8. Jucarie sexuala am spus !

207 5 0
                                    

Sunt in timpul orei de romana .. Nu ma pot concentra !! , imi vine sa urlu , presupun ca sunt geloasa pe aia .. Ma uit la Sofia care si ea e ingandurata ..
Bzzz!!
Primesc un mesaj , bine ca il am pe vibratii ..
Bruno: Multumesc ca n-ai spus nimic! Eu: Bucura-te cat mai poti ...cand am sa am ocazia o sa ii spun Amandei .
Bruno: De ce vrei sa ii spui ?! , te rog nu ii spune , sunt dispus sa fac orice vrei tu ...
Eu: De ce e asa importanta Amanda pentru tine .. sau poate Sofia ?
Bruno: Daca ii spui eu cu cine mai ma fut ?
Eu :Ce .. ai nevoie de amandoua !!
Bruno: Am nevoie de tine ,dar tu ai nevoie de fratele meu ...
Eu: Prea putin iti pasa ... mie mi-ai fi facut la fel ..

Suna clopotelul
Bzzz!!
Bruno: Nu-i adevarat !! , tu esti perfecta , nu esti ca restul , nu m-ar lasa inima sa te insel , as sta numai dupa tine pentru ca te ...
N-am apucat sa citesc tot ca ma ciocnesc de Bruno ,Fuck ,trebuia sa fie el !!
-Veneam sa vorbim .. spune .
-Haide in alta parte ..
-Ce zici in baia fetelor ?!
-Acolo iti faci tu cuceririle .. in baia fetelor ?spun razand .
-Ce glumeata esti ... zi tu unde atunci ..
-Haide in baia baietilor , spun razand ..
-Bine ...
-Am spus-o in gluma , dar haide ..
Intram in baie , nu e nimeni ..
Intram intr-o cabina sa vorbim .
-Deci .. ce vrei sa nu ii spui nimanui de Sofia .. ?
-Ce vreau .. vreau sa nu te mai bagi in calea mea !!! , nu vreau sa te apropii de mine cand sunt cu Jack .Sa o lasi mai moale cu gagicile si sa fi " jucaria mea sexuala " , ii spun cu un zambet pervers..
-Deci tu nu vrei sa fiu cu altele pentru ca vrei sa fiu doar al tau ..si explica-mi cum vine cu" jucaria sexuala" ?
-Exact! , nu vreau sa fii cu altele , ma apropii de buzele lui pretinzand ca o sa il sarut , imi urmareste cu ochii buzele , dar ma dau la oparte ..pentru ca tu imi apartii !! , spun serioasa si tragandu-l de tricou .
- Dar asta nu ar fii o pedeapsa .. ar fi o placere pentru mine ..
-Soarta ..
Ies din cabina de parca as fii sefa tuturor  ,vad un tip spalandu-si mainile, uitandu-se ciudat la mine ..
-Ce e ?!
-Nu, nimic , spune ca si cum speriat ..
Imi place sa simt ca eu conduc , eu am puterea ..Nu imi place sa ma joc cu sentimentele lui Jack , dar sunt nevoita pentru a am razbuna pe Bruno , el crede ca ii apartin dar uita ca sunt iubita fratelui lui .

Dupa ore vine Jack sa ma ia de la scoala, in masina am fost foarte tacuti .

-Ce ai iubito ?, ma intreaba el ingrijorat , la ce te gandesti ?

-Nu, la nimic.. Normal ca ma gandesc , ma gandesc la cum o sa il folosesc in favoarea mea pe Bruno, mi-a fost dor de tine iubire ... ii spun

-Da?, spune el surprins , de dimineata pana acum mi-ai dus dorul ?

-Nu a fost in deajuns sa te vad dimineata .. ii spun rusinata

-Dar ? , intreaba pervers

-Vreau sa te gust , vii la mine-n camera ? Doar sunt majora ...

-Ce propui?,iubita ?!

-Sex pervers !! acum ...

Nu am ajuns acasa , insa am oprit intr-o parcare si cum geamurile sunt fumurii, am transformat asta in favoarea noastra , ne-am pus pe canapeaua din spate , hainele au iesit de pe noi imediat ,s-a intins pe mine si a inceput sa ma sarute , in timp ce ma saruta mi-a introdus doua degete in vagin , apoi mi le da sa le ling ...
-Ahhh ...
Il introduce pe junior incet .. incet .. apoi mareste viteza .. ma musca de gat
-Ahh , spunem amandoi in acelasi timp .
Buzele lui pe gatul meu , locul stramt in care o facem , sex in masina , juniorul lui in mine , toate astea m-au dus la un preludiu ...
-Ahh, t-te iubesc , ii spun asta aproape strigand
-Si euu te iubesc la sfarsit scotand un gemut .
Ce bine a fost in masina !!
Ne imbracam ,dar inainte sa imi pun tricoul ..
-Stai! ,spune
Se apropie de mine si ma musca de san lasandu-mi semn .
-Gata ! , acum esti complet a mea , ti-am lasat semn sa se stie ca esti luata .
-Ce dragut iubire , vreau si eu sa iti fac un semn .
-Sunt doar al tau ! , spune sarutandu-ma
Ii sui putin tricoul si ii las semn intre buric si "pantaloni" .
-Gata ! spun si termin sa ma imbrac .
Coboram si ne punem amandoi in fata -Unde mergem?
-La mine acasa , sa ma schimb .., ii spun uitucului .
-Aa da ..Sa nu uiti ca maine plecam , sa iti iei ceva gros , ca o sa fie si frig ..
-Unde mergem ? ii spun uimita
-Secret ..
-Bine..
Coboram din masina ..
-Iubita .. nu te superi ca te las singura dar am putina treaba ..
-Treaba , la ... 6 seara ?! , spun uimita
-Da , cu Bruno ..
O fii aflat ca ne-am vazut in baia baietior si urmeaza sa il bata ...
-De, de ce ? ii spun cu glasul tremuranda
-Pai ... ceva personal .. o sa iti spun cu alta ocazie .. acum ma grabesc , nu te superi nu ?
-Nu ma supar , il iau de maini si il sarut , ne mai vedem
-Da .
Ii dau drumul si pleaca ..
Ma tot gandesc ce treaba trebuie sa faca cu Bruno? Sa ingroape un mort sau ceva de genul , rad singura cand imi dau seama de ce am spus ..
Intru in casa ingandurata ..
-Buna Cat ! , il aud pe Troy
-Ce faci Troy ? si ma duc catre el in bucatarie ..
-Uite , incerc sa gatesc , dar nu prea reusesc ..
-Hai sa te ajut , imi dau geaca jos , ma spal pe maini si ma pun la treaba.
De mult nu am mai stat asa de aproape eu si Troy , de la un timp ne certam des , nu imi place , poate ca ar trebuii sa petrec mai mult timp cu el . -Cum iti merge relatia ? , intreaba el curios.
-Pai bine , insa Bruno se tot baga intre noi si ma enerveaza la culmea.
-Sa te protejezi cand intretii relatii ,n-as vrea sa devii o mama tanara , spune ingrijorat
-Da Troy , multumesc
-Si , il iubesti ?
-Da , il iubesc
-Si pentru Bruno ?
-Bruno e diferit .. nu stiu cum sa iti zic .. E mai ..
-Am inteles ,spune razand ..
-Ce?!
-Nimic , spune de parca ar ascunde ceva ..Hai sa mancam .

Razbunarea-i dulce !Where stories live. Discover now