16. Dopis?

259 23 2
                                    

Po cestě do Beacon hills panovalo mrtvolné ticho, nikdo nemluvil každý byl zabraný do svých myšlenek.

Ale Stiles občas prohodil něco na účet Lydie.
Na chvíli jsem zavřela oči za účelem zabrat alespoň na 10 minut a to se mi opravdu po chvili podařilo.

Elizabeth! Elizabeth!
Šeptal něčí hlas a pokaždé z jiné strany.
Elizabeth!
Zase! Tohle oslovení nenávidím!
"Snad se na mě nezlobíš Elizabeth nebo ti mám říkat Chloe?!" zasyčel ten hlas. Začalo to být divný.

"Nepamatuješ si mne snad?" zeptal se smutně, ale každý by poznal že je to hraný

"Nejsi moc dobrý herec kamaráde" řekla jsem a zasmála se.

"Myslím že tu není nic k smíchu" řekl ledově klidným hlasem..
A hned mi došlo kdo to je...

"Danieli! Ty zmetku! Ukaž se!" křikla jsem otáčela jsem se kolem své osy.

"Výbušná jako tvá matka.." řekl a zasmál se z plného hrdla..

"Á ty vlastně jsem ti neřekl jak krásně vypadala když byla zapíchnutá na té zdi... Byl to krásný pocit když mě prosila abych jí neubližoval..." řekl tak hrozně klidně ale já bych ho teď nejraději uškrtila a stáhla z kůže!

"Ty hajzle až tě najdu! A to si piš že tě najdu tak tě zabiju!" křičela jsem

"Zabiju! Zabiju! Rozumíš?! Pomalu a bolestivě!" křičela jsem z plna hrdla...

"Eli! Eli! Probuď se! Sakra Eli!" slyšela jsem hlas který se pomalu přibližoval..

"Doufám že vás moje společnice navštíví brzy!" slyšela jsem ještě toho zmetka a pak jenom štiplavou bolest na právé tváři.

"Zabiju ho!" vyštěkla jsem a prudce otevřela oči.. Cítila jsem že nemaji tu hnědou barvu..

"Ten zmetek se mi dostal do hlavy." zasyčela jsem.. Ale hlavou mi vrtalo že nás navštíví jeho společnice.

"Kdo?" zeptala se mmyslím že Kira nevím to jistě protože jsem ještě plně nevnímala..
Neodpovídala jsem koukala jsem před sebe a přemýšlela..

"Malie? Dej jí ještě jednu." slyšela jsem Scotta a to jsem už byla plně při vědomí.

Malia se napřahovala a chtěla mi vlepit ještě jednu ale těsně před mim obličejem jsem ji ruku chytla a koukla na ní rudýma očima..

"Sakra mě nikdo mlátit nebude!" vykřikla jsem..

"Já vám to říkal!" zašeptal Stiles.

"On mi zabil mámu!" šeptla jsem a složila hlavu do dlaní, kolem mě se ovinuli něčí paže a z druhé taky podle stisku. Ano já to poznám podle stisku. To byl Liam a Malia.

***

Celou cestu pak bylo ještě mrtvolnější ticho.
Zrovna jsme projížděli kolem cedule:
Vítejte v Beacon hills!
Neříkám že mi to tu nechybělo..

"Co uděláme s Derekem?" optal se Isaac. No tak na tohle jsem nemyslela.

"Možná bychom ho měli odvézt k Deatonovi." navrhla Lydie

Po tomhle už nikdo v autě ani necekl. Nevím poslední dobou je v naší smečce špatná atmosféra, nikdo se nechová tak jak se choval před tím..

"Už jsme tu" řekla jenom Lydie a vypnula motor, všichni jsme se vyskládali ven z vozu a Lydie šla na před a zabouchala na dveře od ordinace téměř hned se otevřeli a tam stál Deaton v bílém plášti.

Magic Werewolf 2 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat