13. Kostilam...

377 25 0
                                    

Z pohledu Eli

No musím přiznat byli jsme kočky! Já jsem si vzala rudý tílko který se ke konci rozšířilo jako sukně a k tomu uplé džíny plus sandálky. A takový ty doplňky no znáte to ne? ( viz. obrázek)

Lydie si vzala také džíny a k tomu takový zvláštní tílko teda pro mě. Měl takový aztécký vzor, skoro.. V odstínech hnědé a žluté. Lydie si prostě taky musela vzít sandálky..

Malia což mě trochu udivilo si vzala docela nápadné oblečení a to většinou nedělá. Vzala si tílkový světle modro-růžový crop top a stejně modré kraťasy a k tomu dokonce boty na klínku! No neříkejte že to není divný!

Kira u ní jsem to čekala protože sama říkala že má ráda ananasy takře si vzala tričko s velkým ananasem a k tomu černou sukni. A! Taky sandálky! Slušelo jí to no jí slušelo vždycky všechno takže je to celkem jedno...

"Holky?" načala Lydie..

"Hmmm?" zeptala jsem se mezitím co jsem si nanášela řasenku.

"Jsme kočky!" vypískla radostně. Já jsem jenom zakroutila hlavou a zasmála se.

"Ano Lydie jsme kočky ale strávili jsme tady hodinu a 34 minut teď už 35.." oznámila nám Malia která se pořád koukala na hodiny.
Lydie se na ní koukla s povytaženým obočím.

"Vážně Malie, vážně?" zeptala jsem se místo Lydie protože ta by jí dala takový proslov že ba se z toho nevzpamatovala! Ona jenom pokývala rameny a zasmála se.

"No už bychom měli jít slyším kluky pomlouvat až sem.." řekla jsem a ukázala za sebe na dveře.

Lydie zafuněla a odkráčela naštvaně ke dveřím pak je prudce otevřela a vlítla na chodbu kde stáli kluci. Doběhla jsem rychle na chodbu abych to taky viděla a holky za mnou.

"Takže vy tady pomlouváte? Je to tak?" zeptala se Lydie a založila si ruce v bok. Měla na tváři tvrdý výraz, neviděla jsem jí ale podle výrazů kluků jsem usoudila že se tak tváří.

"Za prvé jsme holky takže máme důvod abychom jsme se připravovali hodinu a 35 minut! Za to vy si vezmete tričko které nebylo prané alespoň týden a ani se nevoníte takže... Příště pomlouvejte alespoň tak aby vás holky neslyšeli.." řekla a mrkla.

"Dotaz!" přihlásil se Stiles.

"Já mám tričko nově vypraný a taky jsem se navonil!" řekl a jako pašák se usmál.

"Jenže ty Stilesi nejsi pomalu ani kluk!" křikla jsem od futer na Stilese ten se jenom zamračil a odfrkl si. Kluci jen tak tak zatajovali smích.

"Mohli bychom jít?" zeptal se uraženě, uchechtly jsme se a vyrazili.

***

"Mimochodem sluší ti to." přikradl se ke mě Liam a propletl si se mnou prsty. Já jsem se jenom usmála a poděkovala.

"Hele lidi kde je vlastně ta párty?" zeptal se Isaac a my ztuhli, já jsem se nekoukla kde je.. V tuhle chvíli bylo ticho a koukali jsme po sobě.

"No super takže nevíme kde je ta párty.. To je snad zlý sen.." řekl Aiden a zasmál se.

"No kde je hudba tam je párty ne?" zeptala jsem se povzbudivě a usmála se.

"To je pravda.." přidal se Liam. A v tu chvíli jsem cítila jak se zem pod námi otřásá z hlasité hudby a bylo to vážně blízko.

"Myslím že jsme to našli.." řekl Stiles a koukl se na oblohu kde z nějakého místa svítila silná barevná světla... A pak jsme tam vyrazily.

Magic Werewolf 2 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat