15. Menší zhroucení..

278 22 2
                                    

"Doufám že se z tebe nevyklube masochista" řekl Aiden a drkl do Scotta, celou cestu byl nabručený nebo spíš dost naštvaný. Bylo to strašidelný protože se mu pořád měnili oči z rudě na jeho normální hnědou.

Po tom co se Scott osvobodil z tý lebky tak jsme prohledali každý kout toho bludiště, ale po Kate ani po těch horách ani stopy.

Kate umí maximálně tak mizet, a utíkat z boje. To je všechno. Jdeme uprostřed ničeho ale dobrý je že za chvíli tam asi budeme. Protože slyším takový ten vesnický hluk až sem.

Je mi docela mdlo ale to každému tady. Každý měl něco světlého na hlavě, jediný Scott šel pořád rychle a koukal před sebe, na hlavě nic neměl a žádný náznak že by se mu motala hlava nebyl...

"Stiles a Lydia jsou na motelu?" zeptala se Malia. Já jsem na ní jukla a koukala docela ne vyděšeně ale spíš starostlivě.

"Jo, a mám takový pocit že až tam budeme tak se budou hádat a nějaký banalitě...Zase" odpověděla jsem stručně a Liam vedle mě se uchechtl.

Ohlídla jsem se kde je Derek.. Šel vedle Malie a koukal taky před sebe. Řeknu vám Derek byl kus, neberte to tak že bych ho chtěla místo Liama protože TO.SE.NESTANE! Ale prostě ty oči ty rty a tělo! A tohle by stoprocentně řekla každá holka i kdyby měla kluka.

Už jsme byli u té vesnice a Scott šel ve předu.. Ale najednou se zastavil a koukal před sebe s očima dokořán koukla jsem se tam kam koukal Scott a stoupla si vedle něho.

Ale neviděla jsem něco co by ho mělo zaujmout. Viděla jsem jenom spoustu lidí jak chodí po té uličce a převáží vozíky s jídlem a tak různě.

"Scotte?" zeptala jsem se opatrně, protože nevíte jakou má momentálně náladu. On ale pořád koukal někam do blba. Po chvíli jako by se nic nedělo se rozešel ještě rychleji směrem k motelu.

**

Když jsme dorazili tak na posteli ležel Stiles se založenýma rukama na hrudi a koukal do stropu a Lydie seděla na židli a dělala si manikůru..

Chvíli jsme tam stáli ale pak jsem promluvila.

"Tak Stilesi spusť!" řekla jsem Stilesovi který na tohle určitě čekal.

"Hned co jste odešli tak si Lydie začala stěžovat že jsem ta nejhorší společnost! Že si nedokážu ani vyprat ponožky který tak krásně voní pole mě a podle Lydie smrdí, nezná tu chlapskou vůni. No ani se nedivím když se Aiden musí určitě vonit jejími voňavkami." "Stilesi řekla jsem ti že se to stalo jednou a ke všemu to byla nehoda!" vykřikla Lydie a nějak jsme těkali mezi Stilesem a Lydii.

Tyhle hádky jsou táák zábavné! Pořád jsme tam stáli a pozorovali ty dva a jejich hádku.

"Já to nevydržím! Musím vám to říct!" vykřikl Scott a prolezl mezi námi a stoupl si doprostřed místnosti.
Nedal nám možnost cokoliv říct a hned spustil.

"Tam na začátku té vesnice jsem se zastavil protože jsem viděl Allison! Stála tam a koukala na nás! Koukala na nás!"
Vykřikl a sedl si na židli a složil si hlavu do dlaní, Kira k němu přešla a chytla mu ruce.

"Já si myslím že dneska jsme toho měli tolik že to mohl bát jen výplod tvé fantasie.." řekla Kira moudře ani jsem nevěděla že by tohle někdy vypustila. Znělo to až moc moudře.. 

"Já si myslím že to není jen výplod.." řekl najednou Isaac. Všichni jsme se na něj točili s výrazem 'Co to zase meleš' jsme se na něj koukli.

"Taky jsem jí viděl na té párty, je to jako kdyby nás sledovala, nebo je možné že něco bylo v té tequile." řekl a postupně zamyšleně ztišoval hlas.

"Si děláte ze mě snad už srandu ne?! Tak já jsem jedu abych si to tu užila a pak se všichni po párty probudíme tady bez Malie která je v poušti v nějakým klášteře kde najde mladšího Dereka Hale. Kde se následně objeví Kate Argentová s nějakýma příšerami ve kterou se následně promění i Scott a pak se tady objeví Allison!! Tohle je snad jenom fakt debilní vtip!!" křičela jsem a naštvaně odešla z motelu.

Z pohledu Liama

"Myslím že bychom měli odjet" nadhodila Malia a šla si pro tašku a stejně tak udělali i ostatní. Mají pravdu absolutně jsme si to tady neužili.
Ani jeden jediný den nemůže být bez problému. Výdy se jeden jediný najde nebo dalších sto!

"Liame? Mohl by si jít najít Eli?" zeptal se mě Scott a já jen přikývl a vyšel z motelu. Procházel jsem uličkami kudy šla Eli a řeknu vám bylo tady pár emocí které jsem s jistotou rozpoznal. Smutek, naštvanost hodně naštvanosti..

Po chvilce prolízání uliček jsem jí našel seděla v tmavé uličce kde to zapáchalo zatuchlinou a nebylo vidět pomalu ani na krok.

"Eli?" řekl jsem její jméno do uličky. Slyšel jsem jenom vzlyky. Přešel jsem k místu kde se ozývali vzlyky. Byla to ona. Dřepnul jsem si před ní a chytl její ruce do těch svých.

"Eliz?" oslovil jsem jí znovu.

"Eliz? Jako vážně Liame?" zeptala se mě a zasmála se. Taky jsem se zasmál ale pořád jsem cítil že je smutná.

"Prosím nebuď smutná pak jsem smutný i já" řekl jsem sklesle a koukl jsem se na ní. I v té tě jsem viděl jak se na mě koukla těma uslzenýma očima.. Usmála se ale pořád se jí valily slzy po tvářích.

"Když...když já prostě nemůžu..nemůžu já nevím.. Proč je ten svět tak krutý.." šeptla. Nevěděl jsem co na to říct tak jsem jí jenom prostě objal, hned se víc uvolnila.. Po chvíli se odtáhla a políbila.

"Díky že jsi" šeptla a opřela si své čelo o to mé.

"Já děkuju že jsi ty.." šeptl jsem a dal jí pusu na nos.

"Půjdeme už, určitě se po nás shání.." řekl jsem a pomohl jí vstát. Propletl jsem si s ní prsty a vyrazily k motelu a pak zpátky do Beacon hills...


Ahojte! :) Mám tu díl a je dost krátký takže..... doufám že to nevadí..

A hrozně moc doufám že se líbil :)) Pokusím se přidat ještě jeden třeba zítra ale nic neslibuji! :D
Aj láf jů! :3 :*
*Eni*


Magic Werewolf 2 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat