Medyadakilerden birinin Jungkook olmadığını biliyorum. Fotoğraf bulamadım. Ama bu çok uydu hdchf hikaye artık yoonminhope olarak devam ediyor
***
Uyku haplarınızı alın.
Jimin suların arasına konulmuş hapları eline aldı ve kontrol etmeye başladı. Niye birden bire böyle bir sey yaptıklarını anlamıyorlardı.
Yoongi ve Jungkook'a birer tane ve kendi içinde bir tane aldı.
"Neden almak zorundaymışız?!" dedi Jungkook yüksek çıkan sesiyle.
"Bilmiyorum Kookie, boşver işte." Jimin'in ise bezmiş gibi bir hali vardı. Yalnızca gitmek istiyordu.
Jungkook bir daha laf etmemiş ve Yoongi'nin öncülüğüyle üçüde haplarını almıştı. Bir kaç dakika sonra da uykuya dalmışlardı.
***
İlk gözlerini açan Yoongi olmuştu. Bir çeşit hastane odasındaydı sanki. Hastane odası diyordu çünkü tıpkı orası gibi bembeyaz duvarları ve sıkıcı bir havası vardı. Bir de...hiç eşya yoktu. Su bile. Sadece kapı. Hepsinde kusma isteği uyandıran demir rengindeki demir kapı. Ama öncekilerin aksine bunun küçük bir penceresi vardı.
Hala uyumaya devam eden ve rastgele yere yatırılmış Jimin ve Jungkook'u dürttü. Küçük olan hemen uyanmıştı.
"Neredeyiz?"
Jungkook kalkar kalkmaz bu tepkiyi verdi.
"Güzel soru."
Yoongi sırıttı. Gerçekten güzel bir soruydu ama. Bir süre sonra Jimin'de uyandı. O da aynı soruyu sormuş ve Jungkook'tan 'güzel soru' cevabını almıştı. İyi bir döngüleri vardı.
Tıpkı labirentte olduğu gibi önlerinde bir hologram ekran belirdi.
Çıkış Yolu: Yanlış Yön
Yoongi bunu bir yerden hatırlıyordu. Sanki... Bir yerde görmüştü, ama neredeydi?
"Cidden canımı sıkıyorlar artık." dedi Jimin. "Bu yazı nereden çıktı şimdi? Neyi hatırlatmaya çalışıyorlar?!"
Jimin'in birden bire sinirlenmesi Yoongi'yi meraklandırmıştı. Demek o da bir yerlerden hatırlıyordu bu cümleyi.
"Bunu daha önce görmüş müydünüz?" diye sordu Jungkook, en az onlar kadar meraklı, kızgın ve şaşkınken.
"Elbette! O aptal küvetin perdesinde yazıyordu. Günlerce bu yazıyla bakıştım ben. Anlamını çözemedim gerçi."
"Benim olduğum odanın duvarında da yazıyordu. Ama oldukça küçüktü, önemli bir şey olduğunu düşünmemiştim."
"Sanırım benimde uyandığım ranzada yazıyordu. Bir anlamı var ama...ne?"
Üçüde sessizce bakışmaya başladı. Akıllarında olan bir şeyler vardı elbet ama kimse dile getirmek istemiyordu. Jungkook hariç.
"Belki de bu zamana kadar hiç bir aşamayı doğru yapamamışızdır." Gergince ensesini kaşıdı. "Belki de gerçek çıkışa ulaşamamışızdır."
Mantıklıydı. Oldukça mantıklı. Bu onları korkutuyordu. Yani, doğru olma ihtimali ve fazla açık konuşmanın şaşkınlığı. Bu hoş değildi.
[25 Gün] [16 Saat] [48 Dakika] [59 saniye]
Çıkış Yolu: Yanlış Yön
Park Jimin, Yoongi ve Jungkook'a sorduğumuz 'Eğer şansınız olsa kimi kurtarırdınız?' sorusunda arkadaşların birbirlerini seçip seni burada bırakmayı tercih ettikleri için dışarı çıkartılmamana karar verilmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the way out #yoonminkook
Fanfiction- Çıkış Yolu: Yanlış Yön Oyuna hazır mısınız? Başlangıç: 6 Eylül 2015 Bitiş: 10 Ekim 2015