15."Pentru restul vietii"

103 7 0
                                    

Ajungem in camera .
-De ce m-ai chemat ? , intreaba el .
-Nu mai fii curios ?! , ai rabdare .

Bruno poveste

O vad ca se duce spre dulap , din care scoate o cutiuta .
-Te-am chemat sa iti spun ca am nevoie de ajutorul tau ca sa ma razbun pe curva de Sofia ! ,ajuta-ma
Imi intinde lantincul pe care i l-am dat eu .
-De ce ai avut lanticul de la mine in cutie ?, tocmai imi dau seama ca m-am dat de gol.
-Stiam eu ! , spune ea zambind .
-De cand ? spun uimit .
-Defapt nu stiam , si izbufneste in ras .
-Bleago .spun in timp ce o iau in brate .
-Chiar aveam nevoie de asta imi spune ea si ma saruta pe obraz.
-Hai sa te ajut sa il pui , fac referire la lantic , il pun si imi zambeste .De ce zambesti ? , o intreb
-Chiar mi-a fost dor de tine .
-Stiu , normal ca stiu , si mie .Imi pare rau ca fratele meu e un badaran si nu isi da seama ca te pierde...
-M-a piedut , spun rectificandu-l .si parand seriosa.
-Imi pare rau .
-Nu iti mai cere iertare,spune punand bratele in jurul gatului .
Ii simteam respiratia ei rarifiata.Fetele noastre apropiindu-se din ce in ce mai mult.Buzele noastre se atingeau dupa atata timp ,dintr-un sarut lent a devenit unul aprins .
-Iti mai aduci aminte ce ti-am spus atunci in baie ? spune ea neoprind sarutul ..
-Da , dar tot n-am inteles ce ai vrut sa spui prin " jucarie sexuala"
-Vrei sa vezi , spune oprindu-se din a ne saruta, afirmand un zambet pervers pe chipul ei .
-Da ! , spun eu , fara sa ma gandesc , normal ca presupunand .
-Atunci .. dezbraca-te ! , imi spune ea pe un ton autoritar .
-Dar tu .. , pun botu' .
-Nu merge asa , haide fa ce iti spun dar ramai in boxeri .
-Bine , fie , dar daca are sa intre fratele tau si o sa ne vada ? , spun facandu-mi griji.
-E la o intalnire , spune ea facandu'mi cu ochiul , haide , esti jucaria mea sexuala puiule , deci faci ce iti spun , imi trimite un zambet pervers.
Ma dezbrac si stau in fata ei nemiscat , vad cum privirea ei se plimba pe tot corpul si Hop ! , se opreste la pachetel , se duce la dulap de unde scoate o cravata .
-Ce vrei sa imi faci iubito ? , tocmai imi dau seama ca i-am spus iubita , Bou esti ! , daca nu ii place , sigur o sa se simta vinovata ca si-a tradat cea mai buna prietena , acea fiind iubita mea .. si n-o sa mai vrea sa continue .
Se face ca n-aude , nici macar nu baga de seama ca ii spun .Imi leaga cravata .. Va imaginati macar cum arat? , ma apuca rasul cand ma gandesc la ce fata am in momentul asta , boxeri negri si cravata. Ma impinge in pat .Acum stau intins pe spate iar ea incepe sa se dezbrace .
-Vrei sa te ajut ? , o intreb .
Da din cap in semn de negativ , se dezbraca ramanand doar in lenjerie intima , lenjerie alba . Ea  simbolizeaza binele din viata mea .
Se urca pe mine , mmm pe "el" , se joaca cu cravata , ma trage usor catre ea punandu-ma sa o musc de gat, ceea ce si fac apoi o pup usor , lingand ,facandu-i placere .Feminitatea ei danseaza usor cu barbatia mea , doar materialul ne separa din a o face. Ce naiba mai asteapta ?!, ohoo dar si cand o sa i-o bag .... nu o sa mai poata scoate niciun sunet .
-Ce vrei sa imi faci, femie ?! , nu raspunde .
O apuc de fund , apoi cobor cu saruturile pe sani , ii deschid sutienul si ma joc cu limba cu sfarcurile" mele", doar ale mele, care sunt si ale ei in acelasi timp .Ea continua sa danseze ... Imi pune degetele in boxeri .
-Spune-mi dragule , ce ai acolo ?
-Vrei sa vezi ? , intreb eu neputand sa mai astept mult pentru a o penetra .
-Daca esti amabil ... spune ea dadu-mi jos .
Coboara , pune buzele pe el , respiratia ei rarifiata , simteam ca inima o sa imi iasa din piept , stiam ca si ei la fel .Saruta lent , da , stiu urmeaza sa imi faca oralul vietii mele , atat de sexy in chilotei , saliveaza pe ea iar apoi o freaca cu mana .Se ridica , aratandu-mi fundul care inca mai are acea textila pe el , ii dau jos dintr-o miscare o apuc de "craci" aducand-o spre mine , o musc , lasandu-i semn apoi dand cu limba , pai nu? , unde da cu limba Bruno , creste ! , nu stiati ? Apoi ma asez pe marginea patului iar ea la randul ei asezandu-se pe mine ...In sfarsit!!!! , dupa atata asteptare .. meritaa .
O am in ea , ah ce bine se misca ..
-Ahh , asa te vreau iubito , ii spun , si imi dau seama de prostia pe care am facut-o dar nu imi pasa , maine o voi parasii pe Amanda , pentru ca eu o iubesc doar pe Catlin .
-Cat de mult ?! , geme ea .
-Ahh , pentru restul vietii , doar tu ..
O iau in brate si o lipesc brutal de perete ,o vad imitand un "au" .Picioarele ei se incolacesc asupra corpului meu , usurandu-mi intrarea , la inceput fiind lenta penetrarea , mai apoi accelerand putin lucrurile .Camera se umple de gemete .
-T-t-teee .. o aud pe ea ne putand sa spuna de placere .
-Iubesc ! , ii spun eu completand-o , gemeam zici ca as fii femeie .
Sarutarile luand foc , unghiile ei intrand in spatele meu .
Dupa jumate de ora lipita de perete .
Ii ajunge . Imi place sa ii fiu jucarie sexuala !!! . O duc pana in pat si o las acolo . E tarziu , ar trebui sa plec.
-Eu plec ingeras, ii spun in timp ce ma imbrac .
-Nuu , spune ea mofturoasa , ramai cu mine .
-Bine , ma intind langa ea e asa frumoasa , nu stiu ce mi-a venit de i-am spus ca plec .
Am luat-o in brate si o strang tare la piept , nu i-as mai da drumu' ... Am sarutat-o pe frunte si i-am spus soptit un "te iubesc " , am vazut-o mimand un " si eu " .Mai perfect ca asta exista ?

Dragi cititori , astept cu nerabdare comentarii cu pareri :*

Razbunarea-i dulce !Where stories live. Discover now