-Tu ! , spunem amandoua .
-Ce cauta ea aici ?! spun isterica catre Jack ... Nu ma asteptam la asa ceva de la tine .
-Scuze , nu credeam ca o sa vii in seara asta la club spune el trecandu-si cu mana prin par .
-A da ?! , ia spune tu Sofia ?
-Asa ma cheama .. spune razand
O iau de par si ii dau una .
-Mai intai cu Bruno iar acum cu Jack .. nu ti se pare ca te intreci cu gluma ... tip eu catre ea , in timp ce o tot trag de par .
-Asa si ? , spune ea palmaindu-ma ...
-Indraznesti ... O iau de mana si o trantesc pe jos in timp ce ii dau cu piciorul .
Jack sta si se uita la noi , normal , la cat de beat e , nu ma mira faptul , Amanda vine spre mine si ma opreste , ma scoate din club.
-Ce ai patit ? , ma intreaba cu lacrimi in ochi ..
-Ce am patit ?! , curva de prietena a ta , e cu Jack in club , dar nici macar nu ii pasa ca e cu mine .. la fel cum a fost si cu Br... ma opresc gandindu-ma ca o sa il bag intr-o belea pe Bruno asa ca decid sa tac .
-Cu cine ? intreaba ea
-Cu nimeni spun eu balbaindu-ma ...
-Totusi ai vrut sa spui un nume ..
-Stii ce mai bine uita ce am vrut sa spun.
-Bine . spune ea
Ne urcam in masina si mergem la mine acasa ...Oprim masina cand ajungem.
-Ce o sa faci acum ? , ma intreaba ea stand cu mainile pe volan .
-Nu stiu, spun dandu-mi seama ca lacrimile ma cuprind .
Ma ia in brate si imi sopteste un " totul va fi bine " .Desi la inceput vroiam sa ma razbun pe ea , a ajuns sa devina singura si cea mai buna prietena a mea . Desi uneori mai are ea fite , dar ii trece .
-Multumesc ,ii spun .
Apoi deschid usa si plec catre casa .
La usa il vad ingrijorat pe Troy .
-Unde ai fost ma intreaba el .
-Pai vezi tu , am fost la club , am batut pe una iar acum am ajuns acasa tu, cum a mers intalnirea ?, ii spun cascand .
-Destul de bine , avem si a doua intalnire spune iluzuinat , cu cine te-ai batut ? ! , spune uimit .
-Cu o parasuta .. nimic important .. ma duc la somn .
-Nu ti-e foame ..?
-Nu , vorbim maine .
-Ok .
Cand ajung in camera vad blugii pe pat aruncati , Sunt blugii pe care ii avem pe mine atunci cand am primit florile .
Caut prin buzunare . Aici erai !
Il deschid .
" Esti totul pentru mine
A. "
Cine o fi ?
Am adormit cu biletelul in mana .
.
.
.
"Bruno, nu plecaaaa !! "
"Se arunca in apa neiesind la suprafata "
"Sari dupa el ,curvo "
"Taci tu ! "
"Il iubesc !"
"Asta nu va schimba nimic "
"Mai taci !"
"Il ia la pumni "
.
.
.
-Nuuuu !
Ma trazesc plangand
-Ce ai patit , ma intreaba Troy intrand in camera , asezandu-se langa mine si mangaindu-ma usor pe cretetul capului .
-Am avut un cosmar ... Bruno murea , spun inecandu-ma in lacrimi .
-Il iubesti ?
-Nu si da .... spun confuza
-Nu inteleg .. spune si mai confuz ca mine.
-El are iubita , nu isi mai aduce aminte de nimic intre noi si prefer sa ramana asa , nu imi vine sa cred ca a uitat de noi .
-O sa suna cam dur , dar nu uita ca nu ai fost cu el ..
-Stiu , spun lacrimand din nou .
-Hai gata , nu te mai gandii, imbratisare de urs , vrei ?
Deschid bratele in semn ca da si stam asa cateva minute , mi-a fost dor , si cel mai rau e ca am uitat ca pot avea incredere in fratele meu ca intr-un prieten .-Sa nu uiti ca poti conta mereu pe mine , iar daca cineva te supara sa imi spui mie , Tocmai ce ziceam , il iubesc ♡ , Iubirea dintre frati nu o poate distruge nimeni , niciodata .
Dupa o saptamana
Saptamana trecuta i-am evitat complet pe fratii Black , in tot acest timp Jack a incercat sa ne impacam dar l-am evitat de fiecare data .
La iesire din scoala este parcata Range Land-ul lui Jack .Off Doamne ajuta-ma sa ies si din asta ..
Il vad iesind din masina vazandu-ma .
Ridica mana si imi face semn ..Crede ca ma poate convinde doar prin a ridica mana ?!
Ma duc catre el ... il plesnesc
-Crezi ca venind aici poti schimba ceva ?! , ii strig in fata tot .
Isi pune mana la obraz .Imitand un "au" .
-Am venit dupa Sofia , ma scuzi ... spune razand .
-Al dracu' ce esti ! , ma uit in spate si o vad pe Sofia ...
Ma reped dupa ea , dar o mama ma opreste .
-Jack ?!, tip .
-Sa nu te prind ...
-Indraznesti sa imi spui asta ?!
-Acum e iubita mea .
-Frati Black se joaca cu aceeasi bombonica spun eu facand cu ochiul
-Ce ?! , spune facand ochii ca cepele
-Ce ai inteles, puisor .
Si plec .
Cumva glumesti ?! .ma intreb cand il vad pe Bruno .
-S-Catlin !
-Serios , numele meu nu e Scatlin daca nu stiai !!
-Scuze , asta vroiam sa spun !! , spune uitandu-se in ochii mei !
-Da bine , ce trebuie sa fac ca sa ma ierti ?
Sincer n-a facut nimic , insa imi place sa il vad cerandu-si scuze .
-Vii in seara asta la mine , ii spun eu .
-De ce ? ! spune facand ochii mari .
-Vii sau nu ?
-Vin , vin .
-Te astept la 9 la mine , sa nu intarzii si ii fac cu ochiu' in timp ce plec .Bruno poveste
Ce a apucat-o pe Cat ?, acum ma invita la ea acasa ?!, acum cateva minute era suparata .... sigur pune ceva la cale ..Trebuie sa aflu .
Atat de misterioasa , o iubesc .
Ora 9
Sunt in fata usii , defapt sunt de la 8:30 , am vrut sa fiu punctual .Poveste Cat
Ce se crede Bruno , spun in timp ce rad in camera , crede ca nu il vad ca sta de la 8 jumate in fata usii , cand o sa isi faca curaj sa bata la usa ?!
Aud soneria .
-Vin ! , strig eu sa se auda .
Deschid usa .
-Ai intarziat, spun razand , e 9:01 , ii spun razand .
-Scuze .
-Nu te mai scuza , glumeam .. e fix .
-Stii ce se spune daca te uiti la ore fixe nu ? , spune uitandu-se pervers
-Nu , oricum nu cred , spun razand .
-Daca te uiti la ore fixe inseamna ca te iubeste , imi face cu ochiu' .
-Gata , acum cred , spun razand .Acum haide sus .
-Gata sefa , spune .
Ce bine suna "sefa" .
YOU ARE READING
Razbunarea-i dulce !
RomanceCand traiesti in secolul XXI este dificil sa te acomodezi , o faci doar daca esti cunoscut de toti , mai ales placut , dar pentru a reusi asta e greu .Aceasta este poveste lui Catlin, o fata care este diapusa sa isi lase fericirea la o parte pentru...