-Glumesti nu ? , intreb eu razand
-Chiar deloc , spune el serios .
-Nu inteleg , de ce? , spun eu incepand sa plang ..
-Vezi tu... spune dar gandurile ii sunt spulberate de un mesaj ce primeste.Poveste Bruno
Vroiam sa ii spun Amandei motivul pentru care ma despart de ea , pentru Cat .Insa primesc un mesaj inainte sa ii spun .
"Bruno , te rog , nu ii spune Amandei de noi , inca nu , prefer sa o tinem ascunsa (relatia)macar inca putin "
"Bine "
-Cine ti-a trimis mesaj ? ,intreaba ea incercand sa imi ia telefonul .
-Ce iti pasa .. nu trebuie sa iti mai dau explicatii despre ce fac sau nu , nu mai esti iubita mea , ii spun dur .
Si vad cum pleaca cu lacrimi in ochi trantind usa dupa ea .Poveste Amanda
Nu imi vine sa cred ca Bruno a terminat-o cu mine , adica daca i-/as fii dat eu papucii , era altceva dar el sa imi dea papuci , am picat de proasta .O fii aflat de intalnirile mele ?
"Amanda , Bruno s-a despartit de mine iti vine sa crezi ? "
"Ce ti-a spus ? "
"Iti povestesc dupa ore , nu mai pot am plans pana acum "
Dupa o ora .
O vad pe Cat , insfarsit !
Ma duc catre ea , pare ca ceva o nelinisteste.
- Amanda , imi pare rau , spune dandu-mi o imbratisare .
-Da si mie , spun parand trista .
-Ce ti-a spus mai exact ?intreaba agitata
-Ca vrea sa terminam relatia , iti vine sa crezi , dupa 1 an si 2 saptamani ... ?
-De ce ti-a dat papuci ?!,
Curiozitatea ei incepe sa ma irite , mai ales cand spune ca el mi-a dat papucii .
-Nu stiu ! , n-a vrut sa imi spuna !! , spun si dau sa plec .Poveste Cat
Amanda a plecat .
"Unde esti ? " , il intreb pe Bruno
"Vrei sa ne intalnim ? "
"Da , dupa ore la mine , te astept "
"Bine "
Dupa ore
Stau in pat il astept pe Bruno , nu va ganditi ca stau goala , destul de decenta zic eu . Se aude soneria.
-Vin! , strig
Deschid si il poftesc sus .
-Ce vrei sa vorbim ,iubito ? , ma intreaba el .
-Ce i-ai spus Amandei ?
-Ca nu mai vreau sa fiu cu ea ..
-Atat ?! , intreb marind ochii.
-Da , stai linistita .
-Asa , te-am mai chemat sa ..
Nu ma lasa nici sa termina ca imi ia fata in mainile lui giganti si ma saruta .
-Nu, nu de asta ., ii spun intrerupandu-l .
-Dar ? , si isi trece mana prin parul lui perfect , pentru care cu siguranta a stat mai mult de 1 ora sa il aranjeze .
-Ti-am mai spus ca vreau sa ma razbun pe gunoiul de Sofia .
-O faci din gelozie ? , intreaba el .Esti sigura ca nu simti nimic pentru Jack ?
Un ciocanit ne intrerupe .
Intra Amanda in camera .
-Nu inteleg .. spune ea
-Amanda ?!, spunem amandoi la unison.
-Am venit sa iti cer lectia la romana ... De cand imi cere ea ceva lectii mie , de cand e interesata ea de scoala ?!,dar vad ca esti putin ocupata , si isi schimba fata in una furioasa .
-Stai , Amanda , nu e ceea ce pare, spun eu .
-Sigur , nu era nici ceea ce parea atunci cand de dimineata era masina lui parcata in fata casei tale ,nu ?!, stii nu sunt chioara !! , tipa ea catre mine , fara sa il priveasca pe Bruno.
-Cred ca ar trebuii sa afle si ea , spune bagandu-se in discutie Bruno .
-Chiar sunt curioasa ce minciuna o sa bagi .. spune Amanda , tu erai cel de dimineata in baie nu ?
-Da , eu eram , spune el .
Doamne in ce m-am bagat !
-A venit sa discutam despre relatia voastra , spun incercand sa ameliorez cearta .
-Nu mai mintii!semnele pe care ai incercat sa mi le ascunzi puteau fii ascunse mai bine , iar buza sparta ...spune ea tipand .
-Da , ne-ai prins , ne iubim , ne iubim din prima oara cand ne-am intalnit , nu am simtit asta pentru tine , tu erai doar fata populara a scolii , fata lu' tata , care vrea sa obtina orice , eu eram copia fidela a ta numai ca la masculin , in ochii lumii ne potrivim perfect , dar hai sa fim serios , ultima oara cand mi-ai spus " te iubesc "a venit din inima ?, nu prea cred. Pentru ca n-au existat sentimente intre noi , poate doar de prietenie , spune el .
Si ne lasa pe amandoua in alb.
-Imi pare rau ,ii spun Amandei .
-Si mie ,spune ea iar apoi pleaca.-Cum ai indraznit sa fii asa dur cu ea ?!, tip catre Bruno .
-Trebuie sa ii intre in cap ca nu poate primii totul pe tava . Te iubesc , asta nu se va schimba , spune .
-Nu vreau sa ma gandesc la ce va urma ....
-Nu va urma nimic , sunt de partea ta , te iubesc , vom trece peste , impreuna spune luandu-ma de maini si pupandu-mi capul .Puisor mic .
-Asa de dragut !, spun luandu-l in brate .Si eu te iubesc.Dar tot ma simt vinovata pentru faptul cum s-a intamplat tot .
-Haide , treci peste , spune incercand sa ma incurajeze . Despre ce vorbeam ? , spune el schimband subiectul .
Daca mai am sentimente pentru Jack ? Nu ii spun , nu vreau sa revin la intrebare , mi-e frica si mie de raspunsul ce il voi da .
-Razbunare , zambesc pervers.
-Da ... cum vrei sa te razbuni ?
-Nu m-am gandit inca , era un motiv ca sa vii acasa , spun razand .
-Stiam eu , spune razand si apropiindu-se de mine .
-Ti-am spus ca mi-e frica de sentimentul asta nou pe care il simt cand sunt cu tine ? , spun speriata .
-Ce iubita fricoasa am !,spune dandu-mi un sarut scurt.
-Heii ... spun incercand sa nu fii auzit cuvantul "iubita ".
-Tocmai ti-am spus iubita iar tu ai auzit doar cuvantul "fricoasa"? , intreaba el mangaindu-si barbia .
-Suna frumos , "iubitule " , ii fac cu ochiu' si il trag de gat apropiindu-i buzele de buzele mele .Te iubeeeeessssc !!! , strig eu
-Si eu !!!! , striga el si mai tare .
YOU ARE READING
Razbunarea-i dulce !
RomanceCand traiesti in secolul XXI este dificil sa te acomodezi , o faci doar daca esti cunoscut de toti , mai ales placut , dar pentru a reusi asta e greu .Aceasta este poveste lui Catlin, o fata care este diapusa sa isi lase fericirea la o parte pentru...