ramai , nu cred ca e ceva grav , insa dupa privirea lui agitata si dupa tremuratul mainilor imi pot da seama ca Marc minte , dar daca zice ca nu vrea sa vin , nu vin . 

-Bine , raman , ai grija de tine si de Helen , sa ma suni daca ai nevoie de ceva , vin imediat la tine , te iubesc (normal ca il iubesc , este ca un frate pentru mine ), l-am pupat pe obraz si am intrat inauntru .

-Este bine Marc ?, intreaba Jack .

-Da , a intervenit ceva si a trebuit sa plece de urgenta, imi pare rau , spun eu .

-Si mie imi pare rau , spune razand Cloe.

Antipatica mica , crezi ca vei ramane asa , stai sa vezi ce o sa iti fac cand nu e nimeni sa iti ia apararea , acum nu e politicos sa ma iau la cearta cu tine , pentru ca e si Jack de fata , in plus suntem in casa lui , daca ai fi in a mea , nu ai mai iesii din gura lupuiu , decat jupuita !!

Dupa ce am terminat toti de mancat (cina in 3, ce sa mai ),am stat la vorba , ma rog eu mai mult cu Jack , pentru ca Cloe fiind o secretara nu prea avea ce vorbii intre doi conducatori a doua firme mari . Se simte in plus , imi era si mila de ea, glumesc , asa ii trebuie parasutei !

-Cloe , pentru mine vreau documntele acelea de care ti-am spus . 

-Bine sefu' . Se uita la ceas si face o fata de uimita , eu trebuie sa plec , ma scuzati , mi-a facut placere sa va cunosc doamna Jessica .  Schiteaza un zambet.

-Si mie , ma uit la ea cu scarba , unde vrea sa se duca ca oricum nu o asteapta nimeni , dar pana la urma mai bine ca pleaca , pentru ca eu raman cu Jack singura

Jack o conduce pana la usa si ii spune "pe maine " .

-Jess vrei o cafea ceva ? , intreaba el .

-Nu vreau sa deranjez .. spun timida.

 A dat din cap in semn ca face cafea si a inceput sa stranga masa , am luat o farfurie sa il ajut cand i-am dat-o mainile noastre s-au atins iar privirile noastre s-au intersectat , a fost un moment magic .. 

-Si , ce ziceai , ca ai iubita ?, intreb eu curioasa .

-Nu , am iubita , ne asezam pe canapea , am avut o relatie cu o fata pe nume Catlin , am fost cu ea si se vedea cu fratele meu , apoi mi-a dat papucii pentru el si am ramas sa zic asa prieteni . 

-Imi pare rau , spun .

-De ce intrebi ? , poti sa nu ma minti, adica nu e nimeni , poti sa imi spui adevarul , spune el .

-Despre ce vorbesti ?

-Recunoaste ca ma placi si ca ai invetat toata scena asta cu logodnicul pentru a ma indeparta insa nu inteleg din ce motiv , sunt , frumos , bogat .. nu inteleg 

Jess, te-a prins , spune-i adevarul!

-Nu te mint , Marc e logodnicul meu ...

-Continua cu minciuna , eu tot nu te cred . 

Se apropie de mine si ma saruta incet si imi zice " ce va zice iubitul , scuze logodnicul de asta " si continua sa ma sarute , eu raman gheata cand vad, usor usor , ma topesc si ii raspund sarutului , imi sopteste "vezi , nu era asa greu " . Incepe sa ma atinga imi pune mana pe tata si o pipaie , "exact asa cum imi plece mie ". 

Ma ridic dintr-o data si dau sa plec , se ridica si vine spre mine , ma prinde de mana , ma uit la el si la usa  ma trage si ma pune pe masa , imi da rochia jos dintr-o miscare . 

POV Jack 

Ii dau rochia jos dar se smuceste si isi ia rochia pe ea , se imbraca si pleaca fara sa imi spuna nimic , s-o fii suparat pe mine ca am vrut sa incerc cu ea , sau ca am mers prea repde , sau nu stiu , chiar imi place fata ... 

Ma asez pe canapea ,stau si ma uit pe tavan , ce oi fii facut asa rau , miroase a cafea la naiba , am uitat cafeaua , toata cafeaua a curs pe aragaz , la naiba cu cafeaua, la naiba cu iubirea la naiba cu tot . Fug fetele de parca sunt un drac . 

Am dat un picior in aragaz de s-a spart sticla de la cuptort , bravo Jack , asta mai lipsea , ce prost sunt , trebuia sa ma duc dupa ea , am lasat-o sa plece asa , macar sa o duc pana acasa . Iau telefonul si o sun , nu raspunde , pai se putea , era de stiut ca nu va raspunde . Ii las un mesaj vocal .

-Jess , imi pare rau , nu trebuia , te rog frumos sa raspunzi , chiar imi pare rau . 



Razbunarea-i dulce !Where stories live. Discover now