24. Vše připraveno...

186 17 0
                                    

Z pohledu Eli

Byla jsem zrovna u Scotta spolu se Stilesem a povídáme si. O škole, co budeme dělat dnes a co budeme dělat zítra.
Scottovi někdo zavolal a ten někdo byla Malia.
Byla minuta ticha abych slyšela o čem se baví a jediný Stiles natahoval krk ke Scottovi aby alespoň něco slyšel.

Vypadal docela jako hladová žirafa.
Když to Scott položil tak řekl že to byla Malia ovšem jenom pro Stilese já jsem to slyšela.

Prý přijde s tím Leem, jsem zvědavá. Pamatuji si jak byla z něj mimo. Nebo byla spíš mimo z toho že se prý údajně spolčil s Danielem, který je jeho bratr.

"Kdy že mají přijít?" Zeptala jsem se radši ještě jednou pro jistotu.
Stiles se plácl do čela a zakroutil hlavou.

"Už jsme to tady řekli asi třikrát. Za pár minut tu budou. Někdy by jsi mohla poslouchat na místo představování si našeho malýho vlčka Liama bez trička." Řekl tím svým typickým sarkastickým hlasem Stiles. Zasmála jsem se.

"Jak ty víš že si ho představuji bez trička?" Zeptala jsem se a dala si ruce v bok.

"Tak si ho snad představuješ bez kalhot a bez trička?" Zeptal se a znechuceně se zašklebil.

"A co ty představuješ si nějakou holku bez trička a bez kalhot?" Zeptala jsem a zakmitala obočím. On na mnou mávl rukou ale já viděla jak má mírně červené tváře. Třeba přemýšlí o Malii. Kdo ví.

Uslyšela jsem klepání na dveře, teď z něj budeme muset vypáčit všechno co ví. Scott šel otevřít a Stiles si poposedl a nasadil drsný výraz.
Zaktoutila jsem nad ním hlavou.
Malia vešla s Leem dovnitř a nastalo ticho, všichni koukali na Lea a prohlíželi si ho.

"Takže jsem s ním přišla kvůli Danielovi." Přerušila koukání se na Lea Malia svým hlasem. Já jsme se odtrhla a přikývla.

"Chci se tě zeptat na pár otázek, Leo." Oznámila jsem mu a on polkl. Nevím proč ale slyšela jsem jeho srdce jak nepravidelně tluče. To je nervózní? Nevím ale v tuhle chvilku si připadám jako polda, ještě chybí ta lampička a jsme tu jak u výslechu.
On se posadil a spolu s ním i Malia.

"Kdy s tebou Daniel naposled mluvil?" Zeptala jsem se a pořád se na něj dívala. On se koukal všude možné po pokoji jen ne na mě. Jeho srdce bije jako o závod.

"Asi před třemi dny." Odpověděl a třel si dlaně o sebe.

"Hele nebuď nervózní, jenom se tě ptám na pár otázek." Ujistila jsme ho a on se na mě konečně podíval. Po chvilce kývl a já mohla pokračovat.

"Co ti říkal?" Zeptala jsem se na dost zásadní otázku. Mohla by nám v mnoha věcech pomoct.

"No vlastně nic moc, jen jsme šli k jednomu stromu, vlastně to byl obrovský pařez. A začal mi tam vyprávět všechno o nějaké holce kterou musí zničit. A že ho ohrožuje na životě. Pak říkal že chce mou pomoc a jestli se rozhodnu pro něj tak dostanu neuvěřitelnou sílu." Takže on ho lákal? Ale proč ho vzal k Nemetonu? To nechápu trochu jsem se zamračila.

"A ty si se rozhodl jak?" Zeptala se Malia a přísně se na něj podívala.

"No jestli to jsi ty koho chce zabít tak je nad slunce jasné že tam nepůjdu!" Vysvětlil nám a díval se po každém v této místnosti.

"Nene ty tam půjdeš. My nevíme kde se ukrývá, jediný ty nás tam můžeš nasměrovat. Půjdeš tam a budeš po sobě zanechávat stopy, abychom jsme tě lépe vystopovali. A než tam dorazíme tak ty ho budeš muset jakýmkoliv způsobem zdržet!"

"Řekl diktátor.." zamrmlal si Stiles pod nosem. Podívala jsem se na něj, a jakmile spatřil můj velmi naštvaný výraz tak zvedl ruce do obranného gesta.... Doufám že ví, že by ho ty ruce nějak neochránily.
S nasupeným výrazem jsem se podívala na Lea a zvedla obočí, čekající na jeho odpověď.

"Dává to smysl.... Pretože nedává smysl abychom hledali podle stop které by byli slabé. Nebo podle absolutně žádných." Dodal Scott a také se tázavě podíval na Lea.

"No.. Leo? Pomužeš nám s ním?" Zeptala jsem se na závěr. Vypadalo to jakoby váhal. To se mi moc nelíbí. Jestli váhá tak nad tím jestli pomoct nám nebo jemu. Tý proradný kryse.

"Je to můj bratr..." řekl a já věděla že to nepůjde po dobrém.
Povzdechla jsem si.

"Řekni co přimělo sem přijet?" Zeptala jsem se a opřela se zády o sedačku.

"Zavolal mi." Aha tak on skáče tak jak Daniel píská?

"A to seš nějaký pes na zavolání?" Zeptala jsem se ho a uviděla jak mu něco blesklo v očích. Že by uvědomění?

"Leo, co bylo první co ti řekl když jste se potkali?" Zeptala jsem se na skoro poslední otázku z tohoto okruhu.

"Jestli mu pomůžu s odstranění jedné holky." Zamumlal skoro nesrozumitelně. Tohle není pravý bratr.

"Myslím že by měl říct něco jako "Ahoj brácho dlouho jsme se neviděli jak se ti vede?" nemyslíš?" Zeptala jsem se a on se mi podíval do očí, poprvé za tu dobu co tu jsme společně.
Podrbal se na zátylku a povzdechl si.

"To jsem byl tak naivní? Choval jsem se jako jeho malý poslušný pejsek. Doslova. Já skákal jak on pískal." Říkal nevěřícně, a já jsem si mohla oddechnout, protože už to pochopil. Byl naivní a to dost. Ale řekněte kdo někdy nebyl? Já byla, bohužel. A to se mi taky vymstilo. A čirou náhodou v tom byl zapletený ten samý člověk jako teď v případě Lea. Daniel.

"Takže Leo, ptám se naposledy.. Pomužeš nám ho na dobro odstranit. A nebo budeš pořád skákat tak jak on píská?" Zeptala jsem se už asi po třetí, a čekala že mi konečně odpoví. Doufám že kladně.

"Jo, pomůžu. Nechal mě na holičkách tehdy, nechám ho na holičkách tentokrát já." Vyjasnil si sám pro sebe a já se usmála.
Ale ještě musíme jakkoliv vyřešit toho zatracenýho Dereka.

"Dobře.. Scotte myslím že bychom se měli rozdělit na dvě skupiny. Jedna půjde zpátky do Mexica spolu s Deatonem, a ta druhá půjde po Danielovi." Navrhla jsem a on přikývl. Poté jsme se spolu s Danielem dohodli na detailech. Pak se Scottem jak to rozdělíme. Nejgeniálnějších by bylo kdyby do Mexica šel Stiles s Lydii, Aidenem a Ethanem. A po Danielovi já, Scott, Liam, Malia, Leo a Isaac. Jen přeci nebude Daniel sám a určitě si k sobě nevzal nějaké slabochy.

Myslím že operace Zničení krysy. Může od zítra začít..

Aaaaaaaaaa já se strašně omlouvám a normálně se tady fackuji místo vás. Hrozně se omlouvám že dva měsíce nebyl žádný díl, dva měsíce. Strašná doba až teď jsem si to uvědomila. Taká dobaaa.... -_- PROMIŇTE! :'(
Ale částečně za to mohla i ta zpropadená škola...
Známky, učení ní znáte to...
Takže snad se díl alespoň malinko líbil :)
Aj láf jů! :3 :*
*Eni*

Magic Werewolf 2 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat