Povestea Jack
Ma duc la apartamentul Emmei , bat la usa .
-Da?!
-Sunt Jack ! , spun furios
-Jack ,stiam ca o sa vii .
Imi deschide usa si intru.
-Deci , de ce n-ai acceptat banii?
-Nu puteti sa imi faci una ca asta ... nu sunt jucaria voastra ..
-Nu eu am facut asta , Bruno a facut-o si eu acum sunt cel care trebuie sa care mizeriile lui si m-am saturat!!, spun nervos .
-Nu sunt o mizerie , striga isterica .
-Am facut-o o singura data !! , ceea ce a fost intre tine si fratele meu a fost de mai mult timp.. nu sunt eu de vina, spun incercand sa ma calmez si sa nu mai tip .
-Mereu te-am placut ,tocmai de aceea am fost cu fratele tau ,pentru a fii mai aproape de tine , te iubesc!
-Daca ma iubesti ,nu vei spune nimic presei ...
-Bine , daca ma intreaba cine-i tatal ?!
-Maine faci avort ! , te rog pentru iubirea pe care mi-o porti ..
-Nu pot sa ii iau viata pur si simplu ...
-Te rog ...
-Bine , spune ea inca nehotarata .
Trebuie sa plec .
-Nu vrei sa ramai ?
-Nu , ma duc ...Mai bine nu ii spun de Cat poate o sa dea in spate cu avortu' ... sa dorm acasa ..
-Bine .. Te pupam eu si bebe.
-Pa .
Am scapat de asta un timp.. insa nu sunt sigur daca va avorta ...
Ajung acasa si ma pun in pat cu Catlin, doarme asa de frumos , ca un ingeras , ingerasul meu , Ingerul meu Pazitor mi te-a pus in cale si n-am de gand sa te las , o sa te apar ca un tata , am sa te iubesc ca o mama si am sa te chinui ca un frate ,din dragoste , esti in momentul asta cel mai de pret lucru pe care il am , mi-ar place sa strig ca te iubesc dar asta ar insemna toata casa sa fie la usa si sa intrebe de ce am strigat ... O iau la pieptul meu si adorm cu ea , cu ingerasul meu .Povestea Catlin
Ma trezesc cu Jack langa mine .. Nu mai sunt virgina , nu imi vine sa cred ..
E asa de somnoros si asa de frumos , si are un piept , cred ca te indragostesti Catlin..
-Te iubesc ,somnorila ..
Ii soptesc in timp ce doarme se stramba cand ochii fac contact cu lumina , dar pana la urma ii deschide si imi zambeste
-Nu e un vis ..
-Ce vis ?
-Am crezut ca am visat ,dar esti aici , a mea , spune in timp ce ma saruta pe frunte .
Auu , este asa de dragut , il iubesc , il iubesc , il iubesc, il iubesc .. asta imi vine sa spun mereu.
Ne uitam unu in ochii celuilalt .
-Te iubesc , am spus-o amandoi in acelasi timp iar apoi am zambit .
Am mai spus ca are un zambet perfect ?! , ei bine chiar il are , totul e perfect la el
-Mergem sa mancam ? , spune el
-Cred ca ma duc sa fac un dus , spun .. asta daca nu te superi iubitule ..
-Nu ma supar , te astept aici si apoi coboram amandoi ..
-Bine ,iubire .
Ma ridic din pat abia ridic piciorul si o durere inmensa ma cuprinde ..Ma doare totul , am senzatia ca am un bat bagat intre picioare , oh Doamne .. Ce-i asta ?
-Iubita .. ai patit ceva ?
-Nu prea pot sa merg si e si o pata de sange pe lenjerie ... spun eu razand nervos ..
-Aoleu ...
-Ce aoleu?! , pe tine nu te doare nimic ...
-Ii spun servitoarei sa schimbe lenjeria ,nu iti face griji ,iubito
Vine ,ma ia in brate si ma pune in pat ..
-Azi o sa stai toata ziua in pat ...
-Si cu dusul meu cum ramane ?! , spun
-Ti-l fac eu ...
-Nuu .. spun eu rusinoasa ..
-Ce ?! nu imi spune ca ti-e rusine .. oricum te-am vazut goala deci 'da' iubito iti fac eu .. mi-ar face placere ..
-Bine ,spun eu dandu-mi ochii peste cap .
Il vad cum se duce in baia din camera , se aude cum curge apa iar apoi iese din camera si revine ... Ma ia in brate si ma pune-n cada , e asa de fierbinte apa a si de placuta in acelasi timp, ma relaxeaza .. ia un burete si incepe sa ma spele pe picioare , spate , maini , intre picioare , il prind de mana .
-Ce e ?
-Vreau sa intri acum in apa ...
Nu ar fii o problema cada-i destul de mare incat sa incapa si el si inca o persoana ..El era decat in boxeri si tricou , eu eram intinsa in cada si intr-o clipita il vad peste mine ..
-Nu , nu merge asa , fara nimic ..
-Aa ,deci ai chef de dragoste in cada ? , spune el mirat
-Da ..
Se suie pe mine si o baga .. nu mai sta la discutii...De data asta amandoi scoatem gemete ... E totul perfect !
Iesim din baie si ma pune pe patul bine facut , a trecut pe aici servitoarea in timp ce noi eram la baie .Apoi ma lasa cateva momente in pat si revine cu o tava de mancare si un trandafir . E asa de dragut .. Mancam ce mancam , mai vorbim ca apoi sa imi dau seana ca este miercuri !!! Este , este miercuri zi de scoala !!
-Stii ca am lipsit de la primele 2 ore, nu ?
-M-am ocupat ... Am sunat si am spus ca te simti rau si ca vei lipsi toata ziua ...
-Vai tu , ce iubit am , ii pun mainile dupa ceafa si il trag spre mine ...
-Deci ce vrei sa facem azi ...
-Nu stiu , dar... , nu stiu , sa mergem sa ne plimbam ..
-Cu masina?!
-Dar ce noi nu putem merge pe jos sau ce? , ..
-Tu nu , spune el razand
-Incercam ..
-Daca ne vede cineva ? intreaba el
-Am fost la spital , spun razand malefic
-Bine sefa, bine ..
-Dar mai intai trebuie sa ma schimb ...
-Daca mergi goala .. spune cu un zambet pervers
-Haide sa ma duci acasa , perversule si il iau de urechi si il sarut.
YOU ARE READING
Razbunarea-i dulce !
Storie d'amoreCand traiesti in secolul XXI este dificil sa te acomodezi , o faci doar daca esti cunoscut de toti , mai ales placut , dar pentru a reusi asta e greu .Aceasta este poveste lui Catlin, o fata care este diapusa sa isi lase fericirea la o parte pentru...