13.BÖLÜM

214 11 4
                                    

Bölüm Masal'ın ağzından:
   Bütün bu duyduklarım... Ateş benim kuzenim değil miydi yani. Babamların söylediklerini tam olarak anlamıyordum bile, teyzem durmadan Ateş bilmesin diyordu. Bilmesin zaten ben bunu ona nasıl söylerim. Annesi kim diye sormama rağmen bir şey demediler. İçimde büyük bir sızı vardı. Ben Ateş'ten bunu nasıl saklıyacaktım. Bu sırla nasıl yaşayacaktım.
    Babamın kolunda Ateş'e doğru gidiyordum. Az önce öğrendiklerimin şokundaydım. En derinimde bir  şeyler
  acıyordu...
    Çok yakışıklıydı gözlerimi üzerinden alamıyordum  nefesimi kesiyordu. Tekrar hissetmeye korktuğum tüm duygular kapıda bekliyordu. Ona tekrar aşık olup üzülemezdim. Aslında o mutlu olsun ,ben önemli değildim.
   Ateş'in yanına gelince , koluna girdim. Sıkıntılıydı bakışları sanki. -Unuttun mu cicim zorla evleniyo senle , mecbur yanii -en olmadık zamanlarda gelen iç sesime yine lanetler yağdırdım. Hatırlatmasa olmaz!
  Alkışlar eşliğinde nikah masasına oturduk.
   Memur Bey'in sorusuna tereddüt etmeden "Evet" dedim. Aynı soruyu Ateş'e sordu. Cevap alamayınca birkaç kez adını tekrarladı. Hayır demesinden ölesiye korkuyordum. Dayanamazdım onun tarafından bir kez daha reddedilmeye. Elimi uzatıp elini tuttum. İstemsizce yapmıştım. Belki bencilce , korkumun sebebi oyken korkumu giderecek olan da oydu.
   Hızla bana döndü. Kalbim tekledi yine...
-Masal sana bunu yapamam...
-Ateş saçmalama ben isteyerek kabul ettim seninle evlenmeyi , yemin ederim.
   Ahh nasılda meraklıymışım gibi üstüne atladım. Resmen seninle evlenmek istiyorum dedim. -sanki meraklı değilsin-Off! En azından tereddüt etmeden evet dedi ve bu beni rahatlattı.Memur Bey gelini öpebilirsin mi demişti. Ayy nefesim kesilcek burda bayılıp düşücem. Öyle mi öperdi acaba.
   Elimi tutup yavaşça kaldırdı beni. Sıcacık dudakları alnıma değdi sonra... Hayal kırıklığına uğradım neden öbür türlü öpmemişti ki. -terbiyesiz kız bu kalabalıkta nasıl öyle öpsün seni- sanırım ilk defa hak verdim şu gıcık iç sese.
###
   Ateş'i izlemekten yanıma kadar gelen Yiğit'i zor farkettim. Hemen ona döndüm.

-Yiğit, senin burda ne işin var?
- Ben seni son kez görmek istedim.
- Ah tamam ama burdan uzaklaşalım Ateş seni görmesin.
-Peki.

Farkettim ki Yiğit yokken kendimi çok yalnız hissediyormuşum. Gözlerindeki acıya dayanamıyorum. Ona bu acıyı çektirdiğim için kendimden nefret ediyorum.

- Yiğit , nasılsın görüşmeyeli?
- Boşver beni sen nasılsın ?
- Bilmiyorum , yalnızım galiba...
- Hayır , tabiki unuttun mu biz artık arkadaşız.
- Yiğit , ben sensiz ne yapıcam...
Yiğit , kolumdan tutup kendine çekti beni. Sonra sımsıkı sarıldı. Anlaşılan o da aynı soruya cevap arıyordu. Bende kollarımı ona doladım. Akmasına engel olamadığım birkaç damla aktı gözlerimden. Yavaşça ayrıldım ondan.

- Yiğit umarım seni çok seven birini bulursun sen çok iyi birisin unutma bunu. Sen sevilmeyi çok hak ediyosun.
- Umarım senin değerini bilir.
 
  Arkamdan gelen sesle irkildim. İşte şimdi düğünümde cenazem çıkacaktı onu anladım.

-Masal burda ne yapıyorsun , seni çok me ... Hey bir dakika bu lanet adamın burada ne işi var? Siz burda ne yapıyorsunuz?
-Ateş sakin ol lütfen. Sandığın gibi bir şey yok.
Ateş beni dinlemiyordu bile beni geçip Yiğit'in yanına gitti.
-Senin benim karımın yanında ne işin var!
   Ahh karım kelimesi nasıl da yakışıyor ağzına... -birazdan ölü karım diyecek farkındaysan- bu iç sesin bugün doğru tespitler yapacağı tuttu , hemen araya girmeliydim.
-Ateş onu rahat bırak , Yiğit lütfen git ...
-Masal , unutma ben hep burdayım. Ne olursa olsun.
  Ayy Yiğit bilerek yapıyordu sırf Ateş sinir olsun diye. Hemen kaş göz işareti yaptım ona. Bunlar birbirine girmeden bir an önce bitirmeliydim bu olayı.
-Ya sen kimsin ...
-Ateş , yeter !
-Ne halinize varsa görün!
  Ya çok sinirlenmişti, üstüne üstlük yanlış anlamıştı. Gözlerimle Yiğitten özür diledim. - o nasıl oluyor demeyin, oluyor işte- hemen Ateş'in peşinden gitmeye başladım. Tabi yetişmek ne mümkün!
###
  Arabaya bindiğimden beri sessizdik. Kızmasını bağırmasını bekliyordum ama çıt çıkarmıyordu ve kaşlarını çatmaktan kaşları gözlerine girer diye korkmaya başlamıştım. Ya acaba bizi hâla sevgili mi sanıyordu ama değildik bunu bir an önce ona söylemeliydim. Hatta şimdi söylemeliyim -canına mı susadın , ne kadar sinirli olduğuna bak - ahh evet bu seferlik iç sesim kazansın yeni gelin kocası tarafından arabada boğularak öldürüldü gibi haberler çıksın istemiyorum. En iyisi sinirinin geçmesini beklemek ...
###
  Bir saattir uçağı bekliyorduk ve ben konuşmadan biraz daha beklersem gerginlikten çatlıyacaktım. Ateş'in yanına yaklaştım;

LANET ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin