10. Né milé probuzení..

292 26 3
                                    

Z pohledu Scotta


Ráno mě probudily paprsky velmi otravného sluníčka. Trochu jsem se zavrtěl ale cítil jsem jak mě něco tížilo na stehnech, rozlepil jsem oči a koukl se co je to závaží na mých nohou.

Nedivil bych se kdyby to byl Stiles protože i když je na druhý straně pokoje tak je schopný se přes noc překulit až k vám, a to že se mi to jednou stalo.
Musel jsem mu vlepit facku abych ho vzbudil protože na mě ležel celou vahou. A přiznejme si není nejlehčí..

Ale nebyl to Stiles ale Kira která byla na mě natisknutá a měla přehozenou nohu přese mě.
Připadal jsem si teď trochu jako její plyšák.
Byla na mě dost natisklá, cítil jsem jak její srdce klidně bije. 

"Docela dobrý ne?" zašeptala směrem ke mě Eli která ležela na gauči a na jejím břiše ležel Liam a ruce měl obmotané kolem jejího pasu a myslím že neměl v plánu jí pustit.

"Nestěžuji si" zašeptal jsem nazpátek a koukl se na spící Kiru, byla roztomilá. Ale začínal jsem potřebovat na záchod.

Pomalu jsem Kiru posunul tak abych jí nevzbudil, poprvé se nechtěla odtrhnout držela se jako klíště.
Po chvíli jsem si oddychl protože se konečně pustila.

Zvedl jsem se a chtěl jsem jít na záchod ale to bych nemohl o něco nebo spíš o někoho zakopnout!
A ano byl to Stiles a jak to říct ležel tam jako kluk po kalbě. Zády byl polovičně opřený o sedačku a polovičně byl opřený o zem, hlavu měl svěšenou.

Když jsem o něj zakopl tak jenom zamlaskal a trochu se zavrtěl.
Nechápu jak takhle může spát. 

Došel jsem si na záchod a když jsem šel do kuchyně tak u linky stála Eli a pila džus. 

"Bré ráno" řekl jsem směrem k Eli ta se usmála a taky mě pozdravila.

Po chvíli ticha kdy jsme jedli vafle Eli promluvila. 

"Tak mě napadlo.... Zatím co jsem tady jsme nebyli dál než v lesech okolo Beacon Hills. Co kdybychom vyrazili celá naše parta někam dál než do lesů u Beacon Hills, myslím že to potřebujeme tak nějak všichni..." nabídla Eli a měla pravdu nikde jsme nebyli, teda od té doby co je Eli tady.

"Dobře co navrhuješ?" zeptal jsem se a opřel si lokty o stůl.

"Hmmm... Já nevím.. Co třeba Mexico? Tam je to prý pěkný teda pro někoho mě se to teda vždycky líbilo teda jenom na obrázcích..." ke konci stišila hlas.

"Dobře tak odpoledne vyrazíme?" zeptal jsem se s nadšením v hlase a dojedl poslední kousek mojí poslední vafle.

"Jo měli bychom je vzbudit.." řekla a zasmála se.

Když se Eli zvedala tak jsem jí zastavil.

"Eli! Počkej vzbudíme je trochu krutějším způsobem." a zlodušsky se zasmál. Eli pochopila a taky se zasmála.

"Našla si ho?" zeptala jsem se Eli která hledala nahoře magefon, nebo spíš poloviční megafon.

" Jo ale dalo mi to zabrat." řekla a odfoukla si pramínek vlasů co jí padal do obličeje.

"Tak začneme..." řekl a uchechtl se.

"Toč to" zašeptal jsem už s megafonem připraveným na akci.

"Dobře.. Tak tři, dva, jedna.. TEĎ! VSTÁVEJTE VY LEMRY TADY NEJSTE NA TO ABY JSTE SE TU VYVALOVALI!" zařval jsem do magefonu. 
Pak jsem se začal smát a megafon vypnul.

To co se tam odehrávalo bylo něco co by jste chtěli všichni zažít...

S Eli jsme se váleli smíchy po podlaze a Stiles tam běhal po obýváku s pálkou v ruce. Teda do té doby než ho Ethan zastavil a nevytrhl mu pálku z ruky.

"JSTE NORMÁLNÍ?!!" vykřikl Isaac s Liamem nastejno.. 

"Jo úplně nor....normální!" říkal jsem v mým záchvatu smíchu. 

"Kdyby jste se viděli!" vykřikla Eli a pak se začala znovu smát.

"Tak tohle ne, tohle nebude bez odplaty." řekl Liam a odešel bůhví kam myslím že se naštval, trochu jsem se bál protože určitě bude odplata. Eli si povzdechla ale nikam nešla.
Pak se začala smát znovu protože jediný kdo se nevzbudil a ležel v klidu dál byla Kira..
Nechápal jsem jak to nemohla neslyšet.. Vykulil jsem oči a šel k ní.

"Kiro?" zeptal jsem se opatrně ale ta dál ležela a spala.

"Co mám říct aby se vzbudila?" zeptal jsem se ostatních ale ti jenom pokrčili rameny a koukali na Kiru dost nevěřícně.

V tu dobu mě něco napadlo. Vzal jsem do ruky svůj mobil..

"No Kiro máš pěkný fotky..." řekla jsem a v ten moment se vzbudila.

"Vrať mi můj mobil!!!" křičela na mě a skočila na mě. Já jsem se jenom smál. Ukázal jsem jí mobil.

"Ten je můj, svůj máš na stole!" řekl jsem a smál se dál. Ona mě praštila do ramene, vzala svůj mobil a šla do kuchyně.

***

Všichni jsme seděli v kuchyni a nevěděli o tom kam se plánujeme kouknout.

"Takže mě a Eli napadl takový příjemný nápad abychom jsme si trochu oddychli.." začal jsem..

"Nikde jsme nebyli společně teda nikde dál než v lesích za Beacon Hills.." pokračovala Eli a opřela se o stůl.

"Lidi jedeme do Mexica! Takže zabalte si věci a pak asi kolem 3 hodiny vyrážíme! Je 12 takže času moc nemáte.." řekla Eli a všichni na ní jenom koukali a nic neříkali.
Eli zatleskala...

"Tak pohyb, nebudeme tady an sebe snad zírat že ne?" řekla a zasmála se jak řekla tak se všichni rozešli domů...


Tak skoro po týdnu!!! :D Omlouvám se ale tak znáte to... Škola... Škola.... a Škola....
Takže se nezlobte že jsem přidala po týdnu.. :/

Aj láf jů! :3 :*
*Eni*
 




Magic Werewolf 2 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat