25.Secretara afurisita

76 4 0
                                    

POV JESSICA

Unde te duci fraiero ? De ce nu ai ramas ?
Mintea ma copleseste , ma cearta .. o durere ma aperinde .. vreau sa fug sa uit .. Cum voi da acum fata cu el .. dar pana la urma nu puteai sa ii spui e rusinos ..il voi evita cat mai mult posibil ..

Luni

O zi de munca obisnuita , perdelele trase sa nu bata spre geamul lui Jack .. multa munca si ...
Gandurile imi spun intrerupte de o voce groasa .
-"Ce faci iubito ? " spune o voce razand .
-Marc ? Mi-am facut griji, boule ! ,imi permit sa il injur la urma urmei imi este cel mai bun prieten , si mi-a fost si iubit ...da .. ma rog numai iubiti de genul lui am avut .
-A nascut ! , spune entuziasmat ..
-Serios ? Felicitari ,Marc , ma bucur pentru tine ! Il imbratisez si il sarut subtil pe obraz .
-Sunt tata, Jess , iti dai seama ?!
-Am spus ,omule ,ca ma bucur pentru tine ... , spun devenind isterica .
-Ok , scuza-ma .. nu voiam ..imi pare rau ..m-am luat dus de val .
-Nu-i nimic ,spun neschitand nimic .
-Dar totusi ar trebuii sa mai incerci sa cauti o solutie la problema .
-Nu exista .Punct . Sfarsitul povestii .
-Schimbam subiectu' .Ce mai face Jack ?!
-Iesi din birou !Acum !! Tip eu .
Iese. Saracul Marc , e obisnuit cu iesirile mele ...
Continui sa semnez foi si sa completez si iar scriu si iar completez ...
Dintr-o data suna telefonul .
-Buna, frumoaso !
I-as recunoaste oriunde vocea subtire .
-Ce mai vrei acum ?!
-Azi va ajunge un colet pe numele tau , ai grija sa nu il deschizi .Va venii cu niste instructiuni , s-a inteles ?
-Da , domnule .
Inchide .
-AAAAAAAAAHH!!!tip eu aruncand tot ce vad cu ochii.
Ies din birou si nu imi gasesc secretara , o fii la baie.. sau ce mai fac secretarele ... nu imi pasa .. voiam sa ii spun ca imi va ajunge un colet .
Intru inapoi in birou , trag jaluzelele sperang ca va intra putina lumina .. era cam intuneric .. fara sa vreau il vad pe Jack in biroul lui .. Se dezbraca ?! Ce naiba face ?! Din umbra iese .. secretara mea ?!Mama ,abia astept sa o concediez .. stau si ma uit pe geam ca si cum as privii un film porno . Ce mai pozitii acolo !!
Trag jaluzelele si ma inec iar in hartii asteptand venirea secretarei la locul de munca .

Dupa 30 de minute .
Aud o cazatura afara .Ies .
Imi vad secretara pe jos .
Atat de putin a rezistat ?
-Nu mai poti sta in picioare, domnisoara ?, intreb sarcastica.
-Ma scuza-ti doamna .
-In birou , acum , spun cu aere de diva .
Intram amandoua in birou ..
-Te rog sa iei loc .
-Da, doamna .
-Imi poti spune si mie unde erai pana mai devreme ?
-Am fost la baie ..
Ce dracu' esti moale la burta si nu ai putut sa te ridici de pe tron .. vorba aia " te-ai cacat printeso ? " .
-Te rog sa nu ma minti .Te mai intreb o data .
-Bine .. am fost sa imi iau o cafea in oras .
-In primul rand nu iti iei cafea in timpul programului de munca .In al doilea rand nu iti ia 30 de minute sa mergi dupa o cafea .In al treilea rand .. crezi ca nu stiu pe unde ai fost ? Draga , oi fii fost eu ocupata cu dosarele dar nici chiar asa . In momentul asta iti aduni lucrurile si parasesti firma si ma voi asigura ca nu vei mai fi angajata pe post de secretara in orice alta firma ...
-Va rog sa ma scuza-ti.. nu am vrut ...
-Indraznesti sa ma intrerupi ?!
Sun la paza .
-Veniti sa luati un jeg din biroul meu .
-Doamna .. va rog..
Soseste paza . O ia pe sus .
-Asta nu va ramane asa .. va voi da in judecata !!
-Crezi ca vei castiga ? Esti o furnica in comparatie cu mine .. ar mai trebuii sa cresti .
Stau la usa biroului si privesc cum o dau afara, iar toti angajatii admirand circul .
-La munca ! Nu aveti ce face ?! , strig catre ei .
Toti se duc la posturile lor .
Vad trecand o angajata .
-Vei ocupa postul de secretara , spun dur.
-Da doamna .
-Va ajunge un colet . Sa nu il deschizi . Mi-l aduci in birou daca nu sunt il lasi pe birou .
Intru dupa geaca .. si ce mama naibii ma duc la Jack .
Ies din firma si traversez strada, la cat de furioasa sunt era sa ma calce o masina , intru in firma lui .. are gusturi .. e destul de bine aranjata ..
Intru in biroul lui fara sa bat .
-Cu ce drept faci ceea ce ai facut ? ! , intreb furioasa .
-Buna Jess , ce s-a intamplat ? , ce era circul ala afara ?
-Vina ta , crezi ca imi poti lua secretarele si sa le futi ?! , macar daca o faci trage perdelele !! , tip isterica.
-Esti cumva geloasa ? , intreaba calm neluandu-si ochii din foile de pe masa lui .
-Tu ma asculti ce zic aici ?Ce naiba e cu tine ?
-Am auzit , dar nu cred ca ar fi problma ta ceea ce fac eu in birou.
Ce arogant se poarta cu mine .
-Stii ce ? , am facut rau in a venii si in a-ti cere explicatii ,se vede ca esti ocupat , spun cedand nervos .
-De ce nu mi-ai raspuns la telefon ? , spune dezlipindu-si ochii din dosare si uitandu-e la mine .
-Nu avem ce vorbii , nu o sa ajung niciodata pe "masa ta " . I-ati gandul de la asta .. eu nu sunt o simpla secretara ... sau o fata de pe strada eu sunt Jessica Walker .
-Cum zici tu .
Deschid usa sa plec .
-Ce iti mai place sa te uiti pe geam ,spune ironic .
-Ce ?intreb eu facandu-ma ca nu am inteles , simt cum ma inrosesc .
-Nimic draga , nimic .. pe curand si imi face cu ochiul .

Razbunarea-i dulce !Where stories live. Discover now