XXV

19 2 0
                                    

— Bună ! se auzi vocea Lissei pe skype.

— Hei și ție ! răspunse Francesca zâmbind.

— Ce faci ?! Mi-e atât de dor de tine ! 

— De parcă mie nu, știi în seara asta cică e o petrecere, iar eu nu am nici un chef să mă duc. Adică...nu cunosc pe nimeni înafară de Michael, iar el e profesor nu va sta, sau dansa cu o studentă, nu ? întrebă Franc cârnindu-și nasul.

— Ai ! icni deodată Lissa. Tu chiar nu realizezi că Michael ar face orice pentru tine ? Scumpo, este îndrăgostit de tine ! spuse Lissa ferm convinsă de acest lucru.

— Știu asta, nu am zis că nu, dar situația în care suntem e dificilă. Adică el nu-mi este iubit și nici nu știu dacă vreau o relație acum și în plus el e profesorul, iar eu eleva, nu sună prea bine nu ? 

— Oh, fi serioasă ! Tu chiar crezi că el nu a fost bârfit niciodată că ar avea o relație cu aia, sau aia, sau ailaltă ? întrebă sarcastică Lissa.

— Ba da ! Și am văzut asta și azi... Și tocmai suspiciunile astea și vânatul după "cucerirea profesorului sexy și burlac" mă disperă !

— Stai calmă, oricum e doar al tău. Alea nu au decât să comenteze, ce mare scofală ? 

— Dar știi că eu nu sunt așa ! Nu vreau să atrag atenția și lucruri de genul. Dacă va fi să fiu cu Michael nu vreau să știe toată universitate și mai mult, nu vreau să fiu "cucerirea prof..."

— Da, da, am înțeles ideea ! o întrerupse Lissa. Ok, trecând peste asta, ce ai de gând să porți la petrecere ? întrebă fata ridicând o sprânceană.

— Chiar crezi că m-am gândit ?! Ți-am zis, dacă ar fi după mine, nu m-aș duce, dar nu am încotro, nu vreau să-l supăr pe Michael...

— Ok, deci asta înseamnă că te duci ! Acum arată-mi ce rochii elegante și sexy ai. 

— Elegante și sexy zici ? schiță Franc pierdută.

— Normal !

— Păi...elegant am rochia aceea albă...

— Ești nebună ! E o petrecere de seară, nu vei purta culori deschise ! zbieră Lissa deodată întrerupându-și prietena.

— Atunci ce naiba ai vrea să port ?! Ești culmea chiar ! spuse în cele din urmă Franc, aducând toate hainele pe pat, în fața laptopului.

— Aia neagră ce e ? întrebă Lissa arătând într-un colțișor de pat.

— E o fustă, am fost astăzi cu ea, deci nu am cum s-o port.

Și tot așa continuară discuția, iar Francesca fu forțată de Lissa să probeze fiecare ținută. După cele cinci ore de tortură în care Franc era extrem de obosită de la atât probat, privit pe internet tutoriale pentru păr și make-up, și ascultatul sfaturilor Lissei, se auzi deodată un ciocănit în ușă.

— Stai așa Lissa, să văd cine e ! spuse Franc îndreptându-se spre ușă.

Privi pe vizor și observă că cel care îi era musafir, nu era nimeni altul decât Michael. Deschise ușa și îi zâmbi cald, iar el o îmbrățișă ușor.

— Ai venit repede, sau a trecut timpul prea repede ? fu uimită Franc la vederea lui. Ce ai acolo ? întrebă fata, observând o pungă de cadouri în mâna dreaptă a lui Michael.

— Oh, se pare că, conversația noastră s-a încheiat, căci nu poți să nu-i acorzi atenție lui Michael, nu ? se auzi vocea Lissei.

— Vorbeai cu Lissa ? Ce prost sunt, te-am deranjat ! spuse Michael în cele din urmă.

Dincolo de aparenţeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum