25. Je zpět

190 14 1
                                    

"Všichni pochopili co mají udělat?" zeptala jsem se u stolu kde seděla celá naše smečka. Rozdělila jsem spolu se Scottem všechny do dvou týmů, jeden tým pojede do Mexica a ten druhý půjde vstříc Danielovi. Lhala bych kdybych řekla že nemám žádné špatné pocity z toho všeho. Vlastně mám pocit jako kdyby někdo něco zatajoval. A mám podezření právě na Isaaca. Poslední dobou jen sedí a nad něčím dumá a když se ho na něco zeptám já nebo někdo jiný tak s sebou trhne, jakoby celou tu dobu byl v jiném světě.
A zrovna teď bych se vsadila že zase o něčem přemýšlí. Celou poradu neřekl byť ani hlásku.

"Isaacu? Byla bych ráda kdybys řekl to na co právě myslíš." řekla jsem a tím přerušila celou debatu. Všichni utichli a podívali se na mě, Isaac s sebou opět trhl a díval se na všechny přítomné jako kdyby je viděl poprvé. Nadzvedla jsem obočí a poposedla si. On si povzdechl jakoby něco vzdával.

"Věděl jsem že na to přijde" povzdechl si ale hned na to zase pokračoval. "Jeden večer jsem šel zpátky sem a potkal jsem někoho koho bych vůbec nedoufal že potkám. Žlutě zářící oči, výraz který by dokázal vraždit ale vím jediné že tam hluboko uvnitř je pořád ten samý člověk, jako kdysi." mluvil naprosto tak jak bych to ani já nepochopila. O kom to sakra mluví?

"Dobře a teď to řekni česky." řekl Stiles a všichni přikývli. Ruce jsem si položila na stůl a lokty se o něj opřela.

"No zkráceně, potkal jsem jí. Allison." teď mi vzal vítr z plachet, nevěřila jsem jeho slovům viděla jsem jí na smrtelné posteli. Jak by mohla sakra žít? Prudce jsem se zvedla a praštila do stolu.

"Děláš si ze mě srandu? Jsme v důležité situaci a ty do toho zatáhneš úplný nesmysl! Teď není čas na vtípky! Uvědom si to!" zakřičela na něho, to není snad ani možné aby si vymýšlel takové nesmysli a zvlášť s Allison která je mrtvá!

"Já si ale nev.." "Mě nezajímá že si myslíš opak! Prostě to není možný aby ona žila!" přerušila jsem ho v půli věty.

"Isaacu, myslím že by si se měl jít schladit. Běž nahoru a dej si ledovou sprchu." řekla jsem teď už klidně a ukázala na schody vedoucí nahoru do patra. Isaac se po chvíli zvedl a odešel. Nic nenamítal, snad mu došel význam slov která před chvíli vypustil z pusy.

když Isaac odešel tak bylo chvíli ticho a já si držela kořen nosu a mačkala ho.

"Eli co když měl pravdu? A Allison se opravdu vrátila mezi živé?" zeptala se Kira a já se na ní pomalu otočila.

"Kiro, zamysli se. Allison zemřela před dávnou dobou. Myslíš že by se jen tak vrátila?" zeptala jsem se zoufale a doufala že si taky uvědomí že to je blbost. Svěsila hlavu. Neříkám že bych nebyla ráda kdyby se vrátila, ale není to možné.

To co je pohřbené také zůstane pohřbené.

**

O necelou hodinu později jsme dole byli naprosto celá druhá skupina která půjde na Daniela. Isaac od té doby nepromluvil, neříkám si jestli jsem to nepřepískla. Možná jo ale jednala jsem v afektu, nebudu se mu za to omlouvat. Vyprovokoval mě k tomu.

"Tak jo všechno je připravené. Teď jen stačí abychom ho našli a zbavili se ho." promluvil Scott před naším odchodem. Celá tahle skupinka se skládala z šesti lidí.
Mě, Scotta, Malie, Liama, Lea a Kiri.

A zbytek odjel do Mexica.

"Přesně. Půjde to jako po másle. Snad." řekl trochu nejistě Liam.

"Ne snad. Ono to půjde." opravila jsem ho a pohladila ho po rameni. On se usmál a přikývl.

"Všechno dopadne dobře." snažila jsem všechny uklidnit, ale sama jsem tušila že nebude to fajn, vždy se něco pokazí.

***

Leo už vyrazil napřed, kdybychom tam šli všichni najednou tak by to bylo příliš nápadné. Dohodli jsme se že vyrazíme půl hodinu po něm a ta půl hodina právě teď odbila. Mávla jsem rukou a vyrazili směrem do lesa.
Malia stopovala, má tady z nás nejlepší čich. Každým krokem jsem věděla že jsem blíž a blíž k tomu magorovi. A každým krokem ve mě stoupal adrenalin.

Malia najednou zastavila. Chtěla jsem se zeptat proč jsme zastavili ale Malia naznačila abychom byli zticha. Do chvilky se mi to vyjasnilo proč jsme zastavili. Silný vlkodlačí řev. Malia se rozběhla a my hned za ní. Že by to byla ta chvíle kdy se vše zvrtne? Možná.

Běželi jsem co nejrychleji. Doběhli jsem před skladiště o kterým nám Leo říkal. Ucítila jsem krev. Otočila jsem se na pravou stranu a uviděla Lea probodnutého menším nožem který mu trčel z ramene. Kira k němu doběhla a nůž vytáhla. Chtěla ho odhodit ale spatřila jsem znak vyrytý na rukojeti.

"Počkej Kiro, dej mi ten nůž." zastavila jsem jí a nůž si od ní převzala. Ta rukojeť, iniciály AA. Možná to je náhoda ale tomu já bohužel už nevěřím.
Allison je živá, a je právě tady. Ohlédla jsem se přes rameno přímo na Scotta a ostatní.

"Isaac měl pravdu." šeptla jsem směrem k nim. Scott přestal dýchat a Liam s Malii vykulily oči.
Nůž jsem pustila na zem a podívala se na Lea s Kirou. Kira mu pomáhala na nohy a on jí ujišťoval že je to v pořádku.

Myslím že tady nebude jen jeden problém, bude jich víc. Probrala jsem se z přemýšlení. A došla k ostatním.

"Proberte se! Je tu Allison a není sama sebou." prohlásila jsem a tleskla jsem před sebou. Oni s sebou trhli a souhlasně přikývli. Nesmíme se nechat rozptýlit. Jestli se to stane a oni na nás zaútočí tak budeme v mínusu.

Za námi jsem uslyšela nabití zbraně, otočila jsem se a uviděla jí, držela pušku a mířila na nás.

"Překvapení!" zvolala a vystřelila....


Tak se hlásím s dalším dílem :))) Zase po měsíci ale snad mi prominete :) Snad se vám díl líbil :)
Aj láf jů! :3 :*
*Eni*

Magic Werewolf 2 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat