Bölüm Masal'ın ağzından:
- Ciddi olamazsın baba, bunu bana yapmış olamazsın.
İmkânsızdı, biricik babam, tek ailem bunu bana yapamazdı. Kıyamazdı ki o bana... Gözlerim doldu koşup sarıldım öptüm o tombul yanaklarından sonra okşamaya başladım yüzünü ve gözlerine baktım :
- Hadi babam , şaka yaptığını söyle artık çok uzadı bu iş.
Koca adam yere çöktü , ağlamaya başladı , bu her şeyi açıklardı dimi ...
- Kızım , ben böyle olacağını bilmiyordum , düşünemedim...
- Beni sattın! Sen kızını sattın ! Ne biçim babasın sen , nasıl aldın elimden seni ? Bir tek sen vardın anlıyor musun ? Şimdi ben ne yapayım ha? Asla baba beni duydun mu asla evlenmem o adamla.
Babam annemin ölümünden sonra kumar oynamaya başlamıştı. Ona çok kızardım ama herhangi bir şey karşılığında oynamadığını söylerdi. Şimdi görüyorum ki ortaya beni koymuş , beni ya tek kızını! Bir baba bunu kızına nasıl yapar? Odama gidip kapımı kapattım. Babamın yere çökmüş halini aklımdan çıkarmaya çalıştım. Ben babama aşıktım onun için ölürdüm , onun ağlamasına bile dayanamazdım ki ben ... Ama o adamla evlenemezdim , babamın beni sattığını kabullenemezdim. Sırtımı kapıya yasladım ve ağlamaya başladım.
Herkes beni çok güçlü sanıyordu asıl gerçekse ben herkesin önünde ağlayamıyordum , yediremiyordum bunu o büyük gururuma ama tek başıma kaldığımda biterdi direncim bırakırdım kendimi , ağlardım. Bu güçsüzlüğümü göstermek istemezdim kimseye ...
Yarın bu işi çözecektim , zaten şu an doğru düzgün düşünemiyordum bile...
Yatağıma uzanıp uyudum.
***
- Kızım , kızım uyan , Masal ?
- Immm efendim babi ?
- Geç kalacaksın hadi...
Gözlerimi açtım
- Nereye gidiyorum ?
- Teyzenin yanına gidiyorsun haydi ancak hazırlanırsın.
- Neden ?
Bir anda her şey dank etti kafama...
Tam ağzımı açacakken babam "içeriye gel " dedi ve çıktı odamdan.
Hazırlanıp içeriye gittim.
- Evet , seni dinliyorum ?
- Her şeyi anlatıcam , otur !
Oturdum , tek kaşımı kaldırdım , konuya gir deme yöntemim buydu.
- Bak kızım ben seni kimseye sunmadım, beni oyuna getirdiler. Sana hiç yalan söylemedim ben kafa dağıtmak için oynuyordum o oyunu hiçbir zaman para için oynamadım. Dün Sabri Bey'in bir arkadaşı geldi , adı batasıca neyse diğerleri sıkıldığını söyledi adam da oynamak istediğini söyleyince oynadım. Para kaybediyodum ama ne de olsa gerçek oynamıyoduk ya ... Adam beni yenip parasını istedi , şaşırdım. Her ne kadar parayla oynamıyorduk desemde kimse sesini çıkarıp tek kelime etmedi.
Sonra asıl niyetini anladım adam seni görmüş. Sana aşık olmuş sırf bu yüzden böyle bir şey yapmışlar. Yani borç yerine seni istediler. Dün o adamın dedikleri doğru değildi seni satmadım ben. vermedim seni sen benim göz nurum yaşama sebebimsin yavrum nasıl düşünürsün seni verebildiğimi?
Babam beni vermemisti. Sımsıkı sarıldım ona.
- Özür dilerim babam, özür dilerim...
Peki ne yapacağız borç işini ?
- O adam sana kafayı taktı kızım, şimdilik teyzenin yanına git. Teyzene her şeyi anlat. Ben işleri halledene kadar seni yurtdışına yollas...
Sözünü kestim babamın :
- Baba hayır seni burada tek başına bırakamam...
- Kızım ben parayı bulup ödeyeceğim ama sen burada olursan gözü doymaz o pislik herifin , şu an yapabileceğimiz en akıllıca iş bu hem bana bir ay süre verdi parayı bulamayacağımı düşünüyo ama ben kızım için her şeyi yapar bulurum o parayı bulamazsam bile vermem seni gerekirse kaçarız. Ama babana güven halledeceğiz bu işi.
- Herkesten çok sana güvenirim babam benim tamam dediğini yapacağım.
Üç saat sonra İstanbul'a gelmiştim. Ateş'e ilan- ı aşk ettikten sonra hiç gelmemiştim buraya, neyseki Ateş Amerika'daydı da görmeyecektim o lanet suratını. O günden beri nefret ediyordum ondan.
Taksiye binip teyzemin villasına gittim. Kapıyı çaldığımda evin görevlilerinden biri açtı kapıyı, teyzemin geleceğimden haberi yoktu o yüzden almamıstı beni havaalanından. Görevlilere kim olduğumu söyledim. Teyzeme haber verdiler. Teyzem koşa koşa indi merdivenlerden.
- Yavrumm , çok özledim birtanemm hangi rüzgar attı seni buralara ?
Teyzeme sımsıkı sarıldım annem gibi kokuyordu içime çektim kokuyu sonra oturduk ve her şeyi anlattım ona parayı ödemeyi teklif etti ama kabul etmedim babamda etmezdi zaten ...
Bütün gün hasret giderdik. Uyumaya odama çıktığımda Yiğit'in 165 cevapsıp araması olduğunu gördüm. Şimdi yandım delirmiştir , dünden beri konuşamamıştım onunla, hemen aradım onu tabi hemen meşgule attı ve kendi aradı normalde bende meşgule atar açana kadar arardım ama şimdi zaten sinirliydi daha beter etmeye gerek yoktu sonuçta.
-Aşkım...
Bayağı bir azar ve nutuktan sonra ,ki normalde sesim çıkardı ama bu sefer haklıydı bir şey diyemiyordum,
Her şeyi anlattım ona yine bir ton azar işittikten sonra yarın İstanbul'a geleceğini söyledi ona ihtiyacım vardı bu yüzden hayır diyemedim desemde dinlemezdi zaten...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANET ADAM
Teen FictionYıllar önce aşkını itiraf ettikten sonra bu itirafa kahkahalarla gülen bir adam ki bu adam kuzenin ve onu her zaman görmek zorundasın daha fazla canın yanabilir mi ? Peki ya bu adamla evlenmek zorunda kalsaydın? Dalga geçercesine attığı o kahkahadan...