8. Chci jen její smrt..

288 24 3
                                    

Nevím kam běžím ani proč běžím vím jenom o svých rychle se pohybujících nohou. Které ně unáší do lesů.
Po chvíli běžím po všech čtyřech ale něco mi říká že nesmím, že na mě nečeká nic dobrého.
Zastavím se a zhluboka se nadechnu.
Stejný pach jako v ten den. V ten den kdy mi někdo zabil rodinu, sestru a matku.


**Flashback**

"Mamíí dáš mi prosím bombónek?" zeptala se moje mladší sestra Chloe (to sem si vymyslela) 

"Ano prosím mamíí já chci taky bombónek!" souhlasně jsem vykřikla a maminka se jenom zasmála. Otočila se na nás.

"Už jste měli jeden!" řekla se smíchem znějícím v jejím hlase. Ale když se otočila tak tam stála tmavá postava za kterou svítila světla ale byla to žena. Která držela pistole v ruce a po chvíli je namířila na nás.
Maminka prudce zatočila s volantem a s námi to trhlo. Bála jsem se bála jsem se o maminku a Chloe.

V tu chvíli čelním sklem proletěli kulky přímo na maminku a spadla jí hlava. 

Nabourali jsme...

Když jsem se probudila tak z auta se kouřilo. 

"Mamí?" zeptala jsem se zatím nevědíc co se děje.

"Mamí? Co se to děje?" zeptala jsem se znovu a sáhla jsem před sebe na maminku ale nereagovala.
Když jsem dala ruku zpátky tak jsem tam měla červenou barvu.

"Mamí?!" křičela jsem a brečela zároveň ani Chloe nereagovala. 
Vylezla jsem okýnkem okna ven a v ruce držela mou oblíbenou panenku kterou jsem u sebe nosila pořád.
Když jsem došla pár metrů od auta tak jsem se otočila a vzlykala dál. Věděla jsem že Chloe ani maminku nikdy neuvidím ani neuslyším. 

A s touto myšlenkou jsem se rozeběhla do lesů....

**Konec flashbacku***

To ne to, to ne.. Nesmím brečet. Najednou jsem cítila jakoby mě někdo přímo probodával pohledem. Pomalu jsem se otočila.
Přesně jsem věděla že tam někdo stojí. Otočila jsem se a tam stál on....

Peter... Můj biologický otec kterého tak moc nenávidím až to není možný.

"Petere" vyplivla jsem jeho jméno se značným znechuceným tónem v hlase.

"To ani svého milovaného taťku neobejmeš?" řekl s sarkasmem v hlase a rozpřáhl ruce od sebe. Já jsem jenom pozvedla jedno obočí a s pohledem alá 'Si děláš prdel?!' jsem se na něj koukla.

On dal ruce podél svého těla a koukal někam za sebe. Já jsem si říkala kdo byl ten druhý co tu vyl.

Teď jsem se rychle otočila protože jsem si myslela že mě nic horšího čekat nemůže než můj sarkastický a debilní otec ale to jsem se strašně mýlila.....

Z pohledu Eli

Než jsem vyběhla ze třídy tak jsem odchytla Scotta a spolu jsme šli do lesa kam běžela Malia.

Bojím se co tam je nebo kdo tam je. Rychle jsme běželi ale najednou se Scott zastavil a vím proč.
Slyšel to co jsem teď zaslechla taky.

Malii jak vrčí, podívala jsem se na Scotta a on na mě a hned na to jsme se rozběhli.
Když jsme tam dorazili tak tam stál Peter?!
Co ten tady sakra dělá?! A nějaká žena kterou jsem neznala. Měla dlouhé hnědé vlasy a velké též hnědé oči, hubenou postavu. Vypadala velmi mladě. Na tváři se jí pohrával úšklebek který se mi ani trochu nelíbil.

"Áááá moje druhá nejoblíbenější člověk tady v Beacon Hills... Sám osobně Scott McCall.." řekl Peter svým obvyklým sarkastickým tónem. 

"A Eli která je taky na mém seznamu oblíbených osob.." řekl a ušlíbl se na mě. Já jsem ho ignorovala a pozorovala tu ženu a Malii.
Nechápu proč je Malia tak naštvaná.. Hodně naštvaná cítím to až sem. Každý kdo zná Malii tak ví že její první instinkt je zabíjet...
Jednou jsem si to vyzkoušela na vlastní kůži... 

"Dvě alfy? To si mi neřekl Petre" řekla ta žena, a řeknu vám její hlas byl hrubý a mě nesympatický. 

"No jo to jsem taky nevěděl že naše malá Elizabeth se stala alfou." jak já to oslovení Elizabeth nenávidím.

"Tak jí toho budeme muset zbavit, tohle si nemůžu nechat ujít. Můžu být zase ten Peter..." řekla a modře mu zasvítili oči.

"Kdo si!" křikla jsem na tu ženskou. 

"Ježiši to je nezdvořilost já jsem Maria." řekla a vytáhla zbraň do které si pomalu dávala modro fialové náboje počítám že plný oměje. 

"A přišla jsem zabít svoji dceru..." řekla a namířila pistoli na Malii...


Takže tady je véééélmi krátký díl a dóóóóóóst se za něj stydím tenhle díl se mi absolutně nelíbí. :/ :D 
Ale tak jenom můj názor co vám líbil se alespoň trochu? :)) Přidám ještě zítra ráno :))
Aj láf jů! :3 :*
*Eni*


Magic Werewolf 2 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat