Z pohledu Eli
Ráno jsem se vzbudila jenom díky Liamovi který nade mnou ležel a usmíval se od ucha k uchu.
"Dobré ráno, krásko." řekl tak sladce až bych se roztekla a políbil mě na nos. Pak jedním ladným skokem byl vedle postele.
"Vstávej dneska je ještě škola." řekl a pořád mu na obličeji hrál roztomilý až skoro strašidelný úsměv. Já jsem se jenom zasmála a pomalu se vyplazila z postele, Liam si zatím šel něco udělat do koupelny. Já jsem si oblékla na sebe černou sukni s vysokým sedem a k tomu modrou košili.
Když Liam přišel tak mě sjel pohledem a usmál se.
"Sluší ti to." řekl a šel taky ke skříni. Co se mu sakra stalo? Vstal dřív než já a ještě mě tahá z postele a to je většinou na opak protože ho vždycky z postele tahám já.
"Děje se něco?" zeptala jsem se a s úsměvem na něj hleděla. On jenom zdálo se skoro stydlivě zavrtěl hlavou ale to se mi asi nejspíš zdálo.
"Ne, co by se mělo dít?" zeptal se a mírně naklonil hlavu na stranu, vypadal jako štěně. Přišla jsem k němu a políbila ho.
"Tak takhle by to mohlo být každý ráno." řekla jsem a taky dala hlavu na stranu. On se usmál a já jsem šla do koupelny se učesat, namalovat, vyčistit zuby a další takové té holčičí věci.
***
Když jsme přišli do školy tak jsem byli poslední protože tam byla celá naše skupinka a horlivě o něčem debatovali.
Malia byla jako duchem nepřítomná. Jenom stála a koukala někam za ostatní a měla velké když říkám tak velké kruhy pod očima ale asi se to zkoušela zamaskovat což se jí z části povedlo."Ahoj" řekla jsem a celou dobu koukala na Malii která sebou trhla a zašeptala jenom tiché "ahoj" Myslím že to má co dělat s tím chlapem co ji včera dalo by se říct pronásledoval a pak to vytí které slyší jenom ona.
Když jsme šli do třídy tak se Malia držela vzadu. Já jsem si povzdechla a šla za ní.
"Malio co se děje?" zeptala jsem se a ona se na mě jenom unaveně koukla a pokračovala dál, ale já se nedám!
"Malio" řekla jsem ale ona se nezastavila a šla dál. Už mě štve.
"Malio!" křikla jsem na ní naštvaně. Ona se s trhnutím otočila.
"Co. Se. Děje?" řekla jsem a jednotlivé slovo jsem řekla zvlášť a velmi výrazně.
"To ten chlap a to vytí, prostě se mi zdá jako kdybych jsem to někdy slyšela, a ten chlap mi byl docela povědomý. Ale netuším kdo to byl. Nebo si to spíš nemůžu vybavit." celou dobu se mi zdála utrápeně dost utrápeně.
Chytla jsem jí kolem ramen a šli jsme do třídy."Slibuji že zjistím co se to děje." řekla jsem těsně před dveřmi do třídy.
"Díky" pípla a šouravím krokem se vydala do poslední lavice kde sedí po každý.
Při hodině jsem cítila pohled na svých zádech když jsem se otočila tak mě pozoroval Liam a usmíval se od ucha k uchu.
Ten úsměv mu drží už od rána. Bojím se co udělal nebo udělá....Z pohledu Kiri
Dneska jdu cvičit s moji katanou a Scott jde se mnou. Jsem natěšená ani nevím proč. Možná že tam bude Scott? To asi těžko ale možný to je... Budu cvičit se Scottem McCallem! To je sakra hodně dobrý!
Ano Scott se mi líbí, líbil se mi od chvíle kdy jsem ho viděla.Je tak roztomilí až to možný není, vždycky když na mě mluví tak cítím motýlky v břiše a že jich je hodně! Je to jako kdybych byla v sedmém nebi!
