2.Bölüm

384 13 1
                                    

Bölüm Ateş'in ağzından

Başımdan kaynar sular dökülmüşcesine kalakaldım. Sevgi teyzem ölmüştu. Çok sevdiğim biricik teyzem tek teyzem ölmüştü. İlk önce babam şimdi de teyzem , gözyaşlarım farketmeden süzüldü yanaklarımdan...

Cenaze yarın kalkacaktı. Amerika'dan Türkiye'ye 10 sat vardı. Yarın sabah 9 gibi orada olurdum. Amerikaya üniversite için gelmiştim 4 yılır buradaydım hayat işte ne zaman ne olacağı belli olmuyor, biraz sakinleştikten sonra havaalanını arayıp biletimi aldım.

***

Rahatsız edici bir yolculuktan sonra İstanbul'a gelebilmiştim. Beni bekleyen özel arabama bindim ve evime gittim. Teyzemler İzmir'de oturuyordu, anneme beni beklemesini söylemiştim. Beraber gidecektik. Eve geldim ve kapıyı açtım. Babamı kaybettikten sonra yıkılan annem şimdi kardeşinin ölümüyle daha da kötü olmuştu. Onu böyle görmeye dayanamadım yanına gidip sarıldım ona ...

***

Çok kalabalıktı. Mezarın başında duran kıza takıldı gözlerim. Kahverengi saçları ve kahverengi gözleri duygularını gizleyen bir ifadesi vardı ama her ne kadar ciddi dursada çok güzel bir kızdı ciddi yüzü bile bunu saklayamamıştı. Herkes kızın yanına gidip birseyler söylüyordu. Bende yavaşça o tarafa doğru giderken bir yandan da Masal'ı aradım. Tam o kıza Masal'ı tanıyıp tanımadığını soracakken o gözleri yakından gördüm Masal'dı bu. Eskiden parlayan gözler şimdi ne kadar da donuktu. Taziyeleri kabul etsede kimseyi görmediği belliydi. Mezara toprak attım ve biraz uzaklaştım. Onu izledim. Hiç ağlamazmıydı bu kız. Kalabalık teker teker dağılmaya başladı. Masal annesinin mezarının başından ayrılmadı bende onu izlediğim yerden. Bir süre sonra sadece ikimiz kaldık mezarlıkta. Sonra o sesi duydum. O çaresiz yakarışı ve ilk defa bu yıkılmaz kızı ağlarken gördüm. Sesi içimi parçaladı canımı o kadar yaktı bu çaresiz ağlaması ona yardım edememek ne kadar kötü birşeydi ...

Koşarak yanına gittim , kucağıma alıp sıkıştırdım göğsümde içime almak istedim onu. Saatlerce ağladı. Sakinleşip uyuyana kadar bırakmadım onu ...

2 yıl sonra

Asıl hikaye şimdi başlayacak...

LANET ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin