Obchod s hudbou

1K 25 2
                                    

Už je to týden co jsem vyhrála Stanfort idols. Můj nejlepší den v životě odešel spolu s koncem soutěže a Justinem. Od té doby jsem Justina neviděla…

Obchod s hudbou

Ten den jsem vstala brzy, byl víkend já sice vždycky o víkendu vstávám brzo ale tento krát to nebyl hlavní důvod. Hlavním důvodem bylo že dneska vyšlo Justinovo nové cd „Under the mistletoe“ a já ho prostě musela mít. Když jsem vešla do obchodu hned jsem zamířila k pultu s Vánočními alby a začala hledat. Vlastně to nebylo ani tak složité. Cédéčko jsem vzala a šla k pokladně vtom  jsem za sebou uslyšela ten nejhezčí hlas. „Ahoj“ když jsem se otočila stál za mnou Justin. „Ty jsi ty Carin že? Vyhrála jsi Stanfort idols“ usmál se. „Eh..Jo jsem Carin“ usmála jsem se. „Máš dobrou paměť“. „ Jé moje cédéčko, máš rada mojí hudbu?“ Úplně zářil tím jeho neodolatelným úsměvem. „Děláš si srandu? Já tvoji hudbu miluju!“ zasmála jsem se.“Teď mě napadlo nechceš si zajít třeba na zmrzku? Mohly by jsme oslavit tu tvojí výhru“ usmál se.“No jasně moc ráda“. „Carin“ ozvalo se z druhé strany obchodu. „Zapoměla jsi snad že dneska spolu máme domluvenou kavárnu?“. Stal tam Derek můj bývalí přítel ,pořád si myslí že se k němu vrátí a tak je ke všem ostatním mým klučičím přátelům hnusný aby mě náhodou nesbalily. „Dereku! Žádnou kavárnu nemám domluvenou a už vůbec ne s tebou!“. „No..asi bych už měl jít.“ Ozval se Justin. „Justine!“ ale už byl pryč.

Máte tu další díl. Doufám že se vám bude líbit. 117 přečtení? Wow jste skvělý. Děkuji

Dream Come TrueKde žijí příběhy. Začni objevovat