Prostě krásný pocit. Co víc k tomu říct."Haló Kiro, vnímáš mě?" zeptala se mě Lydie a před obličejem mi mává učebnicí na biologii kterou máme tuhle hodinu.
"Co? Jo poslouchám" řekla jsem zbrkle. Lydie přešlápla a založila si ruce na prsou.
"Tak mi zopakuj co jsem ti tady celou dobu vyprávěla." řekla a našpulila rty.
"No... myslím že..... že si říkala něco o Aidenovi?" zeptala jsem se i když jsem pravdu stoprocentně neměla.
"Kiro...Kiro....Kiro" říkala Lydie pořád dokola a kývala hlavou ze strany na stranu.
"Tak já ti to teda řeknu znovu." řekla a hned potom spustila svůj monolog který jsem vypustila a začala jsem přemýšlet o všem možným.
Z pohledu Malie
Byla hodina matiky a já jsem do slova usínala na lavici ale učiteli to bylo asi totálně putna.
Dneska jsem se nevyspala a asi jenom v moji hlavě jsem slyšela vytí to samý vytí a pořád dokola.
A jakmile jsem zavřela oči tak jsem viděla toho chlapa s kapucí na hlavě a s čistě modrýma očima jak na mě koukají.Takže si dokážu představit jak teď.....
Vytí!
Slyším to zase to samí vytí! Podívala jsem se na Eli která byla napnutá ale nadávala to na sobě znát.
Znovu... Tentokrát další jiný zavytí, cítila jsem jako kdybych tam měla jít, a já jsem chtěla tak strašně chtěla bylo to jako volání za kterým se musíte vydat.
Pevně jsem tiskla desku stolu mezi rukama a na prstech mi vyrostli drápy a oči mě pálili.
Musela jsem, musela jsem jít za tím vytím.
Bleskově jsem vystřelila z učebny matematiky, za sebou jsem slyšela jak na mě učitel něco křičí ale to jsem absolutně nevnímala.
Hlavní priorita bylo to vytí dvou vlkodlaků.
Před východem do školy jsem do někoho narazila byl to nějaký student ale mě to bylo ukradený kdo to byl.
Rychle jsem se zvedla a utíkala do lesa odkud to vytí vycházelo.Z pohledu Eli
Když Malia utekla ze třídy tak tam nechala všechny věci, tak jsem chtěla jít za ní protože se měnila.
A jenom kvůli tomu vytí které jsem slyšela i já ale nevnímala jsem to. Ani nevím proč prostě mě to odpuzovalo bylo to jako kdyby vám v hlavě znělo ten nejnepříjemnější zvuk a vy by jste se najraději schovali a neslyšeli.
Celou hodinu jsem si poklepávala nohou a jakmile zazvonilo tak jsem vystřelila ze třídy stejně jako Malia a běžela po jejím pachu....
Z pohledu Lea
První den a srazí mě vlkodlačí holka která byla fakticky pěkná neříkám že ne.
Modré oči které jí zářili, když na mě ležela tak jsem viděl že to nejsou normální modré oči, že by jiný druh vlkodlaka?
Zdravím vás všechny! :3 Tohle byla docela krátká část ale přístí vám slibuju! Slibuju že bude sakra dlouhá! :D
Už jí mám z části vymyšlenou takže zkusím jí sem přidat co nejdřív :))
Kdo myslíte že bude Leo nebo spíš jak se bude chovat? :) Pište do komentářů :)
A jinak jestli se vám líbil díl tak vote potěší.. :))
Aj láf jů! :3 :*
*Eni*
ČTEŠ
Magic Werewolf 2 ✔
FanfictionPo roce strávený s mou smečkou je ten nejlepší rok v mém životě Ale něco, něco mi říká že všechno krásný jednou přejde. Něco přichází a to hodně rychle. Magic werewolf 2 Pokračování Magic werewolf. *Eni*