Nu o sa ghiciti niciodata unde m-a dus , va spun asta razand .... atata mister pentru a ma duce la el acasa . Intru pe usa si ghiciti cine ma intampina ... Parintii lui , par asa de tineri si sunt foarte amabili .
-Buna , eu sunt mama lui Jack , Camelia , poti sa imi spui Cami. El este sotul meu .
-Incantata ! spun eu cu un zambet larg .Eu sunt ..
Nici nu imi spun numele ca ma intrerupe Cami.
-Catlin , Jack a tot vorbit de tine .
-Serios ?! spun uimita catre Jack .. Ce v-a povestit ?
Ma ia de mana si ne ducem in bucatarie , are o casa imensa , si o bucatarie gigantica si servitori ,De unde au astia bani?
Eu m-am dus cu Cami in bucatarie iar baietii au plecat in birou , mi-ar place sa stiu despre ce vorbesc , sigur despre minePovestea Jack
Am adus-o pe Cat sa imi cunoasca parintii , ea s-a dus cu mama in bucatarie iar eu cu tata in birou.
-Jack trebuie sa vorbim ..S-au cam complicat lucrurile... Emma nu a acceptat banii si a spus ca o sa se duca sa publice in ziare povestea , asta inseamna ruina , inseamna rusine, o sa ne dea durere de cap , a zis ca vrea sa vorbesti cu ea , daca nu vii ,maine o sa se duca la editoriala si o sa le spuna tot , tot .
-O sa ma duc sa vorbesc ..
-Poate o convingi sa nu ..
Se aude un ciocanit la usaPovestea Catlin
Cina e gata , ma duc sa chem baietii ...
Bat la usa .
-Ma scuzati , Cami a spus ca cina e gata ..
-Venim acum .. spune Jack suparat .
-Bine , spun eu plecand.
Ce are Jack de e suparat ?
Ne asezam la masa , Jack este ingandurat , il iau de mana si vad cum usor usor revine pe Pamant ..se uita la mainile noastre apoi la mine si zambeste ... Ce usor iti schimba dispozitia persoana iubita .
-Pe mine de ce nu m-ati chemat ?, spune Bruno coborand scarile si isi da cu mana prin parul lui perfect
-Am crezut ca nu cobori sa mananci cum mai tot timpul esti plecat , spune tatal lui Jack
-Da, dar la asa ocazie cobor ,spune razand .
Ma uit la fata lui Jack si il vad ca este deranjat de prezenta lui Bruno .
-Iubitule , il sarut si vad ca isi schimba fata , acum e mandru ca nu este Bruno cel care sta langa mine ci el .
-Mai usor cu pupaceala , suntem la masa , spune Bruno iritat.
-Lasa-i fiule, sunt si ei tineri , spune Cami.
In timpul cinei am vorbit de diferite lucruri ...
-Catlin , cu ce se ocupa parintii tai intreaba Cami
-Ai mei , ai mei au murit acum 2 ani intr-un accident ... mama era designer de interior iar tata era avocat ...
Toti s-au oprit din a manca si se uitau la mine cu mila , Nu suport asta !!
-Oh , imi pare rau eu n-am vrut ...
-Sta-ti linistita , m-am obisnuit cu ideea , acum stau cu fratele meu mai mare ..
Oftez
-Noi o sa fim noii tai parinti spune Cami increzatoare .
-Multumesc ..
Dupa cina m-a luat Jack de mana si mi-a soptit pe scari , acum vrei sa vezi surpriza .
-Daa !!
-Mai usor , nu trebuie sa stie toata casa , si zambeste .
Ma leaga la ochi si intram intr-o camera .
Apoi ma dezleaga usor la ochi si ce sa vad ?! Trandafiri peste tot ..
-Vrei sa ne jucam de-a dragostea? spune el , vrei sa fii a mea ?
-Da ! si ii sar in brate , el ma tine si eu il sarut cu putere .
M-a asezat culcata pe petalele trandafirilor de pe pat si a innceput sa se dezbrace pana a ramas in boxeri
-Ahh , ce bun esti .
Tocmai am spus asta ?! , serios ca am spus asta ?! ce proasta esti Catlin cum sa zici asa ceva ?
-A, da ! spune el aplecandu-se spre mine si muscandu-ma de buza .
Incerc sa il imit si incep sa ma dezbrac..
-Aa , nu .. eu o voi face , imi spune in timp ce imi da blugii jos , eu ramanand doar in maieu si lenjerie intima.
Incepe sa ma linga intre degetele de la picioare iar apoi suie , ohh Doamne ce senzatie , ajunge la partea mea feminina ,imi face "cerculete" cu limba , ahh ce senzatie tare, cum de nu ai incercat pana acum Catlin ?!
Camera se umple de gemetele mele ,normal , el nu scoate niciun sunet.
-Iti place ?! ma intreaba el incepand sa imi sarute abdomenul si dandu-mi maieul dintr-o miscare jos .
-Da ! , spun in timp ce simt furnicaturi in tot corpul
-Imi saruta sanii apoi musca incet ,linge pana ajunge la gat , acolo ma musca lasandu-mi cu siguranta semn..
-Parca ai spus ca nu esti vampir ... spun eu incercand sa nu mai scot gemete dar nereusind .
-Ma transform iubito .
-Ahh !
Ajunge la buze , ne sarutam de parca am avea miere pe buze , Lasand buzele deoparte , eu sunt goala sub el , iar el inca mai are boxerii .
Juniorul este situat pe partea mea feminina , ce bine ne potrivim ,Oare cu Bruno ar fii la fel , adica sunt frati , presupun ca da .
Cobor o mana si ii dau boxeri mai in jos , il iau in mana si il bag in mine , oi fii fost prea directa ?! , nu stiu d'astea .
-Asa facem iubito ?, bine-bine, ce imi faci tu mie , ma omori .
Ceea ce a innceput cu un ritm suav , lent a ajuns sa fie ca un fulger, o baga si o scoate netinand cont ca e prima data pentru mine ...
-Nuu mai ... nu mai !! ma doare ... spun eu incercand sa par ca nu ...
-Dar nu te mai incorda puisor ..
Am coborat la juniorul lui Jack sa ii fac oral , Doamne ce mare o are , nu parea asa de mare cand am luat-o in mana si am bagat-o in mine insa acum e gigantica , cum sa ii fac oral?
Am bagat-o in gura si am inceput sa ma joc de-a 'scoate-baga' , Jack a inceput sa geme insa eu nu aveam cum , era prea mare sa pot scoate vreun sunet
-Ah iubito , asa , continua .. ahhhh...
Am mai continuat 5 minute iar cand am scos-o din gura mea si-a dat drumul ,Iacc , bine ca am scos-o la timp .. Ne-am intins amandoi in pat franti de oboseala, m-a luat in brate si am adormit .Povestea Jack
Ma trazesc la 2 dimineata ,imi pun ceva repede pe mine si plec la Emma ...
YOU ARE READING
Razbunarea-i dulce !
RomanceCand traiesti in secolul XXI este dificil sa te acomodezi , o faci doar daca esti cunoscut de toti , mai ales placut , dar pentru a reusi asta e greu .Aceasta este poveste lui Catlin, o fata care este diapusa sa isi lase fericirea la o parte pentru...