19. Překvapení!

256 22 1
                                    

Z pohledu Malie

Když jsem se ráno probudila tak jsem se spokojeně usmála protože takhle dobře jsem se docela dlouho nevyspala.
Přetočila jsem se na bok a koukla na hodiny.. Vykulila jsem oči div mi nevypadli z důlků. Bylo za 10 minut 8 z postele jsem vystřelila jako namydlený blesk a šla do koupelny ke jsem si opláchla rychle obličej, zkrotila nějakým zázrakem vlasy. 

Pak jsem si šla do skříně pro černé legíny a k tomu černo červenou kostkovanou košili bez rukávů.

Pak jsem v rekordním čase seběhla schody kde jsem si vzala jablko a šla na chodbu kde jsem si vzala koženou bundu a moje rozdrbané kecky které tak ráda nosím a vyběhla do školy.

**

Když jsem byla před vchodem do školy tak jsem nezastavovala ba naopak ještě víc jsem zrychlila a když jsem rozrazila dveře tak jsem hned někoho povalila a já s ním se zhroutila na zem.

Když jsem se koukla jakého chudáka jsem povalila tak jsem se ani nedivila že to byl ten Leo který je čirou náhodou taky kojot.. Ano pořád mi to vrtá hlavou.

"Měli bychom se přestat takhle scházet" nadhodil a na rtech mu pohrával úšklebek. Počkat já už jsem ho někdy povalila? Že o tom nevím..
Jenom jsem nad ním zakroutila hlavou a vstala z něj. Pak jsem rychlejším krokem hledala třídu chemie. Sakra máme Harrise ten mi zase dá..

"Ale no ták Malio snad nejsi naštvaná." křikl za mnou a s mým jménem si pohrál na jazyku.. Já jsem se otočila na patě a koukla na něj jak se tam ležérně opírá o skříňky a prohlíží si mě.
Proč jsem se vlastně otočila? Nevím jenom jsem pokrčila rameny a utíkala na zbytek mojí hodiny.

Z pohledu Daniela 

Dneska by za mnou měl přijít můj bratr Leo, nemám ho rád ale jsem dobrý herec takže mi to sežral i s navijákem. 

Každý den vysílám Allison aby pozorovala celou smečku lidí kterou pohrdám teda hlavně Elizabeth tou pohrdám nejvíce.

"Pane?" zeptala se za mnou Kate Argentová ano asi si myslíte že vlastním nějakou malou armádu, vlastně jo v mé moci je samotná Kate Argentová a Allison Argentová k tomu ty obludy které Kate přivedla a pak je tu Peter kterému moc nevěřím ale lepší než nic a pak chci ještě na mou stranu přetáhnout Lea.

Mít v armádě kojota to se mi zamlouvá. Leo si myslí že jsem ho sem do Beacon Hills pozval protože jsme se dlouho neviděli. Ach bože jak jsem cítil když mi na to kývl? Sakra dobře!

Od té doby co Allison napsala ty vzkazy na tu zeď přímo u Elizabeth doma mi donáší co se děje. Pokaždé když přijde tak má na tváři úšklebek a já moc dobře vím že mi nese dobré zprávy.

Divíte se že Allison věří mě a své bývalé smečce ne? No tak trochu jsem jí vykopal a vzal jsem jí sem do skladu za Beacon Hills a tam jsem si pohrál s její myslí. Takže má za to že za její smrt může celá její bývalá smečka.

A pak stačilo jenom trochu magie od mého starého přítele Nigela a bylo to.

Po dlouhém přemýšlení jsem Kate odpověděl...

"Co se děje?" zeptal jsem se Kate která stála opodál a pozorovala mě.

"Mohu vyrazit?" zeptala se mě protože dneska měla poctít naše kamarády návštěvou..

"Ještě chvíli vyčkej až přijde Allison půjde s tebou." řekl jsem a s úšklebkem se na Kate podíval a ta jen přikývla.

Vlastně jsem si pohrál s myslí každého až na Petera ten se přidal dobrovolně.. Což se mi ze začátku moc nelíbilo ale teď je to jedno...

Magic Werewolf 2 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat