14. Máme problém..

333 20 2
                                    

"Mám takový pocit že se vážně bojíte, bodejť by ne když jste jenom děti!" řekla ledově klidným hlasem a na konci se zasmála. Tak to ne... 

"Tak poslouchej Kate já se nebojím ani tebe ani těch tvých ubohých dětiček!" křikla jsem na ní a vylezla ze svého úkrytu. Ona se jenom usmála ale pak se začala měnit, ne na vlkodlaka ani na nic podobného. Její kůže se změnila na modro-fialovou a narostly jí tesáky které jsem zatím neviděla. Oči měla zelené jako prdel světlušky.

Prostě hnus.

"Á Malia že?" zeptala se a usmála se takovým způsobem že bych jí vytrhala všechny vlasy a chlupy, fousy no prostě všechno co by se dalo.

"Nečekaně.." zašeptala jsem si pro sebe ale pořád jsem koukala do těch jejích očí. Je možný že něco může mít takový oči?

"Co chceš." zeptal se klidně Scott a stoupl se vedle mě. Ona se na něj koukla a sjela ho pohledem..

"No říká se že si ten pravý alfa a docela by ses mi hodil.." řekla a šla pomalu ke Scottovi. Postavila jsem se rychle před něj a podívala se jí zpříma do očí. Se jen z plna hrdla zasmála.

"Celá matka.." Jak jako matka? Ona jí zná?! Luskla prsty a ke mně si to mířil jeden ten kostilam. Byla jsem připravená nějak zaútočit ale nevěděla jsem jak nemá žádné slabé místo.
Byl kousek ode mně ale já pořád stála před Scottem a naproti tý furii.

Kousek a já vytasila drápy ale než jsem stačila něco, cokoliv udělat tak se na něj vrhla Kira s katanou a strhla jak pozornost Kate tak toho kostilama na sebe, chvíli to vypadalo jako by se Kate zalekla ale hned to schovala.
To jsem využila na to abych na ní zaútočila. Ale jako by to čekala a sklonila se k zemi podkopla mi nohy a já spadla, nevím kde byl Scott ale za mnou určitě ne a ten druhý kostilam tam taky nebyl.

Nějak jsem se neohlížela, protože jsem teď měla před sebou Kate Argentovou. Bývalou lovkyni vlkodlaků a teď nestvůrou s očima zelenýma jako prdel světlušek.

Párkrát jsem to schytala jak já tak ona ale vypadalo to jako by nezvládala to co v ní je chvíli vypadala jako vraždící stroj.
Bojovali jsme spolu docela dlouho dokud se okolo nás nerozmístili ostatní. Isaac, Liam, Aiden, Kira a Eli. Ten kluk byl někde ani nevím kde ani mě to nějak extra nezajímalo.
Vypadalo to jako by  Kate panikařila ale rychle ho nahradil šibalský úsměv, bylo to divný. Zhluboka se nadechla a zavyla no něco v tom smyslu.

Já přesně věděla co se stane. Přiběhnou sem všichni kostilamové co tu jsou a vrhnou se nás ale po chvíli se nic nestalo.

Koukala jsem na místo kde před chvíli stála. Teď tam nestála prostě zmizela jako pára nad hrncem.

Z pohledu Kate

"Tak naivní! Tak naivní!" říkala jsem si pro sebe a smála se při tom.

Teď mi přibude další člen do mé, no dejme tomu armádě.. Scott McCall pravý alfa pod mou kontrolou to se mi sakra líbí! Pod kontrolou jaguárodlaka to je hodně lákavý..

Přišla jsem do menšího chrámu kde na mě čekal jeden berserk. Který mi sem přivedl Scotta no vlastně odtáhnul ale to nevadí.
Udělám ze Scotta berserka. A nic mi v tom nezabrání...

Z pohledu Scotta

Když jsem se probral tak mě strašně bolela hlava. Chtěl jsem si na to místo šáhnout ale nemohl jsem.

Za 1) Ležím na něčem tvrdým
a za 2) někdo nebo něco mi drží ruce.

Rozlepil jsem oči od sebe a rozhlédl se kolem sebe. Ležel jsem na obřím šutru čemu se asi říká stůl. A drželi mě ty hory z kostí.

Magic Werewolf 2 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat